Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hè meiden

Vanavond naar de verjaardag. An me nichtje ging gelukkig wel maar voel me gewoon niet top hoop dat het gewoon beetje met griep of zo te maken heeft en nog niet met vermindering van me lichaam door de zw. Zeg maar

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Goedemorgen,
    ik ben al wakker, Suze ook!

Het feestje voor Andy was hartstikke geslaagd. Hij vond het echt geweldig dat iedereen speciaal voor hem de moeite had genomen om te komen. Lekker met de hele bups gesteengrillt en daarna nog wezen bowlen.
    Alles zat nog in mijn portemonnee, behalve het geld (een euro of 3 :D) en mijn rijbewijs, die schijnt nu op het stadhuis te liggen omdat het een staatsdocument is :(

@ Binna, he vervelend dat je je niet goed voelt. Had je daar met de zwangerschap van Silver ook steeds last van? Lijkt me echt jammer dat je elke keer niet lekker bent. Ik hoop dat je nog een paar mooie en makkelijke weken tegemoet gaat.

@ Sjudith, wat zielig voor de poes, hoe oud is ze?
    Ik hoop dat ze snel opkanpt. enne 2!! cavia's????
    Hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk?

@ Setteke, wat stoer dat je het rijden weer oppakt, wat zal het je een vrijheid geven

@ Lique, ik vind het ook altijd leuk om te lezen hoe je elke situatie aanpakt. Heb je nu het hele weekend dienst?

@ Mik en Alieke, ik heb dus echt helemaal niks met vissen, maar vind het altijd super dat mensen ergens van kunnen genieten

@ Lauwie, wat een lekker ding is Ot toch. Hoe is het eigenlijk met de kraamhulp? heb je er meerdere gekregen?

@ Sjorsje, hoe gaat het met Jorja, ik las al dat ze de trap was opgeklommen, wat worden ze dan snel ineens he. begint zij nu ook met praten?

@ Linka, ik vind het ook wel leuk om oude foto's te kijken, maar ik word er niet altijd blij van . Ik vind nu dat ik het veel en veel leuker heb als in sommige periodes

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen, de kraamhulp was prima. lieve meid waar het wel mee klikte. heb er 3 gehad. 1 bij de bevallling, 1 de dag erna en toen de rest van de dagen nog 1. ot heeft alleen de laatste meegemaakt omdat ze de dag na de bevalling naar het kdv was.
    de slaapkop is weer na 2 slokken in slaap gevallen..

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, leuk dat het feestje voor andy zo geslaagd was!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@lauwie. Wat fijn dat je kraamhulp nu wel fijn was

@Petra. Nee met Silver was ik niet zo vat baar pak nu elk virusje van me werk en blijf er dan lang mee kwakelen

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, fijn dat geslaagd is! Tsja, ik heb gewoon leuke tijd gehad, mis mezelf wel, ik ben nu anders dan toen, maar wat ik nu heb is ook erg leuk!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud hoe is het nu met je poes?

Binna al beter te pas meid?

Kreeg net bericht dat het vriendje van tess (ook longpatientje, 8 weken jonger dat tess) is opgenomen in het zh. Hij heeft een longontsteking en ligt aan zuurstof, sondevoeding en de hele mikmak die er altijd bij komt kijken. Voor hem nog maar zijn 2e opname dus nog erg vreemd/spannend voor hem en mijn vriendinnetje. Bah ze gaan zo niet lekker het nieuwe jaar in...

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oja. Wat super dat het feestje van Andy zo geslaagt was nog van harte gefeliciteerd.

Ik had gisteren ook een verjaardag erg leuk allemaal oude herinering op gehaald

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, he bah. naar voor je vriendin.

binna, beterschap!

weltrusten!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @carmen he bah zo ga je zekker het jaar niet lekker in.

voel me gelukkig weer wat beter.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, bah! Zielig zo klein hummeltje in het ziekenhuis.....arme kind!

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

carmen: pff das ook niks zeg zon klein krummeltje nu in het ziekenhuis. Bah

Binna: fijn dat je je weer wat beter voelt!

petra: mooi dat het feestje geslaagd was voor andy!

lique: hoe gaat ie met jou?

