@lauwie wat fijn dat je niet geopereed hoeft te worden. drinkt Jort nu wel beter? en nu nog hopen dat je snel koorts vrij bent @carmen suces straks in het ziekenhuis @linka gelukkig maar dat Jeslyn nu geen diaree broek had. is toch wel vervelend he als je kleine meisje zo ziek is @juud oeii sterkte met Giulia dn @Miranda erg is dat he. ik vouw de was daarom vaak savond's of tussen de middag @delilah show je buikje eens. en hoe voel je je qua de zw. en ik heb het niet gelezen en weet ook niet of ik het wil lezen brrr
nou de aap komt uit de mouw...ze was aan het huilen want ze wil niet naar Nordin. heb net even gebeld en hij zit niet meer in haar groep!
@Juud, heel slim dat je even gebeld hebt. Kan ze toch lekker spelen vanmiddag (en heb jij je handen even vrij)
@ Binna, hahaha... Over buikJE kun je niet meer spreken Ik zal straks eens een nieuwe foto maken. Op m'n hyves staat er wel een van een paar weekjes terug. Ik voel me wel goed, ben alleen erg moe de laatste dagen en had al een paar weken een zere bil met van die trekkende pijnscheuten naar m'n rug en been. Volgens de VK is dat ischias en dat is iets wat je kunt krijgen en waar je niks aan doet. Maar goed, als dat het ergste is mag ik niet klagen. Als ik in beweging ben gaat het wel aardig goed maar als ik eenmaal heb gezeten loop ik als een oud vrouwtje, vooral 's avonds. En hoe is het met jou en je zwangerschap? @ Juud, als je die schattige foto's ziet kun je je dat niet voorstellen hahaha.... Succes meis! Vanmiddag naar PSZ toch?
@delilah op zich gaat het wel goed. heb alleen wel meer lichamelijke klachten en pijntjes als bij Silver. Een veel gevoeligere rug. zeer bij me stuitje of bekken weet niet presies wat het is. moet ik even vragen. en me gewrihten zijn gevoeliger. maar ja het hoort er bij zullen we dan maar denken
joepie de poepie, wat een geluk zeg. Weten ze nu al waar de koorts vandaan komt? is dat van die borstontsteking? Hoe is het met Jort eigenlijk? Is hij hetzelfde type baby als ottilie was?
Laureen vond het super op de psz. Volgens de juf draaide ze zo mee in de groep. Ze heeft mooi gespeeld, getekend en gezongen. De juf vond wel dat ze héél goed (en veel) praat. haha Maar dat wisten we zelf ook al. @ Lauwie: jee wat fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden. Nou snel van die koorts afkomen en weer lekker naar huis. @ Juud: gelukkig dat dat ventje niet meer in de groep zit, gaat het vast veel leuker worden hihi
ja van de borstontsteking. en heb ook last van mijn keel, dus misschien ook keelontsteking? maar dat vinden ze hier geloof ik niet zo boeiend. jort is wel een beetje zielig. nog steeds verkouden en door de ab ook behoorlijk last van krampen. heb dus ook nauwelijks geslapen vannacht. hij lijkt een veel rustiger mannetje. valt soms zelf in slaap, is na het eersste deel van de voeding vaak al tevreden en kan heel rustig om zich heen liggen kijken hebben m net in bad gedaan en gewogen. woog hij alweer 4670 gram!
Wat een fijn nieuws Lauwie! Gelukkig maar! Heb je nu nog hoge koorts of wordt dat al minder? Heel veel beterschap en hoop dat je snel weer thuis bent!
@ Miranda: Ja dat ken ik ook, heerlijk! Dat doe ik dus altijd alleen maar als ze beide op bed liggen... @ Linka: Fijn dat het beter gaat met je meisje! @ Judith: Agossie Giulia, is ze nu wel gaan spelen? @ Delilah: Vervelend die pijnscheuten lijkt me, sterkte ermee! Pff hoor mijn mannetje alweer roepen... Is het bij jullie ook zo'n drama de laatste tijd dat middagtukje? Hij slaapt nu al een week niet meer 's middags. Doe hem wel naar boven, dan gaat hij maar een boekje lezen ofzo. Hoe doen jullie dat? Zal hem nu maar weer ophalen, kan hij weer met zijn trein gaan spelen...
