de portemonniks nog niet gevonden, dus ik heb mn pasjes maar geblokkeerd, zoals jullie wel vaker gehoord hebben ben ik altijd een enorme geluksvogel dus ik verwacht eigenlijk nog steeds dat hij zomaar uit de lucht komt vallen ofzo Ik heb het echt megakoud gehad op het werk en heb me het apezuur gehaast om op tijd op het kdv te zijn en andy kwam op zn gemakkie nog later thuis als normaal (stiekem hoopte ik dat hij lekker op tijd zou zijn omdat het kerstavond is en ik weet dat als ik wil dat hij op tijd thuis is dat ik dat gewoon moet zeggen, maar nu vond ik het stom dat hij niet zelf graag bij zijn gezin wilde zijn) herkenbaar? @ lauwie, wat een heerlijke banner heb je @ Puck, je chocoladetaart staat in de oven. ik ben benieuwd
@Petra, soms zou je willen dat mannen net zo zouden denken als wij. Maar helaas, meestal niet.... Nou Suze, geef je moeder die knip nu maar terug!!!!
ik vrees dus inderdaad dat 1 der kabouters m ergens neer heeft gelegd. @ lique, moet jij ook gewoon zeggen wat je wil bij je lief?
@Petra, ja hoor, soms helpt een kleine hint, maar het blijven 'boeren' he, haha!! Meestal gewoon zeggen!!! Hmm, de kabouters... ja lastig lastig....
whahaha ja dat kun je wel zeggen. heb nu het volgende dillema: laat ik hem (keihard snurkend) slapen op de bank en ga achteraf zitten sippen dat ik de hele avond alleen zat OF ga ik (voor de derde keer vanavond) nog een poging doen om hem wakker te krijgen en verder is hij echt super hoor en lief en grappig maar nu even niet
@Petra, hmm, en wat heb je gedaan. Tja wakker maken of ook lekker gaan slapen, haha!! Maar sippen heeft niet veel zin, hij is zich waarschijnlijk ook nog eens van geen kwaad bewust, haha
@Tesske, werkse vandaag!!! Wij zitten even Woezel en Pip te kijken. Zo douchen en aankleden en dan naar mijn moeder voor de brunch!
goedemorgen, hier was de stemming gisteren niet heel gezellig maar de lucht is weer geklaard @ Sjorsje, op youtube is een leuk filmpje van sesamstraattheater, Roos vind het geweldig om naar te kijken @ Puck, het midden van de taart in ingestort , ik heb er nou een tulband van gemaakt, ach hij zal er niet minder om smaken
Goeimorgen meiden. @teske werk ze @petra gelukkig dat de lucht geklaard is en een chocolade tulband is ook leuk toch @lique. Silver kijkt ook woezel en pip de theater show heeft ze gehad vandaag
Huh? Heb ik nog nooit meegemaakt. Had je de chocolade er toen al over gegoten? Wat je al zegt...zal best lekker zijn
ik ben gewassen en zit op mn kerstbest te wachten tot Roos en Suze wakker worden, dan worden zij ook in een jurk gehezen en gaan we naar mn zus, waar ook mijn ouders zijn. ik heb er zin in! @ lauwie en Puck, het ziet er fantastisch uit als er staat: met zn viertjes! Ik hoop dat bij de volgende kerst iedereen dat kan zeggen
hier hetzelfde verhaal. behalve dat sydney net wakker is nu een fles krijgt en dan rond drie uur gaan we naar mijn ouders! sydney heeft vandaag voor het eerst een staartje in haar haar!!!! staat geweldig!!!
Iedereen de kerst weer overleefd? Wij in ieder geval en ik heb natuurlijk weer veel te veel gegeten. Kindjes liggen in bed en ik ga straks nog lekker in bad en daarna ga ik m'n kerstcadeautje aantrekken.