Gisteravond hier buurtborrel gehad was echt supergezellig! Gaan we vanaf nu elk jaar ook doen!

Zie hier nogal op tegen vanavond weer. Bah er hangt elk jaar toch weer een beladen sfeer op deze avond. Mijn ouders komen maar dan hangt er eigenlijk nog wel meer een beladen sfeer maar goed ze zouden anders alleen zitten en dat gaat niet gebeuren!

Jens is zo giga verkouden en wordt elke nacht rond 3 uur wakker en istie toch aan het krijsen...Nu al vanaf woensdagnacht elke nacht een flesje van 120 gehad. Pff ben er geen voorstander van maar daarna gaat hij wel weer lekker slapen!

Voor de rest gaat het met de kids hier zo goed! Malou en Jens kunnen heel leuk samen spelen (ook wel eens niet hoor dat malou alles wil hebben) en malou is heel behulpzaam en we hebben hier weinig opstand meer. Hebben meer kinderen dit nu dat ze zo makkelijk zijn?

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Binna, fijn dat het wat beter lijkt te gaan!

@ Petra, wat onwijs goed dat alles er nog in zit. Oh wel even je rijbewijs ophalen bij gemeentehuis. Wees blij dat je geen nieuwe hoeft te kopen, toch! Ohh en het was een geslaagd feestje, leuk hoor!! Goed gedaan!! Dat zijn toch geweldige dingen!! Ik lees jouw stukjes ook graag hoor!! Ik had trouwens afgelopen weekend dienst. Van vrijdag tot vrijdag loopt de dienst. Ben er nu vanaf. Maar ben nog wel een week 2e, dat betekend dat ik wel bereikbaar moet zijn.

@ Lauwie, wat fijn dat deze kraamhulp meeviel, toch!! Hij slaapt dus lekker veel, wat heerlijk!!

@Tesske, pfff, wat een vreselijk verhaal. Was dit al een vriendin van je of zijn jullie in contact gekomen, omdat jullie in het zelfde schuitje zitten.

@Miepie, hier alles redelijk hoor. Voel mezelf prima, maar kids zijn nu ziek. Oh, beetje balen van Jens, hopelijk gaat het snel beter! En ik hoop dat het meevalt vanavond. Heb je voor de rest ook nog mensen uitgenodigd?

Zo een redelijke nacht hier, nu is Djim voornamelijk ziek. Flink koorts. Sam wilde dus ook niet naar KDV, we zitten Belle en het Beest te kijken. Ik ga zo even mijn vriendin helpen met de babykamer en ik ben bang dat ik vanavond thuis blijf.

Ik wens iedereen een super voorspoedig en gezond 2011!!! Geniet van elkaar en van de mooie dingen in het leven!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Petra, super dat het feest geslaagd was. En Jorja begint idd nu ook flink veel te brabbelen, het verstaan komt nog wel.

Miepie sterkte vanavond.

Carmen, bah wat een verhaal.

Vanochtend zei Lianna al dat ze zich niet lekker voelde, maar dat ze niet uitgespuugd had. Zit ze in ons bed voor de televisie moest ze alsnog wat spugen, maar alleen heel veel slijm. Ze heeft nu al wel 2 bekers drinken op en 'n halve boterham. Hopelijk houdt ze dat wel binnen.
    Dadelijk vuurwerk halen, dan de visbestelling voor de sushi, nog wat boodschapjes en ik moet nog een cadeautje halen voor de verjaardag vanmiddag.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn had 2 keer diarree, ze wilde alsmaar speen, ja hoor ik vroeg aan haar of ze pijn had aan haar kiezen, ja zei ze, ze kauwde steeds aan speen, afwachten of wel zo is..... Ze wil niet eten en net chocalde gelikt maar kauwen ho maar.....

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; wat fijn dat het feestje geslaagd was. En had Andy echt niet in de gaten gehad? Of toch stiekem wel dat jij wat aan het organiseren was.

Binna; hopelijk is het een gewoon griepje, het heerst wel, dus pak je rust, dan krabbel je er vast snel bovenop. Beetje extra vitamines erin en hopelijk snel weer de oude!