@ Puck hoe gaat het met je mannetje met het gips? En met Puckman? Voelt die zich nog zo schuldig of is hij er al overheen? @ lauwie, arme Jort @ Sjorsje, hoe gaat het met jullie? Jullie zijn ook zo stil de laatste tijd? Hoe staat het met de verhuur van jullie huis? Giulia zit op de psz en ze vroeg zelf aan de juf of Nordin er was en die was er dus niet. Ze ging gelijk spelen! Gelukkig maar Wat betalen jullie nu voor psz? Vindt het zo idioot goedkoop! 7,50 per maand dat is voor 2 dagdelen per week!
lauwie wat fijn dat je geen operatie hoeft! Hoe is je temp nu? Juud tess gaat niet naar psz dus kan je niet helpen. Fijn dat ze nu wel lekker ging spelen. Heb mezelf op een nieuw horloge getrakteerd en ga nu naar het zh.
@Juud, nou das super goedkoop hoor, haha!! Hier 60 eu per maand voor 2 dagdelen (gaat op inkomen hier). En denk nou niet dat we buitensporig verdienen @Lauwie, arme Jort. Hopelijk gaat het snel beter. Lekkere poepzak verder Succes ook met je keel. @Puck, nee hoor, Djim slaapt nog heerlijk. Maar nu helemaal, dat ie ziek was. Nog steeds niet gebeld, joepie, de kids houden vol!!
@ Puck: Laureen slaapt eigenlijk ook niet meer 's middags. Als we haar wel naar bed brengen en ze slaapt 1,5 uur dan is ze tot 22:00 wakker. Gisteren had mijn moeder haar wel op bed gedaan en mw was tot 22:30 nog op haar kamer aan het spelen. Ze had schoenen aangetrokken, gordijnen open gedaan en was haar teletubbie een schone luier aan het geven. haha Nu ligt ze wel even op de bank tv te kijken. @ Juud: Laureen komt bij Giulia op de psz hoor!!!! Dat is ja bijna gratis. Ik betaal 65,- per maand en dan ook 2 dagdelen per week. Duur ik weet het maar we hebben hier maar 1 psz.
Juud, heb ook niet zoveel te melden de laatste tijd. Chaletverhuur gaat nog niet zo geweldig, maar dat zal vast wel goed komen.
Daar ben ik weer!!!!! Ik kon geen berichten meer plaatsen, maar zie wel dat ik helemaal niet gemist werd, ha, ha
Zo, heerlijk gezwommen vanmorgen met een vriendin en haar drie kinderen! Geweldig!! Heerlijk!! Hanne heeft vannacht heerlijk geslapen in haar nieuwe bedje. Het duurde wel even voordat ze sliep, maar uiteindelijk is ze lekker in slaap gevallen. Nu ligt ze er ook weer in... ben benieuwd of ze blijft liggen! Eerst even gauw bijlezen om te kijken hoe het met Lauwie gaat... Lique (en Binna), ik ben nu 22+1 weken zwanger. Het gaat eigenlijk super goed!! Ben wel gewoon zwanger, dus wel de kwaaltjes enzo; maar ik geniet met volle teugen... Bij Hanne zat ik nu ongeveer in de ziektewet en had ik vroege weeën, dus ben erg blij hoe het nu gaat! Mijn bekken/rug zijn ook snel gevoelig. Moet niet te veel achter elkaar doen. Had je dat bij de eerste twee ook? Sjudith, wat een mooie plaatje van Giulia zeg! En vrijdag nog even spannend dus! En klopt het verhaal van Kleintje? Ben erg benieuwd hoe Giulia het op de psz heeft... Hopelijk een positieve ervaring! Delilah, wat grappig... Hanne kan heel goed zelf spelen als ik alleen met haar ben; met papa en mama kan ze teveel aandacht krijgen, denk ik. Linka, hoe is het met Jeslyn? Setteke, leuk je eerste reactie te horen op je werk! Ah nee zeg... Lauwie in het ziekenhuis... wat een teleurstelling voor haar zeg!! Lauwie, fijn om te horen dat je geen abces hebt... en nu lekker koortsvrij worden! Je hebt nog ab? Heel veel beterschap joh! En hopelijk kan je gauw weer lekker naar huis! Wel een lekker plekje in het ziekenhuis? Carmen, succes bij de gyn! Miranda, wat leuk zeg... eerste keer psz! Hoe vaak gaat ze per week? Wat heerlijk dat ze zo laconiek reageerde! Hier volgens mij 30 euro per maand voor 1 dagdeel. Hier gaat Hanne er vanaf de zomervakantie. Lekker een jaartje peuteren en daarna naar school Zo, weer lekker bijgelezen! Groetjes, Arri