Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny, zo zeg die Yanieck wil wel vooruit, leuk hoor.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och meissie toch, dat is niet zo best! Weet niet wat ik moet zeggen....

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dikke knuffel meid!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Aaaaaah wat in heerlijk manneke!

Enneh, denk je een beetje om jezelf? Je bent wel kraamvrouw he? Laat je een beetje verwennen!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, wij hebben gisteren afscheid genomen van mijn opa. Was heeel erg mooi en heeel emotioneel. Maar het is goed zo.

En nu op naar de kerst, even ons best doen er een leuke tijd van te maken...

Lieve allemaal, wij wensen jullie hele fijne kerstdagen, geniet ervan met jullie lieve kindjes! Liefs Hilbrand, Lisette, Tymen en Silke.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zo ik zit weer op de bank uit te puffen. Zijn net een uurtje thuis en ben kapot voor de rest van de dag!
    Onderweg veranderde Danique van een lief goed luisterend en meelopend meisje na de laatse 50 meter naar de auto in een klein monster! Resultaat: in de sneeuw liggende krijsende peuter.
    Ik die mijn handen vol had en dus echt daar niet op zat te wachten. Er stopte een lieve moeder op de fiets die even meehielp om een krijsende peuter in de auto te drukken en mij met boodschappen veilig bij de auto de krijgen. Toen ik in de auto zat wel even een paar traantjes gelaten. Pfff lijk wel een emotioneel wrak. Ben ook echt aan het schreeuwen geweest tegen Danique. Daarna op de bank samen tot rust gekomen.
    Danique die zei; mama niet meer drietig zijn (dan smelt je toch wel weer) en dan echt met van die droeve grote ogen. Ach schatje! Dus nu gelukkig alles binnen en we hoeven de deur nie tmeer uit. Doe straks DAnique even lekker het bed in en dan ga ik zelf languit op de bank liggen.

Puck; heb ook even de name van mini-puck getraceerd. Past wel bij Olivier inderdaad. Zouden jullie dit zelf ook hebben gekozen mocht er een meisje worden geboren?

JennyS, wow lekkere snelle dame dus. Ben benieuwd wanneer ze echt rondloopt!

Pim en Pom ken ik niet. Zit middenin het zandkasteel, de grote favoriet van Danique.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey jenny!!!!!!!

meis heb je gemist!

hier een meisje wat alleen nog maar heen en weer rolt. is weer net zo lui als haar zus hahahahahahahaha. ach ik vind het wel fijn want zodra ze gaan lopen heb je het een stuk drukker. en hoe ouder ze zijn hoe beter je dingen kan uitleggen (vooral het woord NEE) hahahahahaah

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, was het een mooi afscheid, hoe is het met je oma en natuurlijk met jullie?

@Alieke, oei, lastig meid. Maar kop op, gebeurd is gebeurd. Maak er een gezellige middag van!

9. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique; ja dat doen we ook zeker wel. Maar oh wat was ik pissig op dat moment zeg.

Setteke; fijn dat het een mooi afscheid was. Hoe is het nu met jullie? En oma?

Mik; ook Sydney zal vanzelf wel gaan lopen. Donique is het ook gelukt ookal was ze zo langzaam. Grappig is dat he zo'n verschil tussen die kids!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames ik ga naar huis!! VAKANTIE!! voor zover ;)
    Ga eerst nog wat kadootjes proberen te scoren en wat kleine boodschapjes.
    xx

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi, ik lees wel maar ben te moe om te reageren ;)

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!! Geniet van jullie gezinnetjes/familie/vrienden!!

Groetjes, Arri

13. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben zooooo moe! Hang dus heerlijk op de bank met 101tv aan.
    Danique heeft lekker geslapen tot half 4, dus nu zitten we gezellig samen in de kamer. Zij achter haar laptop van woezel en pip en ik achter de mijne. Raymond is denk ik over een uurtje ook thuis en dan gaan we lekker gourmetten.
    En dan morgen en zondag gaan we doorbrengen bij ouders en schoonouders. Maandag komt als het goed is het behang op de muren van de babykamer, leuk leuk!

