Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sorry voor mijn ego berichten.

carmen, voel me nog steeds niet goed. 40,5 net.

lique, lig met tel in bed. gister 1x eruit om te douchen (geen succes) en ondersteund door mijn vriend naar de wc.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, heb je borstontsteking?

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina, gaat het al beter?

@ Chantico, pfffff dat is schrikken? Durf je nog te fietsen? ik zou ff afgekickt zijn denk ik....

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje Lauwie, Ik schik er toch wel van dat je zo vreselijk beroerd bent. Wat is het plan van aanpak bij borstontsteking en koorts? Moet je dan naar de huisarts of verloskundige?
    Ik denk dat er voor jou niks anders opzit dan alleen maar even ego berichten te plaatsen, maar ik ben blij dat het je toch lukt om ons op de hoogte te houden

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik sluit bij Petra, Lauwie!

Jes moet om 10 uur bij HA zijn, nu goed nieuws, ze eet nu kop soep, om te zorgen dat ze dorst krijgt, afwachten of ze wel goed eet. Maar ze is wel jammerde kind en wil alleen maar dat ik haar steeds optil enzovoort.

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Juud: Pff moeilijk is dat dan he om ze te laten inslapen! Dikke knuffel! Wat een geweldige foto van giulia en haar oom!

carmen: bah vervelend dat je zon last hebt van je eerste menstruatie weer. Zo sneu voor Tess dat ze zo last heeft van die dampen! Wel geweldig zon wijsneus die ff verteld hoe het zit! Oh geweldig een cruise....haha snap heel goed dat je al aan het dromen bent van de plaatjes...

puck: ben ook erg nieuwsgierig naar het brilletje!

lauwie: pff wat zielig zeg dat je kleintje nu al verkouden is! Wat kloten zeg dat je zon last hebt van je borsten! Je mag ook echt wel even medelijden hebben hoor met jezelf! Begrijpen we echt wel! Klaag dus maar lekker tegen ons! Wat superlief zeg dat je ouders je komen helpen! heerlijk hoor!

alieke: leuk he dat zelf spelen. Hier kan malou dat ook zo. Nog even volhouden en dan heb je verlof! Ga je 4 weken vantevoren stoppen?

lique: ook niet leuk zeg om zo oud en nieuw in te gaan! Hoe gaat het nu met ze?

duster: Nu niet meer laten afschepen meid en laat je doorsturen! Dikke knuffel meid! Hoe doe je dat nu met de kids dan als jij smiddags moet slapen?

chantico: geweldig he om er zo van te genieten! brr wat schrikken zeg dat je bent gevallen! Fijn dat de vk je heeft geruststeld!

Petra: leuk wedstrijden rijden! springen of dressuur?

Setteke: wat knap zeg al 10 kilo kwijt! En dan ook nog cola berenburg haha die werkt bij mij niet...;) Hoe gaat het met hilbrand en solliciteren?

Linka: vervelend zeg meid dat jeslyn nog steeds ziek is! Succes zo bij de huisarts!

Mik: bah dat is echt klotennieuws! Sterkte!

miranda: wat super zeg dat joelle het zo goed heeft gedaan! Wat zullen jullie trots zijn zeg!

IEDEREEN OOK NOG EEN GELUKKIG NIEUWJAAR! WENS JULLIE ALLEMAAL HEEL VEEL GOEDS VOOR 2011 EN HOOP OP VEEL GEKLETS HIER OP ZP!

Zo de kids naar de gastouder gebracht. Na veel navragen bij de belastingdienst blijven de kids daar wel alleen moet ik wel ervoor zorgen voor het eind van het jaar werk hebben. Anders moeten we terugbetalen maar goed het blijkt dus ook dat 1 dag werken dit jaar al genoeg is dan.
    Heb nu tot 1 aug om werk te vinden want dan moet ik over in bijstand en dat krijg ik toch niet.

