Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ga aan mijn laatste Ikea project beginnen, haha.
    Een opbergkast voor in de gang (voor alle spelletjes).

2. @ miran: succes!
    leuk allemaal nieuwe dingen in huis, geeft altijd een heerlijk gevoel vind ik...
    Beterschap met laureen...

@ lique: ja hier wel 2 jonge, 1 oudere en de dingen die ik zo ongeveer om mijn oren krijg zijn:
    flap flap
    verrekte mongol
    ze willen gehaktballen maar niemand wil het halen
    teabaggen (wil je niet weten, trust me)
    ze herhalen dingen uit oh oh cherso
    en toen ik vanochtend zei dat ik volgende week wel tygos ballen van de ballenbak mee zou nemen, zodat ik elke keer als mijn collega vervelend was een bal naar zijn kop zou smijten, kreeg ik als reactie: dan sla ik mijn piemel op je hoofd....

dat was natuurlijk mijn eigen schuld 8)

@ lauwie: hopen dat ze na het volgende slaapje in een beter humeur wakker wordt....

@ lique: ah wat lief, schattig hoor, mooi dat het zo goed is bevallen en ze leuk gespeeld hebben!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miranda; Succes!

@Setteke; Nog gefeliciteerd met je mannetje! Alvast een fijne vakantie

@Lauwie; Pittige tante dus. Ik heb altijd voor ogen dat Otje zo'n braaf meisje is

@Vogeltje; Balen vd auto :x

@Petra; Bah, ik zou er 2 weken ziek van zijn

@Lique; Vergeet het steeds te vragen, maar las vd week dat je vriendin er nog in zit. Ik heb woensdag wel een stukje gezien. Wie is je vriendin????

Sorry, ik zal vast vergeten zijn om overal op te reageren. Ga nu maar snel de kindjes op bed leggen

4. @ duster: dat is Kim, meisje met beugel en dijk van een stem, kan niet missen ;)

-----------------------
    Over auto's gesproken, René belde voor de pauze dat een vriend van hem had gebeld. Er zou een suzuki alto van 2003 ingeruild worden, 5 drs. Of dat niet iets voor mij zou zijn.
    Auto was nog niet binnen dus hij zou later weer bellen ook over hoeveel ie dan moest kosten enzo. Dus zit nu op hete kolen te wachten omdat ik toch wel heel graag mijn eigen autotje zou willen....

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal jij zou toen toch die opel (of zoiets) kopen?

Setteke, van harte met Hilbrand en veel plezier op vakantie.

Lauwie (dacht ik) mijn hb is idd te laag en heb nu ijzertabletten. Merk er nog niet zo heel veel van, ben nog veel moe en heb heel veel hoofdpijn.

Petra, gatsie dat klinkt eng van je tand, sterkte ermee.

Uitslapen, sinds we van vakantie terug zijn, gaan ze zonder te vervelen rond 19.00 uur naar bed en tegen 8.00 uur worden ze wakker. Heerlijk uitslapen voor mij.

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Bedankt, ik ben volgens mij één vd weinige die het programma eigenlijk niet kijkt', maar zal nu toch eens op gaan letten. Spannend vd auto, ik zal voor je duimen

7. @ sjorsje: nee een citroën was dat, maar vond dat ik nog te veel moest bijleggen....

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, niet doen dan!! Oh, lekker slap, pfff, nog even volhouden dan is het weekend!

@Duster, inderdaad, ze heet Kim en heeft een beugel!!

@Sjorsje, wat een heerlijke tijden zeg!

@Miranda, goed bezig, alles netjes opruimen met IKEA!!!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal/ lique: ja gaat goed hier hoor, kindjes zijn lekker bij oma. weekend in aantocht heerlijk ;)

uitslapen: oh vind ik zo lekker hè, maar ja moet er altijd eerst uit.. kindjes eten geven enzo.. en als man mij lief vind maar ik er weer even in hihi

10. @ sjorsje: vervelend zeg en helemaal omdat je dit natuurlijk niet zo snel opgevijzeld hebt, dus je voelt je ook niet zo 1, 2, 3 beter....

@ lique: hahaha, nee laat maar niet doen he...
    ben wel klaar met werken nu hoor, bah...
    De hele week al manipulaties aan het maken en heb spierpijn in mijn afwezige spierbal in mijn arm en zere hand, dus vind het wel weer goed zo...

Auto 2400 nog bijbetalen... Weer veelste veel, maar denk dat onze Fiat gewoon geen drol oplevert in deze tijden.... Heel jammer...

