Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, een mens mag ook hoopvol blijven toch? :D
    hier is het trouwens echt met vlagen. het is ook soms een paar weken weg. niet dat ze alles zelf wil doen, maar wel dat ze over de flos gaat als je haar yoghurtje verkeerd open maakt ;)

heb net voor het eerst sinds tijden weer eens heerlijk voor mezelf geshopt. voelde me zo'n slons worden. hele mooie laarzen van mijn vriend gekregen. en nog wat leuke dingen gekocht. kan ik zo hip naar een verjaardag.

misschien straks nog even laarsjes voor ot kijken. ze wilde roze, dus net eerst maar even regenlaarsjes gekocht, zodat ik zo mooie bruine uit kan zoeken. (zei ik weer optimistisch ;))

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha herkenbaar: Ise was vanochtend pissig toen ik door rood fietste (ik sloeg rechstaf en er reed helemaal niets op het kruispunt...). Pfff, nou ze legde het even helemaal uit hoor: bij rood moet je wachten! En pas bij groen mag je rijden! Ze bleef boos en huilen, pas toen ik langs de kant van de weg (geen stoplicht te zien) even gestopt ben en daarna weer verder ging, kwam ze tot rust... ;)

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Waar ik momenteel helemaal simpel van wordt is het bemoeien...Overal staat meneer met z'n lange neus bovenop wwhhhaa!!! Maar Jasper is momenteel ook ontzettend grappig. Wij lachen ons af en toe een bult.

Thomas is een beetje oververmoeid. Vanmorgen met zwemles ging het helemaal niet. Hij is ook een beetje dwars en brutaal...

Ik ben 2 en ik zeg nee...
    Ik ben 3 en ik doe het lekker toch nie...
    Ik ben 4 en ik doe...uhm ff denken...het toch lekker op mijn manier...!!!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat klinkt het toch allemaal hoopvol en fijn dat de kids allemaal zo eigenwijs zijn. Ben dus heel blij dat het gewoon aan de leeftijd ligt en ik niet altijd een kreng blijf houden.
    Ze is op dit moment heel erg van; dit is van mij, nee dit wil ik niet. En dan zegt ze ineens; dat vind ik niet aardig tegen mij als ik iets doe wat ze niet leuk vindt. Daarintegen wil ze als ze van mij op haar flikker heeft gehad direct knuffelen en ik geniet echt van die momenten. Ook het boekje lezen voor het slapen gaan is een heerlijk geniet moment. Ach genoeg momenten om te genieten, maar oh wat is het soms toch lastig

Carmen; wat fijn zeg dat het beter gaat met Tess. Hoelang blijft ze nu de ab slikken? Gewoon de hele winter door zeg maar? En fijn dat het zo positief gaat met het knobbeltje.

Binna; oh ja dat ken ik; al rent ze gelukkig niet meer weg als we naar de auto gaan. En ik ben heel streng in handje geven op straat. Als er auto's rijden geef je een hand en dat snapt ze gelukkig ook en doet ze tot nu toe nog steeds (al is het soms onder luid protest)

Lauwie; heerlijk even shoppen voor jezelf! Heb vanmiddag een positiemaillot gekocht. Hoop dat ie past ;)

Marleen; jij maakt het helemaal lekker hoopvol voor ons zeg. Aan jouw berichtje te zien zijn we de komende jaren nog niet verlost van die pubertijd ;)

Wij hebben vanavond verjaardag van een vriend. Mijn ouders komen oppassen, ik ben erg moe en heb last van mijn buik. De hele dag al eigenlijk. Ik denk weer een groeispurt van de kleine, want voel me ook wel erg snel flauw worden en moet dus ook echt oppassen tijdens het winkelen enzo. Morgenvroeg gaan we naar kids city met de meiden van de zwangerschapsgym, dat is vast weer erg gezellig, en hopelijk speelt DAnique zich goed moe zodat ze even haar ogen dicht doet als we thuis zijn :D

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Het is nu best pittig want ze gaan hun grenzen verleggen, maar het wordt dan weer een periode veel makkelijker. Maar de periode 3,5 - 4 jaar vond ik ook weer pittig, dan zijn zo verschrikkelijk toe aan meer uitdaging/ basisschool!

