@ Alieke, wat een prachtige buik en een geweldige foto van Danique Hier gaat alles goed, dus heb verder weinig te melden
Nee, ik heb geen klachten. Weet trouwens ook niet hoe ze dat testen, wordt natuurlijk al goed in de gaten gehouden ivm diabetes...
Ja hij loopt er alleen nog niet mee haha... Ga het ook niet pushen. Hij speelt wel op een kleed op de grond en dan zou hij het zomaar ineens kunnen doen. We wachten af...
alieke, zo jouw buik groeit ook hard! mooi hoor! en schattig, danique id sneeuw. leuk dat je dat over de mail krijgt. puck, hoeveel scheelt jouw zusje ook alweer met mij? is ze ook zo moe? of zo in zichzelf gekeerd?
@Alieke leuke foto's En wat is je buik al mooi zeg. @Puck,fijn dat je lekker gewerkt hebt. Even weg van thuis, kan soms zo lekker zijn. @Lauwie, hoe gaat het, houd je het nog een beetje uit. @Binna, hoe gaat het verder met je, wel goed? Is het alleen van de zwangerschap dat je zo moe bent? Wanneer hebben jullie de 20 weken echo? @Petra, hou je de sapkeur nog vol? voel je je niet ongelofelijk zwak nu? Vanavond gewerkt. Begin van de dienst was het wel erg druk, maar daarna was het wel heel erg rustig. Dus kon lekker een uur eerder weg. Super hoor. Lekker weekend nu. Morgen naar mijn neef in Den Haag, die hebben we gevraagd om voogd te worden van onze kinderen. Dus even gezellig beppen daar. Verder een rustige dag denk ik.
@alieke mooi buikje. Denk ook een jongen @happy. Ben voor namelijk moe Op de dagen dat ik gewerkt hebt die breken me echt op ben echt kapot na het werk en val ook geregeld in slaap op de bank Voor de rest voel ik me prima en verloopt de zw erg goed. Hoest met jou ??
Er is afgelopen week een meisje geboren bij een van onze patiënten: Merah! Vond het wel een leuke naam.
zo Setteke, jij was nog laat op! goedemorgen allemaal, ik heb gisteren gezondigd en 2 kerstkransjes op . vanmorgen met het wegen was ik weer afgevallen. Ik zit vandaga op dag 6 en ben begonnen op 69,6 kilo en woog vanmorgen 66,2. Nog een paar daagjes maar @ Happy, het verbazingwekkende is is dat ik me gewoon normaal voel, niet slap of hongerig, heb wel zoete trek, maar ja dat hoord gewoon bij me. Ik heb ook gewoon (lichamelijk) gewerkt de afgelopen dagen. o ja wat wel anders is is dat ik het snel koud heb maar dat is ook niet zo gek als je niks verbrand
happy, zwangerschap gaat prima! ben moe en voel wel aan mijn bekken dat hij ingedaald is en ik hoogzwanger ben. maar zo houd ik het best nog 3 a 4 weken vol. werd wakker met keelpijn en meestal gaat je weerstand omhoog voor de bevalling, dus het zal nog wel ff duren.. fiijn weekend!
Goeimorgen meiden Zo heb een beetje uit geslapen silver is bij me ouders waren daar gisteren voor hun verjaardag gaan haar straks op halen En vanmidag foto sesis. Van me buikje voor op Doe geen ze web site ben de eerst die ze gaat doen ze doet normaal kinder fotografie maar wil dit ook graag gaan proberen dis ben erg beneiuwed
@Binna, veel plezier! @Alieke, mooie buik, leuke foto van Danique @Lauwie, oh balen een zere keel... succes!!! Oja werd van de al gebeld om een afspraak te maken voor het intake gesprek voor de kraamhulp @Happy, veel plezier in Den Haag!! Zo ik ga de kids nog een broodje geven en dan spinnen!! Latersssss, want het is weer een drukke dag, vanavond zeventies feestje!
@Petra; Ik verwacht dat het over het zwemmen gaat, maar ik kan ze natuurlijk beide beantwoorden Zwemmen: Ik ga eerst met Jasmijn en Matthijs zwemmen. Dan ga ik Jasmijn wassen en een romper aandoen (Matthijs gaat mee) en dan gaan we wat fruit eten. Daarna gaat Jasmijn in de maxi-cosi of in de box en dan volg ik met Matthijs de zwemles. Met Jasmijn volg ik in principe geen les, maar we gaan vrijzwemmen (als ik dat wel doe kost me dat in totaal 60,- per maand voor 2x een half uur les op 1 ochtend ) Maar als ik de haar les wel volg dan gaat Matthijs mee naar de les en zwemt met bandjes mee. Samen naar bed; Is een kwestie van timen, maar er komt helaas vaak weinig van terecht
Duster, zo heb ik dat ook bedacht met het zwemmen. als straks de baby er is. Ben dan ook inderdaad 60 euro kwijt voor 2x een half uur zwemmen. Wel duur inderdaad, maar losse kaartjes kopen ben je net zo veel geld kwijt denk ik. Petra; knap hoor dat je al zoveel bent afgevallen. Heerlijk lijkt me dat. Als ik straks bevallen ben moet ik ook weer flink afvallen. Bedankt voor jullie reactie op mijn buikfoto en de foto van Danique. Leuk dat jullie een jongetje denken. Heb zelf nog geen idee eigenlijk!