Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Vrijzwemmen is gratis tot 2 jaar. Ik betaal dus € 30,- per maand voor de zwemles van Matthijs en dan mogen we de rest vd ochtend vrijzwemmen. Jasmijn is dus gratis dus die gaat gewoon mee. Als Matthijs ziek is kan ik met Jasmijn met de les meedoen en anders kan ik altijd een aparte les betalen (doe je dat elke week dan is het idd wel duurder) Alleen het afzwemmen kan ze nu niet, maar dat haalt ze in als ze straks wel op les gaat. Voorlopig (tot ze het nog niet echt beseft) blijf ik het zo doen. Het bevalt me prima en de kindjes hebben het ook prima naar hun zin

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, haha dat zijn wel 2 uitersten die intakes van ons! heb je nu een telefonische intake afgesproken ergens in mei? ;)

duster, hoe doe je dat dan met 2 kleintjes tegelijk in het water? en het omkleden aan het begin. vind het echt stoer hoor! helemaal als je bedenkt hoeveel energie je hebt!

leuk die fotoshoots! ben benieuwd mik en binna!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Dank je! Ik neem haar ook niet elke week mee hoor, want af en toe trek ik dat gewoon niet. Maar het gaat eigenlijk vanzelf. Matthijs en ik kleden ons eerst om en dan ga ik met maxi-cosi en al naar het bad. Naast het babybad heb je aankleedkussens waar ik Jasmijn omkleed en Matthijs gaat ondertussen in het babybad vd glijbaan. Hij heeft zwemvleugeltjes aan en kan zich daarmee al erg goed redden. Als Jasmijn en ik gaan zwemmen, blijft Matthijs netjes in de buurt. Ik heb dus wel het geluk dat Matthijs erg lief is als we gaan zwemmen :)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb ook megarespect voor mama's die met twee kindjes gaan zwemmen! Ik vind het met ééntje al teveel gedoe :)

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier is de 'waarom?' fase begonnen :). gelukkig nog niet zodat je er gek van wordt. doen jullie kindjes dat ook al?

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Lauwie, hier word nog niet " ge-waaromt". Roos zegt nu wel heel vaak iets op de gebiedende toon (mama, drinken nu!)dus daar gaan we ons maar eens mee bezig houden

@ Duster, zo heb ik het ook gedaan de afgelopen keer in het zwembad, maar ik vind het erg stoer van je dat je ondanks je vermoeidheid dit voor elkaar krijgt.

@ Chantico, hebben jullie een leuk zwembad in de buurt?

@ Binna, wat leuk dat jullie een fotoshoot gaan doen

@ Lique, wat een energie heb je toch. Ik hoop dat het spinnen lekker ging

Ik ben gestopt met de kuur!
    het kuren gaat nog prima maar ik heb mijn hele gezicht vol met uitslag, het lijkt wel een allergische reactie ofzo dus ik durf niet verder te gaan :(

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goed zo petra!!!!!!! vond het toch wel spannend!!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, wat vervelend van die uitslag! ook wel gek dat dat nu pas is?
    en die gebiedende wijs ;) hier ook 'aanschuiven, aanschuiven, help eens even mee!' komt van een opruimliedje van het kdv. of gewoon 'aanschuiven!' met stemverheffing (gaat over de kinderstoel bij tafel). terwijl ze hele keurige volzinnen kan maken. en ook is het nieuw om dingen die je niet meer nodig hebt gewoon op de grond te laten vallen.. hier ook genoeg te doen dus ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PEtra, das niet de bedoeling nee. Kan het niet zijn dat het van de suiker is van gisteren? Kan je heel heftig op reageren als je het even niet gehad hebt. Maar als het nodig is kan je het altijd nog een paar dagen proberen, toch. En energie, haha, ik moet gewoon van mezelf, maar vanmiddag lekker tukkie op de bank gedaan hoor, haha!!

@TEsske, hoe is het met je?

Ik ga ook niet vaak zwemmen met 2 kids. Maar laatst waren we met 2 volwassenen en 5 kids, dus het is te doen, maar dan volgen we geen les hoor en hebben de tijd aan onszelf.
    ga nog even snel boodschapjes doen, vriend gaat de kids wegbrengen en dan vanavond hippie-feestje. 1

@Lauwie, ja ongelooflijk toch. We hebben begin februari een telefonische intake staan, hahaha!

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ze zit nu op 36 +4 dagen. Ja ze voelt zich ook anders dan anders de laatste dagen, heel moe, nergens zin in maar wel ondertussen alles opruimen thuis want dat moet nu klaar, etc...:D

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Een erg leuke dag gehad vandaag. Mijn moeder had kaartjes gewonnen voor de voorpremiere van Mega Mindy film met ontmoeting van opa en oma Fonkel. Dus Olivier is vanmorgen voor het eerst naar de bios geweest.

