Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, groot gelijk dat je eruit gaat hoor, maar bedoelde eigenlijk meer of Renee er ook wel eens uitgaat?
    Ik hoor 's nacht meestal eerder de kids, dus ga er dan ook uit. Maar het is gelukkig zelden, als het vaker is geef ik mijn vriend ook wel eens een por. Hup jouw beurt, haha!

@Petra, sadomasochist, haha!! werkse!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Petra, dat is iets wat ik dus helemaal niet moet doen, taartjes kijken.

Ik heb me net weer vreselijk laten gaan bij Jorja. Die zat flink onder de poep en ze was hard aan krijsen en aan het draaien en alles kwam dus onder de stront te zitten. Ze luisterde dus voor geen meter en toen heb ik flink hard naar haar gekrijsd. Bah voel me dan meteen zo'n rotmoeder. Heb 'r daarna natuurlijk wel geknuffeld, maar het gevoel blijft hangen.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ojee, das niet leuk. Maar gebeurd het vaak. Ik heb het ook wel eens hoor. Maar ga me er daarna niet meer druk om maken. Even extra knuffel en klaar. Kom op meid, kan de beste gebeuren!

4. @ petra: goed bezig hoor!!!

@ marleen: Dat heb ik toen ook eens gedaan ja, voorheen lieten we hem slapen tot hij wakker werd, nu slaapt hij max. 2 uur smiddags, dan maak ik hem wakker.

@juud: same here; maar dat komt ook wel weer goed, gewoon lekker op focussen waar je mee bezig wilt zijn en het goed en leuk voor jezelf maken!!!
    En als je weer eens mee wilt lezen of schrijven komt dat wel weer....

@ lique: Hij is er wel eens uitgegaan, op momenten dat ik het echt niet meer trok, soms moet ik hem dan wel aanduwen om hem wakker te maken (daarom doe ik het haast nooit) maar merk wel dat hij inmiddels er ook al lichter door slaapt.

@ sjorjse: zo'n moment heeft iedereen wel is, niet schuldig over voelen, niet overcompenseren.... let it go....

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lique en Chantal thanks.

Over het 's nachts eruitgaan. Ik duw meestal Ard aan dat hij er uit moet en meestal doet ie dat ook.

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Oh, Jasper heeft daar ook zo'n handje van. Hij heeft er ookal een paar keer middenin gegrepen en dan was ik ook niet zo lief meer hoor... Ik baal daarna weleens hoor, dan denk ik waarom heb ik zo weinig geduld?

Jasper gaat tegenwoordig steeds vaker op de wc plassen. Ik dacht dat hij daar nog lang niet aan toe was, maar 2 weken geleden trok hij ineens alles uit en liep zelf naar de wc :(. Hij geeft nu aan dat hij moet plassen, maar eer dat alles uit is zit de helft al in de luier en de andere helft doet hij op de wc. Als het weer wat rustiger is dan ga ik thuis maar eens oefenen zonder luier.

Nog even een klein uurtje achter de computer en dan is het weekend!!! Alleen komt er een vriendje van Thomas spelen die nogal druk is dus rust heb ik vanmiddag niet ;)!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sjorsje. ik vind dat altijd zo vervelend. ben zelf toch al wakkeer en dan moet ik hem ook wakker maken dus dan hebben we twee wakkere ouders. nee dan ga ik er zelf maar uit. tenzij ze echt vaak wakker word dan maak ik hem wel wakker!

ach ik heb ook wel eens tegen donique gesnauwd. was ik oververmoeid en dan deed zij dingen die echt niet kunnen . of als ze dingen doet wat gevaarlijk is en dat je dan als reflex staat te schreeuwen! ach het kan nou eenmaal gebeuren en dat zullen ze ons echt niet aanrekenen tenzij we het elke dag gaan doen.

petra dat moet ik dus juuist niet doen. ik moet alle lekkers uit mijn gezichtsveld halen hihihihihihiih ik vind het wel kanp van je hoor!!!!!

lique wat leuk meis lekker naar the voice! geniet ervan. ik ben ook voor kim (zal wel aan de naam liggen) vind haar inderdaad zo lekker nuchter en een topstem hebben!!! heerlijk mens

8. @ marleen; kan niet wachten tot het hier weekend is....
    succes vanmiddag!
    En wat goed van jasper zeg....

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, werkse nog even. Wat goed van Jasper zeg! Nog even een druk middagje dus, haha!

@Mik, ja het is echt een topper!

Hmm, heb niet veel zin hier....

10. Is er nog iets leuks om over te kletsen, discussiëren, wat dan ook???
    Voel me melig, voel me kletserig, maar ik heb niets te vertellen....

Nou wie heeft iets???

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ojee Chantal, aan mij heb je niks. Heb geen zin om wat dan ook te doen. Morgen en overmorgen helpen Ard en ik mee met een kerstmarkt. Heb daar zelfs geen zin in. Ik had begin deze week al flyers op m'n werk moeten leggen en dat ben ik dus vergeten.

perkplanten kwekerij | peter leijten

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, misschien heb je wat aan mijn tips.....

5 minuutjes regels

Je gaat Tygo naar bed brengen en aai over de bol en zeg dat je zo terug komt enzovoort

Nog 5 minuten laten huilen dan weer naar boven en troost geven en aai over de bol en zeg dat je terug komt kijken.

zo gaat maar door totdat ie ophoudt, is heel goed geholpen bij Jeslyn dankzij de tip van mijn nichtje!

Na 10 a 15 minuutjes viel uiteindelijk in slaap die kleine Jeslyn!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    (dus geen oogcontact enzovoort)

nou ik had dit aboneerd maar kreeg geen emails meer omdat ie niet is ingelogt, ik word gek van!

Maar goed, lekker uitgeslapen tot 8 uur en net Myrna gehaald en ga zo haar brengen en weekend bij vader!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, goed van Jasper

Binna, gefeliciteerd!

15. @ sjorsje: oh bah, aan je hele bericht lees ik je tegenzin en gebrek aan energie...
    Ben al wel beter te pas dan?

@ linka: dankje, maar hij wil savonds wel gewoon slapen, dat is geen probleem. En idd die techniek deed ik ook toen Tygo een periode niet wilde slapen en werkt idd.
    Maar hij is nu snachts wakker en roept en als ik er uit ga en naar hem toe kom en al is het even instoppen, daarna gaat hij gewoon weer slapen, maar pas als ie me gezien heeft dus....

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Erg toch? Ben de laatste weken ook zo ontzettend moe. In januari krijg ik een darmonderzoek voor de ziekte van crohn, misschien dat ik het dan ook heb. Ik weet wel dat mijn moeder daar vroeger ook erg moe van kon zijn. Of ik ben zwanger, haha.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ojee, das balen!!

@Linka, je hebt ons weer gevonden, haha!!

@Lauwie meldplicht?? haha ik zie je in de balk staan!! Al iets van voorweeen gehad???

@Chantal, tja waar zullen we het eens over hebben.... kerstkaarten?? Heb nog even pauze dus ga alvast wat enveloppen schrijven, hah!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, hmmm zwanger, dat zou wat zijn. wel gezellig ;)

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lique ja dat zou een grap zijn met een gesteriliseerde vent in huis.

Deel Deze Pagina