pff ik ga ook verhuizen naar rotterdam. hier voor 3 dagdelen 89 euro!!!! Gaat hier ook op inkomen. En malou gaat maar 2 dagdelen heen maar moet wel gewoon voor 3 betalen.... IK VERVEEL ME DOOD HIER....echt irritant
@ Miepie, wat gek ik hoef niet alle 4 de dagdelen te betalen. @ Duster, wow zo lang!!! Hoe gaat het met je? Giulia is terug en ze vond het onwijs leuk is nu bekaf! Ze sliep direct op de bank haha
@ arri, geen idee of dat verhaal van kleintje klopt....maar ik heb een vriendin met een 3ling. En die dames zijn met 36.5 geboren dus waarom zou het met 37 niet kunnen?? Ze hebben trouwens OOK niet in de krant gestaan haha. Wat gaat die zwangerschap hard zeg! Wist je nu al wat het is? En heb je al een naam?
juud: sorry zal echt niet in rotterdam willen wonen. Hier durf ik mn auto snachts nog een keer niet op slot te zetten (ik vergeet m vaak op slot te doen hihi) Of de achterdeur open. Stom he dat we zowieso voor 3 dagdelen moet betalen.
Vergeten wij ook wel eens nog nooit gejat ik woon in 1 van de slechtste buurten van Nederland en gebeurt geen zier...
dat valt me dan nog reuze mee! haha maar goed denk ook niet dat ik net zon huis als hier weer krijg daar voor hetzelfde geld.....
Sjudith, ja gaat snel hè? Over de helft! we weten niet wat het wordt... willen we ook nog niet weten. En namen... meisjesnaam helemaal; jongensnaam nog niet... Dus HELP!! Geweldig dat Giulia het zo leuk vond! Breng je haar de volgende keer ook makkelijker weg hè?
Nou ben er weer en hoewel ik met mijn verstand ook echt niet op goed nieuws had gerekend voel ik me wel heel verdrietig nu. Er is geen gen defect bij het vruchtje gevonden maar er is wel een waarde in het bloed van mij gevonden die alleen verhoogd tijdens een zwangerschap (weet zo even niet meer hoe ze het noemde) en die was bij mij 4x zo groot als toegestaan. In de zwangerschap van Tess is dat bloedonderzoek nooit uitgevoerd maar het is hoogstwaarschijnlijk dat de waarde destijds ook zo hoog was waardoor ik zo ziek werd. Het is alleen te verhelpen door al voor een zwangerschap onderhoud doseringen prednison en antibiotica te gebruiken en dit de hele zwangerschap vol te houden. De antibiotica zou niet heel veel kwaad kunnen voor het kindje maar de prednison kan in de eerste 3 maanden zorgen voor allerlei lichamelijk afwijkingen. Maar ook met die prednison en de ab kunnen ze niet garanderen dat ik niet ziek word. Ze gaf wel aan dat het misschien over een paar jaar wel zou kunnen omdat er dan misschien andere behandelingen zijn, Tess ouder is (dan is haar makkelijker uit te leggen waarom mama op bed/in het zh ligt) en het zelfs kan zijn dat mijn lichaam heel anders reageert op de zwangerschapshormonen.
Poeh Carmen,dus ga je nog overnadenken? PSZ kost hier 70 euro, ja hangt het af van je inkomen, belachelijk! Straks gaat ze 3 keer per week. Vakantie dan gaat minder betalen, dus december 10 eurootje maar.
@ Tess wat een nieuws heb jij voor je kiezen gekregen zeg Maar ook met een klein lichtpuntje denk ik?
pffff.... Carmen, wat heftig zeg om het zo te lezen... Kan me goed voorstellen dat je nu verdrietig bent... Het is niet niks!! heel veel sterkte om dit een plaatsje te geven!
Carmen, dus een tweede kindje is nog niet helemaal weggeschoven? Hopelijk vinden ze nog iets uit waardoor het wel goed gaat. Dikke knuffel.
hoi meiden, Hier ben ik weer even. Roos haar haar is heel kort geknipt. Ik moet er heel erg aan wennen maar ze heeft altijd zo'n haarpijn, haar huid word telkens rood als ik een staart maak en ik doe echt heel zachtjes, ze moet dan nog hard huilen. Dus ze heeft het vaker los dan vast en dan ziet dat hele lange haar een beetje onverzorgt uit. @ Tesske, heftig hoor allemaal
@Tesske, oei meisje, kan me goed voorstellen dat het evengoed nog hard aankomt als je dat allemaal te horen krijgt. Knuffel voor jou! @Lauwie, hoest met de koorts? @Miepie, vervelen, wat is dat?? Heeft er niet iemand nog een studie liggen die je kan doen nu je thuis zit?? Of cursus ofzo. @Arri, alweer ruim over de helft, lekker hoor!! Ik moet nu ook zeker niet te veel achter elkaar doen. Bij de eerste zwangerschap weinig last van (heb een zittend beroep en toen natuurlijk 5 dagen) bij Djim kreeg ik rond deze tijd last. Doe maar lekker rustig aan en geniet!! @Petra, ahh arme meid. Ben ook wel benieuwd, foto!! xx
Ik had een filmpje gemaakt van Roos voor Andy want die is nu naar cursus. ik ben hem nu aan het uploaden en zal m zo plaatsen