Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Pff heftig allemaal zeg! Ik geloof dat jullie het allemaal al aardig op een rijtje hadden maar brengt dit jullie erg aan het twijfelen?

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Wat schattig! Staat erg leuk hoor!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Ja ik vind het al erg mooi, ziet er keurig uit!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; heftig zeg, nu toch in het ziekenhuis. Maar gelukkig dus geen operatie. Laat je nu maar even goed verzorgen en neem je rust! Hopeljk ben je dan straks thuis weer goed opgeknapt!

Carmen; eigenlijk hadden jullie al een keuze gemaakt, maar nu eigenlijk weinig bewegingsruimte meer in dekeuze als ik dit zo lees. Tenminste geen ruimte zonder risico's. Heel logisch dat je nu heel verdrietig bent. Praat er maar veel over met Mark. En neem de tijd om dit alles te verwerken

Hoor veel goede verhalen over de psz! Leuk!
    Danique gaat 2 dagen kdv en blijft dit ook doen tot ze naar school gaat. Dus ook geen psz voor haar

Set; leuk dat je baan goed bevallen is je 1e dagje. Was het fulltime?

Ik heb verder wel even gelezen, maar niet echt opgeslagen.
    Manlief is vandaag jarig, dus heb de hele dag gevlogen van school naar huis, daar zat al visite, samen gegete met de visite, toen naar zwangerschapsgym, toen weer naar huis en daar was alweer visite en nu is de kamer dus leeg en hang ik nog even uitgeblust op de bank. Maar als ik zo de laptop dichtklap en mijn bed zie dan slaap ik ook al denk ik.

Morgen nog even de dokter bellen. Danique zit nu 3 weken aan de lactulosedrank, maar nog poept ze slecht. nu al een paar dagen een heel klein beetje (poepje van 2 bij 3 zeg maar) en nog regelmatig hard. Vorige week gewoon weer 2 a 3 dagen niet. Dus wil even vragen of ze we met dit door moeten zetten of dat er ook nog iets anders voorgeschreven kan worden wat misschien beter werkt. Ben benieuwd! Vind het zo sneu voor haar, maar gelukkig is de paniek en het ophouden niet meer zo ernstig als een paar weken geleden.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej! Ja goed, op het vooruitzicht na per 1/2 thuis te zitten na. Ik blijf positief hoor! ;) Met de kinderen gaat het ook super, Jamie heeft alleen waterpokken maar heeft er totaal geen last van gelukkig. En zo heel veel heeft hij ook niet, valt me reuze mee.. dus nu is het afwachten tot Britt ze krijgt.. en ikke.. heb ze zelf vroeger nooit gehad.. of ik ben er immuun voor (als dat al mogelijk is), of ik heb gewoon altijd mazzel gehad.. :)

Hoe gaat het hier verder met iedereen?
    Ben vandaag weer naar het werk geweest, tja, aan het werk kan ik het niet echt noemen, zo heel productief zijn we nu ook niet meer natuurlijk.. het werk gaat wel door, en de verzekerden mogen er eigenlijk niet de dupe van worden, maar het is erg moeilijk om zo te werken.. Zelf moet ik nog 11 dagen werken, dan is het gebeurd.. blijft toch raar..

Heb vanavond maar ff flink gesport, hoop nu ook echt vol te houden, want met Zumba werd ik iets te gemakkelijk.. ;) Heb vanavond cardio gedaan, heb me nu toch een partijtje pijn in mijn onderbenen, haha! Als dat morgen geen spierpijn wordt weet ik het ook niet meer!

Ik ga nu eerst op bed, lekker slapen. Morgen weer een dag!

Xx

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tesske, voor jou een dikke knuffel!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi, heb net een update getypt bij de jan 2011 mama's. teveel om op tel over te typen. moet ook slapen! samengevat baal ik ondanks dat ik niet geopereerd hoef te worden.
    (enneh jullie zijn natuujrlijk wel mijn eerste keus ;))
    truste!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Ik heb even het verhaal van lauwie bij de Jan gekopiert. Zo hoeven we niet te zoeken

Jeetje meis het zit je ook niet mee
    Dikke knuff. En je vriend mag gewoon zorgverlof op nemen hoor

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    thanx, binna!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een zak die baas, je mag idd zorgverlof opnemen of ouderschapverlof. Zit niet mee he, knuff voor jou lauwie!

11. @ lauwie: jee meis, snap dat je het even helemaal gehad hebt, wat een ellende. En dan ook nog weinig begrip, irritatie, frustratie.
    Dikke knuffel voor jou!