Lauwie; je moet ook rustig aan doen! Je bent net bevallen hoor! Neem maar rustig de tijd voor je gezinnetje en jezelf!

Hele fijne kerstdagen voor iedereen!!!!
    Geniet van het samenzijn met mensen die je geliefd zijn!

Alieke, Raymond, Danique en kleine babybroertje of zusje

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Jenny: Wat een snel meisje hebben jullie. Ons meisje is volgende week 8 maanden maar die maakt nog geen aanstalten hoor! Hahaha...

@ Setteke: Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, het is natuurlijk nooit leuk om iemand te verliezen...

@ Alieke: Hier nog zo'n boef vandaag, begon vanmorgen al met het uit bed halen en nu net weer. Hij is heel erg aan het drammen niets is goed en als het niet gaat zoals hij wil gelijk hard huilen. Heb hem nu voor de tv geplant met een filmpje!

Nee, we hadden haar zelf niet zo genoemd. We zouden het ook kunnen veranderen maar dat willen we niet. Dit is het enige wat ze van haar ouders heeft gekregen en het lijkt ons bovendien heel gek om haar ineens anders te noemen. Ze krijgt nog wel 2 namen van ons erbij maar dit blijft haar roepnaam.

@ Lauwie: Gaat het nog steeds goed bij jullie? Lekker aan het genieten? Wat vindt Ottilie van haar broertje?

Ook van ons 4-tjes: Hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, het gaat goed hier hoor. ottilie is heel lief, maar ook heel snel van slag. vandaag heel rustig gedaan hier. merk ook dat ik me beter voel dan mijn lijf aankan. kreeg last van mijn bekken, dus doe ook rustig aan. jort had gisteravond krampjes, zo zielig! vandaag met infacol begonnen en vandaag heeft ie heel veel geslapen. zonder die krampjes is het een heel relaxed en lief mannetje. en hij doet me echt aan zijn zus denken, ook qua maniertjes.
    grappig hoe snel je weer verliefd bent op zo'n kleintje. met zo'n klein rond bolletje met zachte haartjes en zachte wangetjes. lief!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ga je banner eens veranderen joh!! hahahahah

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, heel goed meid, luisteren naar je lichaam!! Valt het trouwens een beetje mee met de kraamhulp, of heb je die al afgezegd?
    Bij Sam had ik op dag 2 de hele keuken gesopt, nou dat heb ik geweten. Ben echt 2 dagen goed kapot geweest. Nooit meer, haha?!

@miranda, wat lees ik een goed nieuws op hyves. Top!! Hopelijk wordt 2011 inderdaad een geweldig jaar!!

@alieke, Pim en Pom zijn 2 poesjes van Fiep Westerdorp, tekenfilm is ingesproken door Georgina Verbaan. Lekker gegeten?

@Mik, lekker druk gehad met werken, vlak voor de kerst?

@petra, heb je je knip al weer gevonden?

zo alle voorbereidingen voor morgen zijn gedaan. Rosbief gemaakt, tonijnsalades, morgen nog wat fruit door elkaar en klaar!
    zo lekker op de bank voor de tv, heb enorm last van mijn rug, hoop niet dat dit een voorbode is voor de komende maanden. Maar blijf positief en de komende dagen zeeeerrr rustig aan!

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lieve meiden, hele fijne kerstdagen gewenst met jullie gezinnen, familie en vrienden!
    (De nieuwjaarswensen krijgen jullie lekker pas volgende week ;))

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    chantico wat lulig nou !;)

lique ja deze week lekker druk gehad. nu een weekje vrij en dan weer aan het werk!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, lijkt wel of alle kappers dat doen die ik ken, haha!

Deel Deze Pagina