Ik ga even lekker tutten en stappen vanavond :)! Heb er zin in!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, maak jij iedereen even lekker ;)

@Tesske, pff, wat een nacht. Beetje bijgetrokken vandaag?

@Lauwie, heerlijk verwend dus, leuk nieuwe laarzen.

@Lauwie en Chantico, oei, wat een heerlijke dingen, ik herken precies Sam hierin, grrrr, dat kan ook zo'n heks zijn.

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

We zijn nu net pas thuis van een feest. M'n vriend is Ise aan het omkleden. We zijn benieuwd hoe laat ze in slaap valt. Ze heeft wel de show van het hele feest gestolen (en er waren 100+ mensen :D)

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wij zijn weer thuis vd kermis, tess vond het super. Ze is zelfs in de rups achtbaan geweest. Tess ligt er net in en ik ben ook mijn bed ingekropen aangezien ik al vanaf 3.15u wakker ben ga ik nu lekker slapen. Fijne avond nog!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben ik hou van holland aan het kijken. superleuk

jenny jij niet kijken hoor want dan moet je lachen hihih ;)

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en wij zijn ook weer thuis van een feest van een Turkse vriendin waar alle vrouwen bijna kalkoenen nadoen als ze de kindertjes zien waardoor Roos gelijk in paniek raakt en Suze haar eigen kapot lacht.

Ik denk dat Suze een zwak heeft voor turkse mensen, ze is echt akelig eenkennig maar de Turkse vriendinnen geven haar van hand tot hand en hebben echt een dik uur met haar gedanst en Suze geniet met volle teugen, echt heerlijk om te zien

Nu gaan Andy en ik daten (met elkaar/thuis)

o ja peuterpubertijd
    ik vind Roos echt een engel, maar als ik de verkeerde sok eerst uitdoe blijft ze een kwartier boos/pissig/verdrietig.
    Zo ook als ik de rits van haar jas te ver open doen

@ chantico, heerlijk om te lezen dat jij ergens stopt om het rode stoplicht goed te maken

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben aan het breien hahahahahahahahhaa

laterz

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    huh breien???? wat ben je aan het breien en waarom

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    goedenmorgen!!!
    Heerlijk dat uur terug, haha!!!
    Maar lag er ook optijd in, dus het is te doen!

Fijne dag!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goeiemorgen dames!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, betere nacht gehad?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen,
    leuke feestjes gehad zie ik, leuk!
    wij hebben gister nog een (alcoholvrij) biertje gedronken in de kroeg hier ijn de buurt.

chantico, had gisteren nog gereageerd op omgaan met buien, maar dat ging tot 2x toe mis. zal als ik straks tijd heb nog een poging doen. ben ook benieuwd naar hoe de rest dat doet! zitten vast nog handige dingen bij. dus:
    hoe gaan jullie om met (het voorkomen van) peuterpuberbuien?

lique, deze kant op is toch makkelijker juist? een uur extra toch?

leuke plannen voor vandaag allemaal?

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kan best " strak" zijn, maar dat vind ik niet altijd goed. Ik ben nu dus meer van de choose your battles
    Er zijn dingen waar ze gewoon naar moet luisteren, zoals aan tafel blijven zitten tot we allemaal uitgegeten zijn, of ze dat nou wil of niet en ze mag nooit zelf wat pakken op verjaardagen etc.

met andere dingen ben ik wat losser, zoals het zelf op de trap lopen (waar ik wel bij ben dan) daar kan ze serieus een kwartier overdoen en dan laat ik haar een beetje aanklooien, dan moet de pop weer mee, dan wil ze zelf de pop vasthouden....nee mama moet toch de pop vasthouden..............heeee kijk....poesje
    etc etc en dan zijn we 2 treden verder :D

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    beetje gek hoor, maar
    3 jaar geleden zijn de begin aug kindjes gemaakt. :p

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, 3 jaar geleden was ik inderdaad ongesteld, haha!!

@Lauwie, nou een uur meer vond ik zonder kids fijner, haha! Nu nog eerder mijn bed uit (volgens de klok, haha). En om ze gelijk in het juiste ritme te krijgen toch iets langer wakker houden vandaag!

@miepie, wanneer hoor je iets van je sollicitatie?

Zo Lion King is bijna af! Dan gaan we even bij papa in bed kijken!

Deel Deze Pagina