@ Lauwie, he jeetje zeg, dat is toch ook maar mooi balen dat je zo snel zieker word. veel succes @ Miranda, wauw zeg wat knap. Was het een leuke sfeer op de wedstrijd? @ Alieke, ik kan me wel een beetje voorstellen dat je niet zoveel zin hebt om te gaan werken. Volgens mij heb je het best wel druk gehad deze vakantie Wij komen net terug vd nieuwjaarsreceptie van de manege en gaan nu eten vanavond komen de Malediven op de televisie dus dat gaan we natuurlijk even kijken
Ha meiden, ik moet nog bijlezen maar weet niet of ik dat vanavond red. Wel een vraagje: of jullie mijn berichtje hier even willen lezen evt beantwoorden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/247835-placenta-buikwand-gevallen-waarop-letten.html Ik ben dus gevallen met de fiets vandaag Gelukkig geen letsel, alleen Ise heeft een kleine bult op haar voorhoofd. Wat een schrik zeg!
mik gecondoleerd Lauwie, beterschap, zieker zijn mag niet hoor, tjeetje. chantico, wat een schrik, miss toch maar ff voor zekerheid VK bellen?
Mik, he bah wat een rotnieuws! Dat zou echt niet moeten mogen, zo jong komen te overlijden... Sterkte voor je vriend gewenst. Lauwie, oh nee he, niet toch borstonsteking?! Heb je bij Ottilie ook zo getobt in het begin en zo ja, hoe lang duurde dat? Met een goede lactatiekundige ben je er hopelijk snel uit hoe je Jort goed en effectief kunt laten drinken en je borsten precies de goede hoeveelheid kunt laten produceren. Knuffel meis. Misschien dat ik zo inderdaad de vk even bel. Voelt alleen zo stom om hier het noodnummer voor te bellen.
Chantico gewoon even bellen hoor, als je je (onbewust) zorgen maakt is dat ook niet goed voor het kindje he.. Lauwie, heh wat naar dat je zo snel zieker word. Hopelijk slaat je kuurtje snel aan. Hoe is het nu met de verkoudheid van Jort? Mik, vreselijk wat jong nog zeg.. Miranda, wat goed zeg! wat zul je trots zijn op je meisje. Linka wat vervelend dat Jes nog steeds niet lekker is. Ik hoorde gister dat buikgriep wel heerst, er lagen bij het zoontje van mijn vriendin 3 kinderen op de afdeling met buikgriep. Vriendje van Tess mocht vandaag weer naar huis en mag daar verder uitzieken. Vriendinnetje stond er niet helemaal achter aangezien hij pas gisteravond op 96% zuurstof zat (daarvoor 91%) en ze bang was dat het in het weekend niet goed zou gaan en artsen minder goed bereikbaar zijn. Maar vooralsnog gaat het nu wel aardig thuis.
@chantico, even bellen meid!! Beter een keer te veel, dan te weinig!!!! @Lauwie, oei flinke koorts, pff, succes, probeer maar lekker veel te slapen. Fijn dat je ouders komen helpen deze week, neem je rust!!! @Petra, heerlijk even wegdromen bij de Malediven, hmmmm... @Alieke, 7 weken, is te overzien meid, heerlijk!! @Linka, hoe is het in de ziekenboeg? @Tesske, is tess weer een beetje opgeknapt? @Happy, alles goed?? @Miranda, knap hoor van haar!!! Hier vanmiddag op verjaardag geweest, Djim ging prima en is ook weer bijna het mannetje. Sam is nog een beetje aan het sukkelen. We gaan het zien! Nu lekker op de bank en dan kan de werkweek weer beginnen!
ja ojze vriendengroep is helaas behekst lijkt wel. we hebben nu met dit meisje erbij drie vrienden op de begraafplaats liggen. eentje met 2 jaar en twee met 27 jaar. hopenlijjk blijft het hier evenn bij want ben al die begrafenissen goed zat. die eerste had lymfklierkanker de tweede was alcoholist en de derde ook kanker. ik word 100 heb ik besloten!
wat ik in je topic ook al zei.meteen even bellen. beter een keer teveel als te weinig!!! laat je het ons wel weten?