Met Jens gaat het gelukkig weer wat beter! De hele week konden we er uit met hem maar vannacht heeft hij voor het eerst weer doorgeslapen tot half 7! Echt fijn!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, wat fijn dat ze evengoed naar de opvang kunnen!! Hier gaat het effe minder dan gisteren, kleine terugslag. Hopelijk gaat het snel beter.

@Chantico, fijn te horen!!!

@Lauwie, heel fijn dat je ons op de hoogte houdt hoor!! Zijn je ouders er nu? En komt de VK/Ha nu langs vandaag? Kruip maar lekker veel in bed, pff!!!

Zo wij werden om half 9 wakker in het grote bed. papa was om half 6 te werk en toen kwamen ze bij mij liggen. Meestal geen succes, maar heerlijk geslapen nu. Ze hebben helaas een kleine terugslag, hopelijk knappen ze snel weer op. Morgen weer KDV en werken!!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej allemaal! :D:D:D

Bij deze voor iedereen een heel gelukkig, gezond, succesvol en liefdevol 2011!

Liefs!
    Xx

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi mede aug-mama's!

Ik wil bij deze iedereen een heel goed, gezond, liefdevol en een aantal ook een super-vruchtbaar nieuwjaar wensen!!

Ik hoop dat jullie de jaarwisseling goed en gezellig zijn doorgekomen!!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, yep

petra, gisteren hap gebeld. ik hoefde gelukkig niet langs te komen omdat ik het eerder gehad had mocht mijn vriend een recepje voor ab halen. toen mijn koorts boven de 40gr kwam heeft ie nog een keer gebeld. ze vroeg toen wat ik wilde (uitzieken in bed) en dat vond ze prima. moet in de gaten houden of ik niet suf word. en moest pcm erbij gaan nemen.

lique, komt niemand langs. maar als er wat is kan ik ha of hap bellen.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, thanx

moet eigenlijk lactatiekundige bellen, maar mn hoofd staat niet naar bellen. zweet loopt in straaltjes van mijn lijf

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, lastig, misschien vanmiddag even, of een ander, iets beter moment??

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miepie, wat een onwijs goed nieuws dat je nog heel even langer hebt om een baan te vinden. dat moet haast wel een opluchting zijn

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    delilah en queenbee, voor jullie ook een heel mooi 2011

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud heb er nog een beetje last van. dus kijk wel tis een beetje gekke plek

@lauwie jeetje meis wat heftig kruip maar lekker onder wol. en je ouders zijn er toch om je te helpen

@mieppie wat fijn dat ze even goed naar de opvang kunnen blijven gaan. we gaan hard met je mee duimen voor een baan

zo ik heb er al weer een lekker ochtend op zitten. me pa kwam Silver haar loopfiets brengen en vertelde het is glad. Steve is al twee keer met mijn fiets gevalen die is nu stuk en zijne was de band lek nu gemaakt hij zegt ik ga wel lopen dus ik zeg nee breng je wel ben ik eerder in het zwemmbad
    Nou het is was echt glad. we namen de rotonden bijna recht door oeps

Toen lekker gezwomen na het zwemmen bootschapen toen thuis opruimen de afwas van gisteren :( en de was in de maschienen net een broodj op ga zo even op bed (Silver slaapt al )

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Allemaal het allerbeste en heel veel geluk gewenst voor 2011!!

Hier leuke dagen gehad... wel lekker druk!
    Herkennen jullie het volgende: vorige week was manlief lekker thuis; heerlijke dagen in het vooruitzicht, dacht ik... Hanne was echter veel vervelender dan normaal!! :( Als één van ons even weg was, was ze weer helemaal zoals we haar kennen. De Ikea en het zwembad (dus de uitjes) bevielen wel goed.
    Maar gewoon samen thuis: echt zeuren, huilen, klagen, mopperen... En terwijl ik dit typ, besef ik dat er helemaal niet van houd om negatief te praten/typen over dochterlief... :)

O ja, we hebben een peuterbedje gekocht!! Zo kunnen er straks een peuterbedje en een ledikantje in het kamertje staan... spannend... :)
    Vanmorgen een geweldig dekbed gekocht; precies zoals ik wilde. Ga er ook nog eentje naaien.

