Jajajajaja Jort is geboren! Wat een leuke naam en wat is het snel gegaan. Van hartye gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje
Wat een snelle bevalling joh, pfieeuw! Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Jort, wat een hele mooie naam!!! Fijne kraamtijd!
Wat een supersnelle bevalling @Lauwie en vriend; Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontje Jort, Otje van Harte Gefeliciteerd met je broertje
ja joepie!!!!! Lauwie, vriend en otje gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!! Wat een mooie naam ( ik dacht jorrick haha) en wat een snelle bevalling!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat snel!!! wow wat goed meis. gefeliciteerd en een superleuke naam!!!!!!! geniet van jullie gezinnetje!!
supergaaf!!!!!!! weer een beebje. ik wil ook weer hahahahahahhaa manlief is er nog niet over uit. verdorie!!
Wow wat snel. van harte gefelciteerd met jullie zoon Ot van harte met je broertje hoe vindt ot het ?? en hoe is het met jullie ??
Hoeraaaa Lauwie! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! En wat een leuke naam Ik ben ontzettend benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar wacht geduldig af tot je een keer tijd hebt om dat op te schrijven. En vooral ook: hoe heeft Ottilie gereageerd? Oh, ik word helemaal blij van dit goede nieuws
Mik wat erg zeg. Je was altijd zo stellig over die derde. Weet je ook waarom hij zich bedacht heeft of ging je ervan uit dat hij er ook 3 wilde?
Ja, Jort is geboren! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Lekker de kerst al met z'n 4-tjes! En wat is het snel gegaan! Geniet ervan!
Lauwie man en Ot van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jort. Super leuke naam trouwens. Geniet lekker van de kleine en jullie gezinnetje
Ik dacht eens kijken of er nieuws is van lauwie, is er gewoon al een beebje @ Lauwie en fam, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! Geniet er maar fijn van samen!
Hiep Hiep Hoera!! Jort is geboren! Lauwie en vriend van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ot; gefeliciteerd met je broertje. nu ben je een grote zus! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar ga eerst maar rustig genieten van deze kleine man en natuurlijk zijn grote zus!