WHOEHOEHOHOOOEEEEE Jort is geboren!!!! Wat heerlijk dat het zo snel gegaan is (denk ik). Ben ook heel benieuwd, maar nu eerst: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een mooie naam De vraag is niet alleen, wie de datum goed had, maar ook wie de NAAM goed had, hahahah!!!! Iemand het lijstje al opgezocht???
Mag ik eindelijk van de daken schreeuwen, dat ik al een klein beetje op de hoogte was...... ....laatste lijstje dat ik gevonden heb. Chantal had de datum goed! Ennnnnnn..... Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten Binna - - > 19-12-2010 en hij gaat Tije heten Alfamale --> 25-12-2010 en hij gaat Sven heten Mik --> 10-12-2010 en hij gaat Nout heten Sjorsje --> 25-12-2010 en hij gaat Max heten Lique --> 28-12-2010 en bij gaat Jort heten Chantal--> 22-12-2010 en hij gaat heten Mik
Jeee wat super snel zeg. Lauwie en fam. gefeliciteerd met de geboorte van Jort!!!!!! Heerlijk de kerstdagen met z'n 4tjes vieren.
hahaha, ja lauwie was een beetje beduusd dat ik het geraden had, maar toen konden we het wel even mooi over de naam hebben!!
@Mik, ik weet niet of het een troost is, maar tot Djim 2 jaar was wilde mijn vriend niet eens nadenken over een 3e, hij vond het ook veel te druk. En toen was hij ineens om. Ik liet het vaak rusten, maar noemde het wel af en toe op. Vooraf wilde we wel altijd een groot gezin, wilden jullie dat ook allebei? @Juud, werkse, bevalt het een beetje?
Ooow, ik moet de hele avond al aan Laura denken en aan hoe fijn ik het vind dat het zo snel is gegaan! (Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat het ook een goede bevalling was, omdat het zo snel ging ). Netjes terwijl Otje op de opvang zat en door opa en oma opgehaald zou worden. Vriend al de hele dag thuis en van buikpijn naar weeën naar bevallen allemaal tijdens kantooruren, zo ongeveer Geweldig, daar zou ik zo voor tekenen! Laura, ik moet steeds aan jou en Huib en Ottilie denken en vooral ook aan de kleine Jort. Dat jij vanochtend nog met een buik rondliep en nu opeens druk bent met een baby, luiers, voeden, knuffelen. En hoe grote zus op haar kleine broertje heeft gereageerd. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie, zit hier achter m'n pc al op een klein roze wolkje, dus kan me bijna niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen. Een hele goede nacht toegewenst!
@chantico. Wat heb je dat super mooi verwoord wordt er helemaal gelukig van @juud werk ze. Is de nacht dienst druk ?
jaaaaaaaaa!!! We hebben babynieuws!!!!!! @lauwie, lauwieman en ottilie, van harte gefeliciteerd met de kleine man, prachtige naam heeft hij! Geniet van de komende tijd!
Dat heb je inderdaad mooi gezegd Chantico. Ik sluit me helemaal aan. Ben nu ook zo benieuwd naar de verhalen van Lauwie Voor de dames met 2 kids; leek jullie 2e bevalling op de 1e? Of in de verste verte niet? En ging het sneller dan de 1e? Bevallen komt nu toch wel echt dichtbij
@ Chantico: wat heb je dat mooi beschreven meid, ik ben het helemaal met je eens @ Mik: ik zou het ook even laten rusten, heeft je man even de tijd om te bedenken wat hij echt wil Zeg maar tegen hem dat 3 kinderen helemaal niet zo druk is. haha Ik zou het op het moment met 2 kinderen net zo druk hebben namelijk. Het zijn Joëlle en Dionne waar ik het druk mee heb, Laureen krummelt lekker de hele dag overal mee naar toe.
@ Sjorsje, ja hoor. Dan worden ze wakker, benauwd en met een zeehondenblaf. De meeste kindjes zijn helemaal overstuur, tis natuurlijk erg angstig als ze zo benauwd zijn. Tis overigens onschuldig hoor, maar het ziet er heel naar uit. Wat helpt is de douche aanzetten, zo heet mogelijk zodat er flink wat stoom ontstaat en daar met je kind in gaan zitten (niet onder de straal he ). Maar kindjes worden er dus zelf wakker van.