Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ook mijn kleine meisje mocht vandaag voor het eerst naar de psz. En ze vond het super. Zag Hilbrand gelijk niet meer staan, en heeft heerlijk gespeeld. 1 keer verdriet toen ze zich realiseerde dat heitie er niet was, maar dat was ook zo weer over. Ze heeft lekker gespeeld, ze moest alleen wat beter leren luisteren hahahaha! :D

@ Lauwie, dus toch opgenomen.... Gelukkig valt het allemaal een beetje mee!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, is Hilbrand nu thuis, of moet hij nog even?

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee Hilbrand is officieel werkloos en dus fulltime huisvader. Maar op dit moment voelt het meer als vakantie. Hij is bezig met sollicteren en netwerken. En van de kids genieten natuurlijk! :D

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier komt het filmpje van Roos, zoals ik al had gezegd moet ik zelf ook nog wennen en heb ik het fimpje even in de gauwigheid gemaakt
    YouTube - petraandy

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een stoere peuterspeelzaalmeiden hebben we in ons midden!
    Bij ons gaan ze niet naar de peiterspeelzaal omdat ze al (1 dag per week) naar het KDV gaan. Hebben meer mensen dat?

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, leuk hoor.
    Hier gaan de kindjes ook niet naar een psz, ze gaan al naar het kdv en die hebben ruimere tijden dan de psz.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, leuk filmpje en een beetje kort toch? Staat wel schattig hoor!!! Hier al 3 dagen KDV, dus daarnaast geen PSZ.

@Setteke, opzich wel lekker voor hem, toch? En natuurlijk makkelijk dat jij de deur uit kan rennen 's morgens! Wist niet meer of het echt per 1-1 was.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Er is ook een poosje sprake geweest van nog langer doorwerken voor 20 uur in de week, via een ander bedrijf, maar dat konden ze juridisch niet rond krijgen. Dus nu weer verder kijken. En idd ik scheur rond tien over 7 weg en kom om 20 over 18 uur weer aanscheuren! :D

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oooow en staat Roos leuk hoor! Zo heeft Sil het ook ongeveer!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra ahhh dat staat roos echt leukk en Silver gaat ook niet naar de ps 1 dag kdv vindt ik wel genoeg

en ik vergeet gewoon te vertelen ben zo trots op me meisje. ze heeft op de wc gepoept. ze heeft steeds van die rode billen dus was nu veel aan het hamere ga nou op de wc poepen want ik merk wel als ze poept. en nu hebben we haar er zelf op gezet en ja hoor het lukte :D:D:D

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    grrr krijg mijn emailbutton niet gefixt :S

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    woooow knap van Silvertje :D :D

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Silver, you go girl!!

@Juud, ziet er goed uit. In je info mist er nog een hoofdletter zag ik zo snel, heb de rest van de tekst niet geanalyseerd, haha!!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud wat leuk zo'n eigen site.

Binna, wat goed van Silver.

Setteke, fijn dat deze werkplek je ook goed bevalt. Maak je nou zo'n lange werkdagen of is het zo'n eind rijden?

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, wat goed van Silver

Petra, ik vind heel leuk staan bij roos.

PSZ ja ik werk niet dus is iedeaal dat ze naar toe gaat.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Euhm ja lange dagen en eindje rijden. Doe er bijna 3 kwartier over.

Leuk, Juud!

En wat knap van Silver!!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Gips is eraf sinds vorige week woensdag maar hij loopt nog niet. Het moet in zijn hoofdje ook nog even omschakelen. Maar het gaat al de goede kant op...

Met puckman gaat het ook goed, hij heeft het zich gelukkig niet heel erg aangetrokken (zegt hij, maar hij voelt zich natuurlijk best rot, dat merk ik wel aan hem) Hij was allang blij dat hij gelijk reageerde tijdens de val door hem stevig tegen zich aan te drukken en hem niet te laten vallen en zo zijn hoofd en nek te beschermen... Hij heeft zo erger voorkomen...

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zit hier een beetje te balen dat ik niet wist dat deel 1 van millenium gisteren en vandaag werd/wordt uitgezonden. Spring ik er morgen maar in, met opnemen. Iemand deel 1 toevallig op dvd?

Deel Deze Pagina