Linka; foto's van vroeger vind ik zeker ook erg leuk. Maar niet om nou te zeggen dat ik mezelf of die tijd mis. Ik denk wel eens, zou nog wel eens een avondje naar een disco willen met vriendinnen zoals toen zeg maar. Juist doordat je nu heel anders ernaar kijkt. Maar naar die tijd terug verlangen of missen, nee absoluut niet. Ik zou mijn gezinnetje, huisje en baan nooit weer willen missen. Voel me gelukkig zo!

Lique; jij dus lekker geen dienst met oud en nieuw. Wat balen zeg dat nu Djim ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer op na een lekker hangdagje in huis

Carmen; bah wat naar zeg dat het vriendje van Tess is opgenomen in het ziekenhuis. Hopelijk knapt hij snel weer op. En evenzo belangrijk, blijft het met Tess goed gaan met alle dampen enzo van het vuurwerk!

Miepie; mag ik vragen waaraan je broertje is overleden? Was het een ongeluk ofzo?En al lang geleden of pas? Misschien heb je het al wel eens verteld hoor en als je het liever niet wilt vertellen ook prima natuurlijk. Maar vroeg het me even af. In elk geval heel veel sterkte met het gemis, want dat zal altijd wel blijven?

Juud; hoe is het met de kat?

Lauwie; super dat je nu een fijne kraamhulp had? Kon ze ook goed omgaan met Ot? Heb je nog speciale tijden ofzo gezegd dat ze dan wat met Ot moest gaan spelen of even extra aandacht moest geven of mee naar de winkel ofzo? Of liep dat vanzelf? Ot al een beetje gewend aan de nieuwe situatie? En jijzelf natuurlijk ;)

Wij gaan zo op pad naar Kids City. Het is hier volgens mij erg glad buiten, dus dat wordt voorzichtig lopen als ik mijn benen niet wil breken.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, is wel fijn als je gelukkig bent, is belangrijkste! Maar tijd terug draaien kunnen we niet meer idd :)

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Iedereen een fijne jaarwisseling!!!!

Groetjes silvia, dirk, matthijs en jasmijn

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, ja heerlijk dat ie zo makkelijk slaapt! behalve als hij krampjes heeft natuurlijk. en de voedingen duren wel eens lang omdat ik m steeds wakker moet maken. mijn borsten staan nu weer op ploffen maar meneertje slaapt nog..

alieke, we hadden haar gevraagd wat later te komen zodat we niet voor haar de wekker hoefden zetten. dat was wel relaxed. en we deden voor ot bijna alles zelf om het zo normaal mogelijk te houden, maar ze heeft ook wel eens samen met de kraamhulp haar broodje gesmeerd. de kraamhulp deed leuk mee als ze van ot bijv een kopje thee kreeg en als we jort gingen wegen mocht zij zelf haar knuffel wegen etc.
    ot wordt steeds relaxter. helemaal nu de kraamhulp weg is merken we verschil. al hebben we nog steeds wel wat moeilijkere momenten.

heb tot net weer geslapen. fijn om ff wat bij te tanken.

beterschap voor alle zieke kindjes en mama's

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

ben thuis, heb weer erge blaasontsteking. Waarschijnlijk omdat mijn niersteentje nu wel weg is, dus dat zou heel fijn zijn...

@ Judith: Hoe is het nu met je kat?

@ Petra: Super dat het feest zo geslaagd was!

@ Tesske: Bah wat naar, hoop dat het kindje snel weer thuis is!

@ Lauwie: Hihi die Otje! De kraamhulp is nu weg? Hoe voel je je?

Wat zijn er veel zieken onder ons, beterschap allemaal!

Olivier heeft zijn brilletje sinds gisteren, ziet er erg wijs uit, zo schattig!

Volgens mij heeft er hier iemand een heel erge poepbroek ivm doorkomende tandjes...

Voor iedereen: een hele fijne en gezellige oudejaarsavond, maar vooral een heel goed en gezond 2011 gewenst!

Deel Deze Pagina