hoihoi!! Lauwie, wat leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat... Ben reuze benieuwd naar een fotootje... Judith, hè, wat een naar nieuws zeg.... Het zit ook echt niet mee... Ik hoop van harte dat je nu eens heel snel goed nieuws krijgt!! FF, heel veel sterkte... hopelijk klets je binnenkort gauw weer gezellig mee!! Alieke, die vragen heb ik ook... hoe moet het zometeen met twee kindjes en de bevalling en alles... Kan je dus ook niet helpen. Ik zou zelf de fles niet meer geven... Ze kan een beker/pakje, dus dan geen fles meer. Je kan natuurlijk evt. ook een beker met een rietje aanbieden. Carmen, wat heftig om zo te lezen hoe jouw lichaam reageert op een zwangerschap... en wat een heftige beslissing! Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik klets niet meer mee bij de mei-mama's, maar ik vind het wel leuk om hier wat kwijt te kunnen over de zwangerschap; jammer dat het jou dan tegenhoudt Carmen... tja, meer weet ik ook niet te zeggen. Ik lees nu de andere reacties ook... fijn dat er zo gereageerd wordt op iedereen! Sjudith, ik merk dat ik -na ook een paar maandjes langer gewacht te hebben dan verwacht- dat ik me probeer in te voelen wat jij voelt... maar het is inderdaad heel moeilijk! Daarom nogmaals gewoon heel veel geluk gewenst... Groetjes, Arri
Een moeilijke beslissing, maar ik snap ook waarom jullie deze beslissing genomen hebben. Maar het neemt niet weg dat het gewoon onwijs moeilijk is allemaal. Misschien dat je later nog weleens openstaat voor pleegzorg of iets, maar dan kan altijd nog. En een draagmoeder... ik heb daar weleens een heel serieus gesprek over gehad met een vriendin van ons. Zij zijn door de hele MMM geweest en het gaat noet lukken. Moeilijk onderwerp hoor!
@Carmen, lijkt mij ook een super moeilijke beslissing hoor. Pleegzorg ben je inderdaad nooit zeker en dat moet je echt kunnen. Adoptie is ook een hele procedure en moet je ook maar zien wat voor kindje je krijgt (nichtje is geadopteerd en wachten nu op een neefje). En met Tess is het pad ook niet altijd makkelijk. Blijft een lastig verhaal allemaal... Oja en draagmoeder mag dat in nederland (vraag ik me zomaar af, heb ik me nooit in verdiept)
De kerstbijeenkomst van vandaag gaat niet door i.v.m de sneeuw voorspelling dus ben onverwacht toch thuis vanavond! Ooh had ik al verteld dat Tess en ik gister lekker eten hadden besteld? nou 1,5 uur nadat ik mijn bestelling had gedaan via internet was het er nog niet. Dus ik opgebeld naar het restaurant en gevraagd waar mijn eten bleef. Bleek dat ze niet bezorgden i.v.m de ijzel maar omdat ik via internet had besteld en ze me niet hadden gesproken namen ze toch een uitzondering en de bezorger was dus onderweg. De arme jongen kwam 5 minuten later lopend met zijn scootertje aan de hand aan, bood zijn excuses aan en vertelde dat hij totaal niet kon rijden met zijn scooter en er bijna een half uur over had gelopen Een wonder dat mijn eten nog warm was en ik heb hem maar een fooi van 5 euro gegeven voor de moeite.
En had ik ook verteld dat ik een super mooie ring had gezien een tijdje geleden? Nu ligt er een pakje onder de boom met een papier erom van die winkel, dus zou het??? Heb net een 'proudmum' armband besteld, iemand die het ook heeft? en is het van goede kwaliteit?
Oh godsie, wat ben je aardig voor bezorger, zou ik ook doen! En hele moeilijke beslissing is dat wel ja, maar je moet echter achter staan! Knuff! zou kunnen die ring, hihi Spannend! Juudje, ik vind nog steeds erg rot voor je, bij Giulia is onverwacht en nu lukt he tniet, dat is helemaal niet eerlijk! Ik heb horloge voor jeroen gekocht dus ben bneiuewd of hij wel elke dag gaat dragen ! Hij gaat morgen wat voor me kopen, nou ben ik ook benieuwd!
dat moet op de laptop en daar kom ik niet aan toe. update van hier: vannacht een beetje geslapen. jort huilde af en toe in zijn slaap. bv gaat heel goed, al is t wel weer heel gevoelig het aanhappen. hij poept de hele dag! met mij gaat het ook goed. nauwelijks last van de hechtingen en de naweeen vallen ook mee. ben al gestopt met de pcm. ben ook gewoon de hele dag op geweest behalve een heel klein slaapje (20 min) vanmiddag. vanavond gezellig bij de buren gourmetten, hoeven we ook niet te koken
hilarisch miran!!!! tesske kan het wel begrijpen hoor meis. voor jou allemaal niet makkelijk dat babygepraat!!! knuffel. lauwie. foto foto foto
Echt waar, Lauwie... ga je vanavond gourmetten!! ongelooflijk zeg... gisteren bevallen en dan je al zo goed voelen!! Heerlijk joh!! Miranda, leuk die dora-taal... maar moet zeggen dat ik geen idee heb wat dora allemaal kletst... kijken we nooit! Tesske, jij hebt dus lekker gegeten... Wel goed dat ze het alsnog brengen dan zeg... Leuke cadeaus krijgen jullie allemaal zeg! hier doen we niet aan kerstcadeautjes. Hanne is wakker; ga haar eruit halen! Groetjes, Arri
Hihi sorry, wel gelezen nog niet gereageerd... Leuk! Grappig om te zien hoe ze zich steeds meer gaan inleven in dingen he?