Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meide

@lauwie. Nou met namen is nog erg moeilijk
    Zijn we totaal niet over uit

@links Wat een leuke foto's

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

wij vertrekken zo weer naar de kerstmarkt. Fijne zondag allemaal.

Groetjes Joyce

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, ik vind afbakbroodjes ook niet zo geweldig ten opzichte van vers. Maar ze zijn wel handig voor als je op het laatste moment nog broodjes wil eten. Verse doe ik trouwens nog altijd opwarmen in de oven, omdat die zo snel taai zijn.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, mooie foto's. wat staan de meiden er lief op zo bij elkaar en wat heeft damian een lekker bekkie!

binna, jullie hebben gelukkig ook nog even. moeilijk is het he?

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Precies :D:D:D! Ik heb nu die van delifrance uit de vriezer ontdekt. Die zijn lekker en makkelijk ;)!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heerlijk afbakbroodjes!!!!

binna leuke foto's meis.

linka wat een leuke foto van je twee meiden. wat ziet die kleine er daar anders uit!!!! zo groot al!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    we hadden zes kado's onder de boo liggen voor donique en zagen met sinterklaas dat drie kado's eigenlijk al teveel is. want dt snapt ze niet. dus ze mocht er vandaag eentje uitpakken! leuk leuk leuk. ze heeft een knikkerbaan gekregen en is helemaal blij,

is toch leuker als zoveel kado's tegelijk. want ze krijgt van mijn zusje en ouders oo nog kado''s en anders word het haar even teveel eerste kerstdag ben ik bang!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, groot gelijk en zo is er iedere keer iets leuks om mee te spelen. Anders weten ze niet waar ze het zoeken moeten...

@binna, gelukkig heb je nog even voor de naam, haha!!

@Carmen, je moet wel weten welke afbakbroodjes natuurlijk ;)

@Sjorsje, veel plezier weer vandaag!!

@Linka, leuke foto's!! Wat een mooi meisje is Jesslym toch!

Zo feestje was leuk, iedereen had super zijn best gedaan. Nu de kids halen, ook weer fijn!!

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik vind afbakbroodjes dus ook wel lekker.
    Eigenlijk elke zondag vaste prik.
    Danique vindt het ook heerlijk!
    Nu hebben we party broodjes, en mevrouwtje heeft er al 2 op binnen 10minuten, heerlijk! Lekker eitje erbij. Echt ons zondagmorgen geniet momentje (naast het lekker samen in bed blijven liggen)

Mik; groot gelijk. Danique krijgt nu niets meer met de kerst. Ja een nieuw armbandje, want die is te klein geworden. Maar ze is overladen met speelgoed, dus vind het prima zo!

Sjorsje, veel plezier! Zijn jullie familie ofzo van die mensen?

Binna; leuke foto's hoor!

Linka; wat leuke foto's! Is dat Myrna met Jeslyn op de foto?

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, dat is niet Myrna maar Félicia, kleindochter van vrouw van me vader, zoals ik al eerder zei ;) Dank jullie wel!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Leuke foto's weer!

Lekker aan afbakbroodjes is ook dat ze warm zijn :D

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo,

ik ben ook een fan van de afbakbroodjes en dan het liefst die kleffe oprolcrossaints, tis elke zondag vaste prik hier.

Wij zijn al lekker naar de paarden geweest en hebben ook nog even bij de nieuwe planten van Andy gekeken, dus eigenlijk zijn we naar mama en papa hun werk geweest hihi

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de meiden in de kas

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Onze lieve Roos die lekker aan het rennen is

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lief fotos petra1

gisteren had ik appelflappen gemaakt, verrukkelijk!!! Net weer eentje opgegeten en zometeen kom de visite en heb ik nog hier kleine tompoezen, hihi!

Vanmorgen nog ff touwtjes gesprongen, man, pff, zwaarder dan hardlopen, hahaha!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    leuk petra!
    nog lekkerder vind ik die kleffe oprol chocoladecroissantjes.
    otje wilde vanochtend ook 'kastanjes'

linka, mmm

ik krijg er lekkere trek van! zo op de kerstmarkt is er vast wel wat lekkers :D. heb ik wel verdiend want ik heb net goed gepoetst. (nesteldrang he ;))

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    lekker rustig hier,

ik ben een receptje aan het maken uit de allerhande met aardappel en spek, ben benieuwd!

@ Lauwie, ik hoop dat je je buik lekker vol hebt met hapjes (en zoontje)

@ Linka, lekker he appelflappen uit de oven en het is altijd zo snel gemaakt

trouwens, mijn gezichtshuid ziet eruit, het is gelukkig niet verkleurd maar zit onder de duizenden kleine bultjes, ik hoop dat dat met de bruiloft weg getrokken is ;)

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahha zou wat zijn als het er dan nog zit!!!! nee dat zal wel wegzijn hihihih

en was het lekker?

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jammer dat het hier zo rustig is!

petra, ja joh dat zal toch wel met een paar dagen wegtrekken? wordt het nog steeds erger of wordt het al minder erg?

vanmiddag was otje superlief. kwam ze ons steeds omstebeurt een kusje brengen. net lag ik uitgeteld op de bank kwam ze heel gemeen in het velletje onder mijn oog knijpen. ik wist niet wat me overkwam. zo ken ik haar echt totaal niet. sindsdien was ze ook huilerig. echt heel raar. waar dat nou ineens vandaan kwam ;)

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    of het lekker was? uhm het was wel goed te doen, maar niet dat het op ons standaardlijstje of bij de favorieten komt

de bultjes zijn nog precies hetzelfde als toen het uitbrak, het zijn er echt duizenden, ik heb er verder geen jeuk aan en het is niet verkleurd. het lijkt een beetje op een uuuh, citroenhuidje :D
    ik verwacht zelf wel dat het 1 dezer dagen weg gaat trekken en anders ga ik toch maar naar de huisarts van de week

Deel Deze Pagina