Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij laten silver ook slapen mocht ze wakker worden mag ze kijken en anders niet.

Juud hele dikke knufff

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zoo heb alles zover klaar dat het gewoon even in de magnetron opgewarmd kan worden.
    Heb een heerlijk beenhammetje in honing met mosterd/dille saus, pikante gehaktballetjes, zoete gehaktballetjes, kip sate, gevulde worst, doe er wat kant en klaar salade's bij (krab, ei, sate, kip/kerrie van dat spul) en heb gevulde paprika, zoete tomaatjes etc.
    En als dat niet genoeg is heb ik nog wel wat ordinaire blokjes kaas met plakjes worst :p
    We beginnen natuurlijk met naturel olie bollen, krenten olie bollen, appelflappen, appelbeignets, wafels (met slagroom *jammie* ) en arretjescake! Denk dat ik de komende tijd de weegschaal maar even in de hoek laat staan ;):D

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Juud, ik dacht maandag, maar begrijp ik goed, dat het net gebeurd is? Sterkte en ik hoop dat jullie toch nog een redelijke avond hebben.

@ Lauwie, ben maar even naar mijn tante en oom gegaan, die waren flink aan het bakken. Heerlijk wat appelflapjes enz gegeten!! En om 12 uur, tja denk dat ik te bed lig ofzo, haha!

@ Tesske, jemig wat heftig, wel vervelend dat er zoveel rook en dampen bij jullie zijn. Kom de volgende keer maar hier heen!! Ohhh lekker al dat eten, hmmmm. Hoe laat komt de visite?

@ Duster, ik doe ook niet aan wakker maken hoor!!! Daar kunnen we over een paar jaar genoeg strijd over maken, haha!! Ik wilde altijd wakker gemaakt worden, maar was met geen mogelijkheid wakker te krijgen, haha!

@ Marleen, klinkt gezellig!!! Vele plezier!

Djim lijkt iets op te knappen, het is nog niet super, maar gaat de goede kant op. Hij gaat nu even zijn teennagels knippen, lukt natuurlijk helemaal niet….

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lique de visite is vanaf 18.00 u welkom dus dan zal het langzaam aan wel vol druppelen.
    Ik ga dus nog even snel wat anders aantrekken ( loop al de hele dag in mijn huispak haha) en wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een top 2011 waarin alle wensen uit mogen komen!!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Tesske, ga maar gauw wat anders aan doen dan ja, haha!!!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meiden
    ik wens jullie allemaal een super einden
    en voor al een super mooi vruchtbaar jaar vol met liefde
    Liefs Steve , Sabrina Silver en de BiB

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Juud, arme arme jullie, wat verdrietig dat jullie je poes nu moeten missen. Het vervelende van het houden van dieren is toch echt het afscheid nemen, dat blijft vreselijk ook al zou het dan wel beter zijn.
    Sterkte!

@ Tesske, heel veel succes met kleine Tess vandaag en morgen. ik hoop dat de dampen snel gaan liggen. Heb je zelf last van de vermindering van zuurstof vanavond en vannacht?

Dank jullie allemaal voor jullie nieuwjaarswensen :D
    Ik wens jullie het aller allerbeste voor het aankomende jaar en dat we in 2011 maar weer net zoveel plezier aan elkaar beleven en lief en leed kunnen delen en misschien weer eens een zaterdagdate in ballorig houten?

Ik heb vanmorgen 2 paarden gereden en begin helemaal in het paardrijritme te komen. Ik heb dus besloten om het aankomende jaar officieele wedstrijden te gaan rijden. heb er nu al zin in
    vanmiddag heb ik mezelf verwend met een heel nieuw paardrij-outfit en een wedstrijd-outfit, de dertiende maand is er dus doorheen haha

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb mijn vriend naar bed gestuurd. hij kan slecht tegen slaaptekort en voelt zich beroerd en heeft een dreigende koortslip.

fijne avond allemaal!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ach gos Lauwie, kruip je er nou ook eerder in?

Carmen, nog tijd tijdens het feesten om te komen kijken?

Lianna is om 20.45 uur op mij in slaap gevallen, net heb ik 'r verplaatst naar de bank. Straks wakker maken voor het vuurwerk.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, ik maak m over een uurtje wakker. heeft ie iig nog wat slaap gepakt.
    wij hebben wat klein vuurwerk en sterretjes afgestoken voordat ot naar bed ging. ben benieuwd of ze er wakker van wordt. vorig jaar wel. fijne avond!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    sjorsje ja zat (en zit) bij tess op haar kamer, ze is erg benauwd helaas. Beneden is het erg gezellig!

Lauwie zijn julie met zn 4tjes?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, zit je nu ook alleen op de bank!! gezellig he ;) ahh, Sam heeft nu ook weer een koortslip door weinig slaap.....

@Sjorsje, is Lianne al zo bij dat ze er voor wakker wil blijven. Sam weet dat nog niet hoor!

@Petra, stoer hoor en een leuke uitdaging voor het nieuwe jaar! ahh die 13e maand, gaat altijd hard he, haha!!

Zo dames zit nog even te lachen met van Muiswinkel op Ned1, heerlijk! Daarna maar te bed! Zit nu toch alleen op de bank!!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, vervelend zeg! sterkte ermee
    ja met zn 4tjes, waarvan er 3 slapen ;)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, ik zit met een slapend mannetje op schoot. gek idee om om 12u te slapen?

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja mijn goede voornemen voor 2011: minder werken zodat ik meer van mijn kindjes kan genieten!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, goed voornemen, kan je dat ook realiseren op je werk!! Hoe laat ga je je man wakker maken? Of duik je er gewoon lekker naast. Ach, vind heel oud en nieuw toch niet super bijzonder meer!

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, ouderschapsverlof! ik ga m nu wakker maken. jij slaap lekker zo! of ben je zo nog wakker? dan kom ik je nog even gelukkig nieuwjaar wensen ;)

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar!!!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    happy new year meiden

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    gelukkig nieuwjaar!!! dat al jullie wensen in 2011 uit mogen komen!

ik geniet van 2 kindjes op schoot en met zijn viertjes vuurwerk kijken en jip en janneke champagne drinken

Deel Deze Pagina