Nou mijn eerste echte werkdag zit erop. Hartstikke leuk, maar wel wennen. Veel kleinschaliger allemaal en op sommige punten best ouderwets.... papieren agenda hahaha! Maar het lijkt me erg leuk allemaal! Gut gaat met Lauwie niet zo ok he? Heeft iemand haar nummer, misschien dat ze wel kan reageren op smsjes?
@Setteke, klinkt inderdaad ouderwets, en ook nog papierenarchief??? Maar wat maakt het uit, het blijft DA toch?
heb nu een infuus. daar krijg ik een verhoogde dosis ab door. morgen komt de chirurg een echo maken van mijn borst. als er een abces onder de ontsteking zit dan moet ik geopereerd mijn vriend is naar huis zodat hij er ook is als ot morgen wakker wordt. lig nu dus met een onrustige jort weer zelfmedelijden te hebben in de kraamsuite. word over 2 weken 38 en dit is mijn eerste nacht in het zh ooit. je wordt hier een beetje geleefd dus weet niet of ik morgen kan laten weten of ik geopereerd moet
Carmen, mooie oplossing maar ze krijgt elke keer diarree luier dus kan ik ook niet plas opvangen, is ook lastig, maar als het niet lukt wacht ik nog ff paar daagjes. Kan geen kwaad. Ze at en dronk nu iets beter, maar komt wel alles eruit, maar en nu, weet ik nig niet ze ligt nog in dromenland, ga zo haar wakker maken, vind zo zielig. Maar moet Myrna brengen. En lauwie, tjeetje, wat vervelend dat je zo moest mee maken, gedver, beterschap meis!
lauwie wat vervelend dat je opgenomen moest worden. Heb je een beetje kunnen slapen? Setteke fijn dat het wel leuk is! Man en kind zijn net vertrokken en ik ben vrij dus ga nog lekker even dutten. Vanmiddag naar de gyneacoloog..
Carmen, succes! Jes is net wakker en chaggo en geen plasluier, da's niet goed, ze heeft nu beetje gedronken en eet nu danootje.
ik kwam gelijk even kijken of er nieuws was van jou. Ik vind het wel heftig hoor allemaal en ik vind zelfmedelijden wel op zijn plaats. Na zo een goede zwangerschap en bevalling verwacht je dit eigenlijk helemaal niet. Ik hoop echt dat je snel op gaat knappen en laat je tranen maar lekker gaan hoor
@Lauwie, arme schat!! Ik vind je zelfmedelijden ook helemaal op z'n plaats. Ben je overal zo mooi doorheen gefietst, beland je alsnog in het ziekenhuis. Hebben ze je baarmoeder wel al bekeken? Ik hoop dat het allemaal redelijk snel gaat verlopen voor je! Hoe is je nacht gegaan en hoe doet Jort het? Hele dikke knuffel voor jou!! @Jesslyn, ga nu maar snel wat meer drinken meisje!! En geef je moeder eens een plasje @Tesske, succes vandaag. Gisterenavond dacht ik dat Djim echt niet naar het KDV zou kunnen. Maar vanmorgen leek hij kiplekker. Vriend was teruggekomen van zijn werk, want werkpartner was ziek en alleen kon hij niet veel. Dus hij dacht mooi voor Djim te zorgen, maar das niet nodig, haha!! Nouja, de dag is nog niet voorbij. Misschien stort hij straks weer in.
Lieve lauwie, Wat vervelend om te lezen dat je zo ziek bent! En erg heftig allemaal, net bevallen en met je kleintje weer het ziekenhuis in. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en je snel weer thuis kan zijn met je gezinnetje!!! Kus Chantal
Lauwie wat heftig zeg en wat een enorme tegenvaller voor je. Heb je wel wat kunnen slapen vannacht? Veel beterschap. Linka, he gets het blijft ook doorgaan bij Jeslyn, beterschap.
@ Lauwie, jeetje wat een vervelende situatie in je kraamtijd zeg.... Sterkte meis, hoop dat je snel kunt gaan genieten! @ Tesske, succes vandaag en dutse nog even! @ Lique, hoe kan het omslaan bij die kleintjes he haha @ Linka, hoe is het nu met Jesslyn? Lijkt me ook lastig zeg; een plasje opvangen!
@Delilah, ja ongelooflijk. Gisterenavond om half 11 had ik hem nog zowat kokend op schoot. Ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat.
Goedemorgen meiden. Ik was ook heel benieuwd naar nieuws van Lauwie. @ Lauwie: wat ontzettend vervelend om nu opgenomen te zijn in het zkuis. Ik hoop dat je je heel snel beter gaat voelen en weer kunt genieten van je gezin. Beterschap en sterkte meid. Ik heb Laureen net voor de 1e keer naar de psz gebracht. Ze ging zitten en begon direct te spelen. Toen ik zei dat ik naar huis ging kreeg ik als antwoord: doei mama tot straks. Wat een grote meid is het toch al. Nu zit ik dus helemaal alleen thuis en ben even aan het genieten van de rust, hihi. Straks even naar de winkel (moet nog een cadeautje halen voor Gerard want die was gisteren jarig). We hebben zijn verjaardag nog niet gevierd omdat we zo'n druk weekend hadden. Zaterdag is Joëlle jarig en dan vieren we Gerard's verjaardag ook.
@ Lique, ja inderdaad... Je kunt er soms geen touw aan vast knopen. Hopen dat het niet slechter wordt in de loop van de dag, want die kant kan het ook nog op natuurlijk @ Miranda, wat lief! Geniet maar even van de rust
@lauwie, snel beter worden meid! @chan, hoe is het met jou? las dat je abkuur niet erg aanslaat? en hoe gaat je nnieuwe hobby? @linka, is plas opvangen gelukt? en drinkt ze wat,want anders gewoon weer naar ha hoor!!!!!! @miranda, fijn dat het zo makkelijk ging. wij gaan het vanmiddag ook weer proberen, giulia naar psz. alleen heeft ze het nu alweer over dat ventje van vorige x
Whaha, ik vind geinig om zo te lezen: Jesslyn! Haha! Maar goed, ze is vrolijk en niet meer chaggo en eet nu koekjes, vanmorgen danootjes opgedronken en drinken wilt ze nu nog ff niet, miss na koekjes, ga zo weer proberen. En ga zo kijken of ze natte luier heeft, ff bijkomen want we hebben net myrna gebracht en gelijk boodschappen gedaan! Me neefje Damian is nu 1 jaar, maar viert as zondag zijn verjaardag! Nou nog niks over Lauwie, ik ben wel heel erg beniuewd naar!