hey meiden effe vraagje mischien weten jullie het. ik heb al de hele dag een zeurderig gevoel in me linker lies a buik. kan dat van de baby zijn. voel daar geen getrapel of zo @mik jeetje meis gecondeleerd tis wel raak zeg bij jullie @setteke wil je nog veel suces wensen voor morgen je eerst echte dag toch? @miranda wow wat super van je moppie zeg. @alieke jij hebt ook een pittige baan he. denk je wel aan je zelf @lauwie he gat je hebt er dus goed last van. hoop dat je medichijne snel werken @teske snap wel dat je vriendinetje er nog niet zo happig op was. lijkt me ook best wel moeilijk zo met de adem en zo qua beslising en wow wat was het heftig toen tess klein was. super respec voor je dat je het 7 weken vol hebt gehouden. hoe ging het voeden daarna dan eigelijk met kv @chantico tja ik zou gewoon bellen. kan nooit kwaat en soms hebben ze niks te doen maar kunnen ze wel alles controleren en is bij jou de stres weg en of als er wel wat is ben je er op tijd bij
@Lauwie, ga lekker naar bed joh Of gaat het weer een beetje?? @Binna, geen idee, banden? spiertje? geen idee. HOpelijk is het na een nachtje rust weer over! @Puck, hoe gaat het lopen van olivier? @Mik, groot gelijk, doe maar 100 inderdaad!!
@ Lauwie: Beterschap! @ Mik: Wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd. @ Setteke: Veel succes morgen! @ Linka: Beterschap! @ Chantico: Bah wat schrikken! Gewoon even bellen hoor, dat geeft jou dan ook weer rust... @ Tesske: Fijn dat het vriendje van Tess weer naar huis mocht, hopelijk is hij snel weer opgeknapt. @ Lique: Fijn dat Djim weer wat is opgeknapt! @ Miranda: Wat goed van Joelle en haar team! Hier geen nieuws, rustig dagje gehad, morgen weer werken... Fijne avond!
Hij gaat er steeds meer op staan, heeft dan zelf niet in de gaten dat hij erop staat. Als hij dat wel in de gaten heeft gaat hij snel zitten. Maar vandaag heeft hij toch al 2 stapjes gezet. Hij vindt het gewoon nog erg spannend, de arts heeft gezegd dat dat nog wel een week kan duren voordat hem duidelijk is dat hij weer kan staan... Hoe voel jij je? Moet Kim komende week weer zingen? Ik ga nog even tv kijken...
Binna zijn het niet je banden?? Met KV was het net zo'n drama al ging ze dat wel uit de fles drinken toen ze 12 weken was maar daar deed ze ook 1,5 uur over omdat ze telkens in slaap viel. Ik ben regelmatig 's nachts in slaap gesukkeld met haar naast me terwijl ze moest drinken, dan was ik zo onwijs moe en duurde het zo lang dat ik echt weer in dommelde. Maar toen scheelde het heel erg dat ik niet hoefde te kolven dus was ik er wat minder tijd mee kwijt. Puck wat knap dat hij er wel iets op gaat staan, het zal voor hem ook erg vreemd aanvoelen denk ik. Ik ben aan het kijken naar een cruise in het middenlandse zee gebied. We hebben besloten toch niet naar Cyprus te gaan aangezien we werden gewaarschuwd dat daar nogal wat ongeregeldheden zijn omdat er een grieks en een turk deel heeft. Krijg het helemaal warm van die cruise plaatjes haha
@Tesske, een cruise, hmmmmm!!!! @Puck, ohh wat goed dat hij er af en toe op staat, het begin is er, toch!!! Ja Kim moet vrijdag weer, dan zitten we weer voor de buis, haha!!! Ga lekker naar bed, boekie lezen, heerlijk!!
@lique en teske dat dacht ik eerst ook. maar tis ook als ik zit dus vadnaar dat ik het me afvroeg of jullie het herkende of zo
Nou, ik heb de vk gebeld en die heeft me gerustgesteld. Ik ben niet op m'n buik gevallen (weet ik bijna zeker, maar ik was eigenlijk alleen met die arme Ise bezig die in dat stoeltje van die gekantelde fiets hing te huilen...) maar op m'n dij en heup (lekker zacht, vandaar dat ik nergens last van heb ). Geen bloedverlies, geen last van harde buiken ofzo, voel het kindje goed bewegen, dus de vk dacht dat het wel goed zat. En zo voelt het voor mij ook, gelukkig.
chantico fijn dat je (en wij ) bent gerustgesteld! Lauwie hoe gaat het nu met jou? Ik ga zo weer lekker werken na 4 vrije dagen!
@ Chantico, gelukkig ben je gerustgesteld na je telefoontje aan de vk. Wat zul je geschokken zijn als je valt met de fiets met Ise voorop en een baby in je buik. Blijf je nu wel fietsen? Ik ga zo ook weer aan het werk. Ik heb er hartstikke veel zin in want ik ben d hele week vij geweest. Nu eerst maar even met de hond fietsen
Goeimorgen meiden @v Chantico. Wat Fijn dat je gerust gesteld bent en niet op ie buik bevalen bent @ petra en Carmen werk ze