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    IK GA NAAR HUISSSSSS
    xxx

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik hang hier op de bank, ben moe en meisjelief wilde tussen de middag niet slapen en is nu dus ook moe en daardoor vervelend :S
    Zijn al even het dorp in geweest, wilde eigenlijk nog naar prenatal, maar heb er de energie niet meer voor hoor!
    Net de bankrekening gecheckt, maar ook daar wordt je niet vrolijker van. Waar blijft toch altijd al dat geld?
    Natuurlijk deze maand weekend weg geboekt, maar toch dan nog vraag ik het me elke keer weer af.

Nou genoeg geklaagd, ik ga verder bankhangen en vervelenen. Druk even voor dochterlief de tv aan, dan heb ik misschien even rust aan mijn kop :D

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, ze luistert wel goed naar wat niet mag. maar als zij iets in haar hoofd heeft, dan wil ze het graag zo. vooral peuterpuberbuien over wat ze zelf wil doen en dat wij niet mogen helpen op het moment.

geen middagslaapje helaas, maar na een nacht van 14u slaap...

had onderweg naar AH vanmorgen nijntje museum voor vanmiddag beloofd maar heb niet zoveel puf en zij begint er niet over.. voel me wel slechte moeder

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; Danique vergeet iets wat ik heb beloofd jammer genoeg niet. Maar als ze er zelf niet over begint prima toch!
    Ik zou zelf gaan zeggen dat mama heel moe is en vanmiddag niet naar het nijntje museum kan. En dan zeggen dat we wel een andere keer gaan. Dan ben jij toch teruggekomen op de belofte.
    Anders is het ook zo loos gedaan he ;)

Hier een dame die weigert te poepen. Ze zegt ook gewoon; ik ga niet poepen en dan laat ze een dikke scheet en mooi dat er dus niet echt gepoept wordt. Heb haar nu een snoepje beloofd zodra ze straks gepoept heeft en een schone luier aan heeft.

15. @ lique: mazzelaar!!!!

@ alieke: same here hoor... maar ja wat doe je 'r aan!
    lekker bankhangen, wil ook wel nu...

@ lauwie: ik heb het laatst gepresteerd om gewoon 's ochtends geen brood meer te hebben....
    heb de dag ervoor de laatste boterham voor mezelf nota bene gesmeerd en ging geen belletje rinkelen dat ik brood moest halen!!!
    Hij heeft toen een cracker, beschuitje en ontbijtkoek en appel gehad....
    Toen voelde ik me een slechte moeder zeg (dat ik dus geen brood in huis had, want op zich heeft ie natuurlijk verder goed gegeten)

16. #2036 ChantalChannie, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
    Nou ik ga mijn kind vanavond uitbesteden aan opa en oma!

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    kom weer alleen even zwaaien, net thuis van t werk en nu snel stofzuigen en met de honden wandelen. Daarna naar mijn schoonouder tess ophalen en daar eten, kom misschien later vanavond nog wel ff weer.

18. Wij gaan wat drinken, toedels dames....

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag dames :)

Ik ben thuis na harde dag werken :(

Ben nog wel gebeld door de manager van het huis waar ik gisteren heb gesolliciteerd en ze bevestigde nog even dat ze het wel zien zitten met me. Maar eerst even die proefdag draaien. En daarna gaan we om de tafel. Alleen kan het nog wel een maand of 3 duren ivm de bezetting?
    Maar dat geeft niet ik heb 2 mnd opzegtermijn, hoewel het wel binnen dezelfde stichting is. Dus is het een overplaatsing en hou ik iig lekker mijn vaste contract :D

Giulia was vanmiddag onhandelbaar :p ze ging op de stoep liggen gillen dat ze de supermarkt niet in wilde, en ze kreeg lekker veel aandacht van omstanders :D

@ Lauwie, heb je ale en foto van de babykamer?

@ alieke, wanneer is jullie 20 wkn echo?

20. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; super dat ze het zo zien zitten met je. Maar inderdaad eerst maar eens de proefdag afwachten.
    Wij hebben 8 november de 20 weken echo. Ben dan 19 weken en 6 dagen. Komt spannend dichtbij nu

Hier ook een onhandelbare dame. Ze gaat zo heel vlot het bed in. Nog even tv kijken en dan huppa wegwezen, want ik word alleen maar chagerijnig hiervan!

Deel Deze Pagina