@ lique: hey meid, nee idd, gaat nog niet zo goed en wil niet alleen maar zeiken en mijn hoofd staat ook niet zo naar pc hangen, dus vandaar even afwezig. Hopenlijk dat deze AB kuur aan gaat slaan en ik volgende week weer enigszins mezelf kan zijn! @ juud: cursus heb ik vrijdag binnengekregen, heb alles al netjes in de mappen gedaan enzo, maar nog niet ingedoken. Met een hoofd vol snot ben je in staat tot niets... Lees wel zo hier en daar met jullie mee hoor meiden, maar reageren komt later wel weer... x
@Chantal, jemig meid, hopelijk knap je snel weer op! @Linka, gelukkig maar, hopelijk zet de lijn door. @Delilah, ik hoop het ook, maar zeker weten doe je het nooit
Ze hebben nog niet gebeld van de psz dus Laureen heeft het vast naar haar zin. Ik ga eens een beetje aan het werk in huis. Tot later.
@Juud, ojee, hopelijk gaat het goed! @Miranda, wat heerlijk even je handen vrij, dag mama, hhaha!! tot straks.... tja zo gaat dat...
Miranda, heerlijk he, as donderdag mag Jes weer als ze beter is, gisteren kon het niet. Vanaf 19 jan mag ze 3 ochtenden naar toe!
nog geen nieuws van lauwie.. Heb nog even heerlijk geslapen en ga nu lekker verder doezelen onder de warme zonnenbank straks douchen, aankleden en lunchen met mijn mam in de stad voordat ik naar het zh ga.
Weet je wat heerlijk is???????????????? Wasgoed opvouwen zonder dat de stapel weer omgegooid word. hahaha
Lekker relaxen Carmen! Succes vandaag nog! En Jes heeft eindelijk plas luier gehad en geen diarree, afwachten en nu eet ze boterham!!!
Oh ja, heerlijk!! Ik heb er zo'n hekel aan om de was te vouwen met Wes erbij... Hij wil zo graag helpen maar je raakt van de regen in de drup
@ Linka, hahaha... Heerlijk zo'n braaf kind Wesley wil met alles helpen, erg vermoeiend altijd! Hopelijk wil hij over een jaar of 10 nog helpen met stofzuigen, de was, de vaat @ all, hebben jullie de topics bij Peuter/Kleuter gelezen over iemand die haar zoontje slaat en nu weer een topic over iemand die ineens de gedachte kreeg toen ze een groot mes in haar handen had dat ze d'r kindje daar zo mee zou kunnen steken.... Als ik die berichten allemaal lees gaat er zo veel door m'n hoofd maar denk dat je maar beter niet kunt reageren soms.....
heb geen abces! en hoef dus niet geopereerd! het was nog even spannend. ze twijfelde of ze een beginnend abces zag en haalde er iemand bij. gelukkig was het niet zo! moet hier blijven tot ik 24u koortsvrij (onder de 37,7) heb. bedankt voor alle lieve berichtjes! doet me erg goed!
linka, beterschap voor jeslyn! die is ook al lang ziek. lastig van die plas opvangen. carmen, succes bij de gyn! is dit het gesprek over wel of niet een 2e kindje? chantal, beterschap! sorry, verder weet ik t niet meer
Lauwie, toch mijn complimenten dat je klein reageerpoging hebt gedaan, maar goed nieuws, niet geopereerd, heerlijk hoor!