@ carmen: zo heftig, aan de ene kant duidelijk, maar aan de andere kant laat het wel een een klein deurtje open naar de toekomst... Terwijl jullie net zo zeker waren over jullie beslissing.
    Sterkte de komende tijd om alles een plekje te gaan geven.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wow zeg ik vind het juist heel leuk staan. donique heeft ook lang haar maar wil het absoluut niet los en alleen maar staarten erin anders had ik het ook korter gemaakt!

donderdag de uitvaart van dinnnetje :(

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ben zelf visagiste. vind hem erg leuk meis. en mooie portfolio!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

he gats dat is niet waar je op gehoopt had natuurlijk. dikke knuffel

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, ik vind hem zelf ook erg leuk!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, jemig meid, kan me goed voorstellen dat je flink baalt. Wat een enorme eikel die baas van je vriend. Jammer dat het allemaal een beetje ophoopt, maar iedereen is de dupe en niemand kan er iets aan doen. Ik zou echt vragen of ze Jort tussen de voedingen (in de nacht) even meenemen. Daar zorgen ze prima voor hem en kan jij een paar uurtjes slapen. Denk even flink aan jezelf meid en probeer op krachten te komen.

wij gaan zo op verjaardag! Latersss dames!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie dikke knuffel meis!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen! Ik ga proberen of ik jullie weer kan bijhouden!

@ Lauwie, hoop echt dat je snel op knapt meis. Knuffel voor jou! Snap best dat het voor je vriend nu ook even zwaar is maar hij zou toch moeten snappen dat jij het het zwaarst hebt na een zwangerschap en bevalling direct zo’n heftige tijd L werkgevers, grrrrr!

@ Puck, wij hebben er niet zo’n last van. Wesley slaapt ‘smiddags nog wel een uurtje of anderhalf / 2. Alleen is hij wel sneller wakker, als er iemand aan de deur staat dan is hij al meteen wakker en hij gaat ’s avonds niet zo vroeg slapen. Soms is hij wel een uur of anderhalf aan het kletsen ‘s avonds.

@ Juud, zo weinig??????? Wij hadden het nagekeken en bij ons gaat het ook op inkomen en zouden dan 75 euro moeten betalen voor 2 dagdelen. Maar omdat Wesley al 2 dagen naar het kdv gaat hebben we ‘m nog altijd niet ingeschreven… Heeft ze wel fijn gespeeld?

@ Arri, heerlijk lijkt me dat :D een kindje dat zo goed zelf kan spelen! Hoe is het met de zwangerschap?

@ Carmen, heftig zeg L lijkt me een moeilijke keuze als je ‘m al zou overwegen…

@ Petra, kan op m’n werk geen filmpje bekijken maar zal vast schattig zijn!! Wij hebben het dus ook; psz/kdv. Wesley gaat 2 dagen naar het kdv en toch zeggen veel mensen dat een psz goed voor hem zou zijn omdat dat meer gericht is op school straks maar goed, dan is hij zo veel weg straks :S ook al lijkt me dat aan de andere kant ook wel weer fijn met een baby op komst. En hij vermaakt zich slecht alleen dus volgens mij zou hij het wel leuk vinden maar het gaat zo tegen m’n gevoel in….

@ Binna, wat goed van Silver!! Wesley wil niks weten van een potje of de wc. Behalve als ik erop zit, op de wc dan he ;)

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames,

We verdwijnen weer naar pagina 2 dat kan niet!:$

Lauwie: meid pff je krijgt het wel voor je kiezen he! Dikke knuffel voor jou! Je vriend heeft recht op zorgverlof een week per jaar is het volgens mij. Weet zijn baas wel van de situatie nu af? Anders toch echt even een gesprek over hebben want jullie kunnen er natuurlijk ook niks aan doen. Sterkte meid!

juud: had het ook al op hyves gezet maar vind het een supermooie site!

carmen: heftige situatie meid! Dikke knuffel voor jou!

Petra: vind roos dat echt supermooi staan!!

Binna: wat goed zeg van silver!!!

lique: veel plezier op verjaardag!

Zo vanochtend is malou haar neefje wezen spelen en nu giga zooi hier in huis haha maar ze hebben zich wel goed vermaakt! Jens is een beetje op de hobbel. Mag hem geen moment alleen laten want dan begint hij te krijssen. Kan me ff niet meer herinneren of malou ook zon periode heeft gehad. Wel irritant af en toe.

Hier gaat malou wel naar de peuterspeelzaal. Vind het ook goed dat ze een beetje leert kennis te maken met andere kinderen die ook later bij haar op de basisschool zullen zitten. Ze gaat straks 2 dagdelen heen.

Deel Deze Pagina