Even vraagje; Wat vinden jullie leuke meisjesnamen met een m? Heb me sinds een paar weken in de kop gehaald dat ik voor een meisje een naam met een M leuk zou vinden. (of het dat gaat worden is nog de vraag). Maar ben dus even benieuwd naar input, komt zelf niet veel verder dan Milou (wat ik dus wel leuk vind) Het liefst passend bij Danique en natuurlijk bij onze achternaam Leppink Dus brand maar los
Marly Miranda Monica Maartje Meike Maaike Michelle Martha Madelon Mirthe Marith Merel Machteld Monique Mora Mona Minoes Mathilde Marcella Marcia Mercedes Melanie Monja Manja
alieke: Malou Mare Mara Marit ehh zal nog ff denken..... juud: meid wat jammer maar begrijpelijk! We houden kontakt! Hier vanavond geknutseld. Heb een mooie kerststuk op tafel gemaakt. Had ik ook al verteld dat ik een ander kapsel had? Heb nu een bobline en bruin met heel veel kopertinten in mn haar nu. Ben er erg blij mee!
@Alieke, dit wordt een topic in een topic, haha! Maar: Marit, Merel, Marise, Mijntje, Miley, Maisy, Mara, Mila, Mascha, Myra, Meike, Maaike... @Miepie, leuk een kerststukje!! Altijd gezellig! zooooo, zou gisteren optijd naar bed. Maar mijn vriendin belde (van de Voice) en die had ik natuurlijk alweer even niet gesproken. Helemaal bijgepraat en wat is het kind toch heerlijk nuchter. Volgende week zit ik in het publiek met gratis kaarten!! Ideaal!!
Goedemorgen meiden, Heb wel meegelezen de afgelopen dagen, maar spring er hier voor vandaag even weer in. Het is vrijdag, bijna weekend... Jeeejjjj....!!!
Binna, jippie op de helft!! Chantal lekker bijna weekend. Ga vandaag proberen om wat kerstspul bij elkaar te verzamelen. Heb in ieder geval geen zin om naar buiten te gaan vandaag, het ziet er erg triest uit.
@ lique: uhm.... moe! Ik was om half 5 wakker... Tygo roept al zo'n 2-3 wkn snachts weer zo'n 1-3 keer per nacht en vannacht pas om half 5, maar daarna kon ik niet meer in slaap komen, dus om 5 uur uit bed gegaan... Geweldig zo'n peuter :s En met jou? @ sjorsje: ja ben er echt aan toe... Hier schijnt de zon, wel mooi zo over die witte wereld.. Maar snap dat je niet naar buiten wil, zou ik ook niet willen als ik niet zou hoeven. Vragen om ongelukken met al dat ijs overal, bah...
@ binna: gefeliciteerd! @ alieke: sorry ik ben niet van de naamweggeverij @ sjorsje: verschillend, soms roept hij alleen mama, dus dat betekent gewoon dat hij wakker is geworden. Soms zegt hij ook wat er is, dus dat hij zn speen of knuffel kwijt is of hij vind het te donker (dan is de zon weg) en vannacht lag hij "keerd om". Hij lag met zn hele lichaam over dwars op het hoofdkussen... Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet, negeren helpt tegenwoordig niet meer, dan gaat hij huilen. Hoop dat het vanzelf beter gaat en verdwijnt..
@Chantal ,hier ook alles prima, laatste dagje van de week, altijd wat vermoeid. En vind het heel leuk dat ik volgende week met mijn vriendin mee mag naar The Voice. Zo mooie tijd om wakker te worden. Ga jij er altijd uit als Tygo roept?
@lique: Ooohhh, dat is idd gaaf. Lijkt me echt super om zo'n show live mee te maken, echt een avond entertainment!!! Verder ook weekend nu? Als Tygo alleen mama roept en het klinkt normaal dan ga ik er niet uit, maar als de ondertoon naar het huilen gaat, ga ik wel naar beneden. Ik bleef voorheen wel liggen (we hebben dit probleem eerder gehad) maar nu denk ik steeds, voor hetzelfde geld heeft ie eng liggen dromen en hij wil gewoon even zn mama. Dus kan ik het niet meer over mijn hard verkrijgen om het te laten huilen...
dag 5 van mn kuur en ik vind het ongelovelijk dat ik nog steeds de kuur doe! vanmorgen weer ietsje afgevallen. Weten jullie wat de beste afleiding is...ik heb gisteren de allerhande van A tot Z gelezen en bedacht wat ik het allerliefste wil eten als ik weer normaal mag eten. Andy verklaarde me voor gek dat ik de hele avond taartjes enzo heb zitten kijken @ Iedereen die het druk heeft en minder schrijft, dat is toch prima. ik schrijf de ene dag heel veel en de volgende dag of week wat minder. @ Juud, jammer dat je stopt ik ga weer aan het werk, doeidoei
Goeiemorgen! Weer even snel gescrolld. @ Binna: Jippie, alweer op de helft!!! @ Lique: Gaaf man dat je mee mag. Lijkt me geweldig om zo'n avond mee te maken. @ Juud: Ik ben hier ook steeds minder omdat ik allerlei andere dingen te doen heb, maar probeer het wel een beetje bij te houden. @ Chantal: Pff, dat was ook een vroegertje vanmorgen! Jasper heeft ook zo'n periode gehad en ik dacht dat het over was, maar vanmorgen was het ook weer half 6 . Als ik m overdag korter laat slapen gaat het beter, maar door de sinterklaas drukte heb ik m overdag langer laten slapen waar ik nu dus accuut weer mee ga stoppen ! @ Lauwie: Ik heb zitten denken over de naam en ik heb echt geen idee. Ik wilde gokken op Lars, maar toen bedacht ik me dat je geen naam met een L wilde, dus ik weet het gewoon echt niet haha!!! Dus ik gok maar op Niels, dat vind ik zelf een leuk korte naam haha! @ Alieke: Marleen is uiteraard een leuke naam met een M ! Ik vind de volgende namen ook leuk: Marit, Maud, Mila, Milou, Marlieke is ook leuk, maar lijkt waarschijnlijk teveel op je eigen naam. Zo dat was het weer even. Ik duik weer even in de cijfertjes!