Na afloop kreeg hij een handtekening van opa en oma op zijn gipsen beentje! Hij is helemaal trots! Ze deden ook erg lief tegen hem, hij mocht even op schoot en kreeg een dikke knuffel, zo lief.

Ook meteen een kerstboom gehaald, maar die gaan we morgen versieren, nu eten koken want straks hebben we nog een verjaardag.

Fijne avond allemaal!

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nee, hier nog geen 'waarom', wel de 'echt wel / echt niet' fase. Ook leuk :D

Het kost me ongeveer een half uur om bij het dichtstbijzijnde zwembad te komen. Heen is nog niet zo'n probleem, maar met een moe en nat kind (ja ik weet het, eerst afdrogen ;)) weer een half uur terug heeft me altijd weerhouden... Of het er leuk is, weet ik dus niet eens :D vast wel.

Puck, wat leuk dat Olivier een handtekening op z'n gips heeft en zo'n leuke dag heeft gehad!

Petra, idd misschien een reactie op de kerstkransjes? Als het kuren nog goed voelt en je wilt nog doorgaan, misschien toch nog iets langer proberen?

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ha meiden,

Weer even snel gescrolld!

@ Alieke: Mooie buik! Ik gok ook op een jongen!

@ Petra: Het is een soort van ontslakken wat je met zo'n kuur doet en dan wordt je hele lijf gereinigd. Toen ik nog in de drogisterij werkte hoorden we weleens dat klanten echt helemaal onder de uitslag zaten. Ik hoop dat de kilo's er een beetje af willen blijven nu je weer gewoon gaat eten!

@ Mik: Haha, afbakcroissantjes zijn hier een grote hit! de ene keer met kaas, dan weer een eitje, verse sap en koffie erbij, heerlijk! Morgenochtend weer hoor!

Fijne avond allemaal!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo meiden we zijn weer thuis. de foto sesie was niet super geslaagt Silver wou totaal niet.
    dus qua haar zijn de foto's niet echt super geworden.
    maar die van me buikjes zijn denk wel erg mooi

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wat vinden julie zo lekker aan afbakbroodjes/afbakcroisants? Ik vind dat afbakspul echt niet lekker.. Haal ieder weekend verse croisants en andere broodjes.

Ben heel druk met werk. Heb vreselijk veel werk liggen van mijn afwezigheid en heb gister en vandaag ook veel ziekmeldingen gehad dus zit de hele dag met de telefoon aan mijn oor mensen thuis te bellen en door te zeiken of ze kunnen komen werken. Mensen boos op mij, alsof ik dat het leukst vind van mijn baan! (kun je werken? Oh heb je je kids thuis, kan er niemand oppassen??& kun je werken? Oh heb je migraine?heb je daar geen tabletjes voor?) vind dat echt niet leuk maargoed kan de patienten ook niet aan hun lot overlaten en de invalpool en het uitzendbureau zijn leeg dus tja...maargoed die boze buien zullen wel weer voorbij gaan.
    Alles is nu met moeite opgelost en ik hoop dat er morgen geen calamiteiten meer zijn.

Heb niet echt bijgelezen, kom wel uitgebreid reageren als ik weer tijd heb. Fijne avond!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    der zijn al foto's van de foto sesie ze staan op me hyves

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mooie foto's binna!!

puck, het hoort denk ik ook gewoon bij de laatste loodjes. verschil is dat je zus wel vanalles doet :D
    leuk dat olivier ff verwend werd!

alieke, milou is leuk toch? past ook goed bij danique vind ik.

arri, hoe gaat het bij jullie met de naam? en bij de andere zwangeren?

petra, trekt de uitslag al weg?

chantico, 'echt wel/niet' kennen we hier ook. en 'echt waar?' ook :D

carmen, voordeel van afbakbroodjes is dat je ze lekker in je pyama kan afbakken en opeten :)

hier morgen in ons winkelstraatje een superleuke kerstmarkt. jammer dat ik geen gluhwein mag :D

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ik heb ze gezien, nou ik vind een foto van Silver met muisjes echt prachtig!!! Kreeg kippenvel van!

Moet gewoon ff laten zien hoe ik zo verliefd op hun kan zijn:
    Bekijk bijlage 114339

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat is Félicia, kleindochter van vrouw van me vader, ja we zijn geweest vanmiddag, me vader is verhuisd van huis naar appertement, nou ze hebben dus toet van Hells Angels zien voorbij rijden, ze hebben natuurlijk fotos gemaakt, prachtig! Wij waren te laat, maar tsja! Meer foto's staan op mijn hyves!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    me zusje en Damian waren er ook, ze was eerst bij ons daarna zijn we naar me vader gegaan:

Kijk eens hoe hij groot is geworden, bijna 1 jaar!!!
    Bekijk bijlage 114340

Deel Deze Pagina