*duim duim duim* voor Lauwie! Arri, veel plezier bij de echo, hoop dat alles er prachtig gezond uit ziet. Binna, mooie foto!
@ Binna, wat een mooi plaatje!! Die hadden we destijds van Wesley ook tijdens de 20 wk echo leuk he, om dat te zien in je buik!
@ Binna, ja echt prachtig!! Bij Wesley zagen we toen ook van zulke dingen, en dat hij aan het drinken was. Bij de echo van dit baby'tje hebben we zulke dingen niet meegemaakt, die was een beetje eigenwijs en lag helemaal in de knoop! Maar hoe dan ook, blijft bijzonder!
Gezellig dat je er bent. Fijn dat alles goed gaat met jullie! Ja hier ook alles goed, lekker vrij deze week en laatste inkopen aan het doen voor kerst. Verder wachten op ons neefje dat geboren gaat worden...
@ Puck, oh lekker vakantie!! En leuk, een neefje onderweg Ik ga morgen de boodschappen zoveel mogelijk in huis halen, bah zie er zo tegen op, dat gesjouw! Inkopen doen voor 3 dagen maar ja, komt vast wel goed!
Nou, ik moet nog even wat doen voor m'n werk en ga dan richting huis, ik kom straks nog wel even spieken of er al babynieuws is Fijne dag verder allemaal!
Ohh lauwie, wat spannend!! Ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt. Helaas niet op mijn datum...... Lauwie heeft geen buddy, die gaat er van uit, zich snel hier te kunnen melden. We wachten dus gespannen af, haha!
Spannend!!! Hopelijk krijgen we vanavond nog babynieuws van Lauwie! Maar eerst maar eens een hele goede bevalling gewenst voor jou Lauwie. Hopelijk gaat alles voorspoedig en wordt jullie kleine ventje gezond geboren! Daarna ben ik natuurlijk wel heel benieuwd naar de naam Binna; wat een mooie echo foto! Ik ga Danique opahlen van kdv. Heb de badkamer klaar en de benedenverdieping. Ben dus nog niet op zolder begonnen. Vanavond moet eerst de was allemaal naar beneden. Kan ik uitzoeken en opvouwen en daarna morgen maar echt aan het uitzoeken op zolder.
Lauwie wat maak je het spannend! Tess en ik zijn vanavond gezellig samen thuis. We hebben maar lekker eten besteld en zitten nu te wachten tot het bezorgd word en dan maken we er met zn 2tjes een gezellig avondje van. Fijne avond!
Ik vind het toch wel heel spannend, zo'n bevalling 'live'. Maakt het opeens ook concreter dat mij dat over een aantal weken ook weer te wachten staat... Vooral die onzekerheid over wanner het gaat beginnen. En dat het pijnlijk is Hoop dat Lauwie hier een heel voorspoedige bevalling komt melden, waar de andere zwangeren hier hoop uit kunnen putten (Hoop vooral dat het voorspoedig gaat voor Lauwie zelf, natuurlijk! Maar dat spreekt voor zich )
Binna, lief echootje! Weer duimkindje netals Silver! hihi schattig! Het is nog geen nieuws, maar ik zie dat hier druk wordt, haha! Delilah, fijn dat goed gaat daar en met je buikkie en bevalt dat goed in je nieuwe woning? Tess, lekker met zn tweetjes, heerlijk! Ik ben nu zat om steeds alleen thuis met meiden, Jeroen is al voor 10e dag aan het werk.
Even eensnelle reactie. @Lauwie wat spannend allemaal. Heel veel succes en ik hoop net als de rest dat de bevalling voorspoedig mag verlooen en dat we snel iets horen. We zitten nu in de auto op weg naar mijn ouders, janna weg brengen. Dan komen ze haar vrijdag weer brengen. Had geen oppas voor morgenavond, dus dan maar zo. Is iedereen blij.