Even flink bijlezen hoor...

Judith, fijn dat je ongi bent geworden... En hoe nu verder?

Lauwie, heerlijk om zo af en toe iets te lezen van jou... Lekker samen gewandeld; een echt gezinnetje dan hè?
    Lastig van de borstvoeding... idd lekker voeden op verzoek; en misschien tussendoor een heel klein beetje spanning afkolven?
    Ah, lees nu net dat je er even helemaal doorheen zit... Zet 'm op! Maak het je lekker gemakkelijk! Je bent flink beroerd hè?
    Heb je al gebeld naar de lactatiedeskundige? Heerlijk dat die mensen bestaan hè?

Miranda, leuk dat het zo goed ging met Joelle. Heeft ze het weer helemaal naar d'r zin op gym?

Linka, hè nog steeds ziekerig.. HOe is het nu? BIj de huisarts geweest?

Mik, ow, wat een vreselijk nieuws zeg... Gecondoleerd!

Chantico, hè wat naar zeg... vallen als zwangere!! Weet niet waar je het best op kan letten... bloedverlies zou je denken?? Al gebeld?
    Fijn dat je gerustgesteld bent!
    Hoe kwam het eigenlijk dat je viel? Lijkt me echt vreselijk...

Lique, beterschap voor je kids!! Hoe is het met jou als zwangere?

Binna, die pijn: is dat geen bandenpijn? Ik heb dat namelijk wel veel sterker bij deze zwangerschap.
    Bandenpijn kan ook als je zit... Mijn vriendin had het juist alleen als ze zat!!

Puck, het lijkt me voor zo'n ventje ook heel raar als je ineens weer kan lopen op je been... hopelijk springt hij gauw het huis weer gezellig rond!

Miepie, nou op weer verder op zoek naar werk dus... Het duurt al best lang hè? Hopelijk gaat het je snel lukken!!

Dit was het weer!! Sorry als ik iets overgeslagen heb...

Groetjes, Arri

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Arri, ahh wat jammer dat Hanne het lastig vond met jullie beide thuis. Geen idee verder. Hier 2 makke lammetjes al een tijdje, die vanmorgen heel verdrietig waren dat papa weer te werk was. Negatief praten over je kids is nooit leuk, maar het is soms wel fijn wat feedback of (h)erkenning te krijgen. Er is vast wel iemand die dit ook herkend?
    Hoe ver zit jij nu in je zwangerschap?? Zie geen ticker, niets, haha.. en hoe voell jij je??? Ik voel me weer prima, weinig klachten, zolang ik genoeg rust neem, tussendoor. Anders kan ik bijna niet meer bewegen aan het einde van de dag!!

@QB, hoe is het bij jullie??

@Delilah, al het beste voor 2011!!!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, gisteren had Giulia ook zo'n dag hoor pffff vreselijk he?
    Ik ga vrijdag naar het ziekenhuis en dan horen we wel hoe of wat verder :)

@ Lique, voel jij je al wat blijer?

Even pronken hoor :D
    Bekijk bijlage 118534

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, heb je nog last meis? Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel meer last heb dan bij Wesley. Ook pijnscheuten onderin m'n buik, ik herken het wel van bij Wesley en volgens mij is het bandenpijn. Ik ga er eigenlijk van uit dat de boel nu wat sneller oprekt en dat ik dat voel. Anders moet je het eens aangeven bij de vk, misschien zit het bij jou wel lager?!

@ Mik, wat erg zeg voor jullie; gecondoleerd!

@ Arri, ik herken het niet! Wesley is juist altijd gezelliger als papa en mama allebei thuis zijn. Hij speelt bijv. nooit zo goed zelfstandig maar als m'n man en ik beide thuis zijn en samen zitten te praten gaat Wesley rustig z'n eigen gang.

@ Lauwie, hoe is het nu meis? Wat vreselijk vervelend voor jou zeg :( Heb je de lactatiekundige al kunnen bellen?

@ Lique, dankje!

Zo, toch maar eens wat reacties haha

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, leuke foto meis!

Deel Deze Pagina