Alieke waar zit in position in hengelo precies? Die winkel in Rijssen ben ik ook wel eens geweest toen ik zwanger was van Tess maar vond de keuze toen erg klein.
Die zit naast de ingang van het rabotheater (de ingang bij de garderobe zeg maar). Dus het straatje van lief door en helemaal rechtdoor lopen, niet de straat langs Miss Etam, maar verder lopen richting theater, daar zit ie rechts. Ook niet groot, maar wel leuk op zich. En inderdaad de winkel in Rijssen niet heel groot, al hebben ze nu overal vooral heel veel noppies en esprit en kan niet zeggen dat dat zo goedkoop is Vind sowieso de keuze niet reuze tegenwoordig. Had het idee dat het bij Danique veel meer keuze was.
Ik zoek nog een leuke tekst voor op de muur van de babykamer, of ja tekst, eigenlijk een woord. Iemand leuke ideeen? De naam gaat niet lukken aangezien we het geslacht niet willen weten. en iets van Sleep Well vind ik zo afgezaagd. dus wie helpt???
Ben dat topic aan het lezen waar miepie het gister over had, over dat meisje dat een abortus heeft gehad van een kindje van 17 weken, zijn er meer die het gelezen hebben?
ik kom even melden dat Roos voor het eerst in haar leven niet in een ledikant slaapt, ik ben zo trots op haar. Ze ging liggen, we hebben 2 liedjes gezongen en zei toen: " slaap lekker mama". Ik kon bijna wel janken van verliefdheid op dat zoete lieve schatje @ Duster, balen joh dat je vanmiddag niet even lekker kon slapen. Het is echt vreselijk als je de uren aan het aftellen bent totdat je je ogen even dicht kan doen en zo'n kleintje gooit roet in het eten. Dat valt dan zo tegen en dan duurd het nog zo lang tot het avond is. Ik hoop dat ze nu slapen en dat jij ook lekker vroeg je bed in kan gaan, want dat zal je vast goed doen.
Carmen; waar staat dat topic? Ik heb het nog niet gelezen, maar had het ook nog niet gezien Petra; wat fijn zeg dat Roos zo lekker is gaan slapen in haar nieuwe bed! Hopelijk gaat het de hele avond en nacht goed!
Alieke het staat in de lounge (pagina 2 of 3) maar het is wel een lang topic hoor. (35 pag.) Petra wat goed van Roosje!
tesske ja ik had het ook gelezen. vond dat ze het een beetje luguber beschreef. en heb maar niets geantwoord! vraag me ook af wat ze hier nou mee wilt bereiken? petra joepie wat goed van je grote kleine meis!
hey dames! hier vanmiddag lootjes getrokken dus ga volgende week gelijk maar ff inslaan! Voor de kids met sinterklaas ook bijna klaar! petra: wat geweldig van je grote kleine meid! Snif ja het gaat wel erg hard allemaal.... mik/tess: ook ik snapte niet helemaal wat ze er mee wilde bereiken. Kijk kan niet oordelen over wat ze mee heeft gemaakt en waarom het is gebeurd maar als ik er alleen al bij na denk dat je een levend wezentje dood kan maken??? Vooral het idee dat het kindje ook pijn heeft gehad. Tenminste wat ik heb begrepen is dat een kindje van zoveel weken alles al voelt? duster: jeetje zeg! Is jasmijn altijd zo moeilijk met slapen? Of heeft het denk je een bepaalde reden? Dikke knuffel voor jou! alieke: ga ff zoeken naar een tekst. Wou toen ook een voor malou en had toen een paar leuken alleen weet ik het niet zo meer.
Hey bumba hoe gaat het met jou? Hier net gazpacho gemaakt...jammie jammie zo lekker smullen (en stinken met knoflook...)
ja zielig voor dat arme kindje he? kreeg ook meteen dat gevoel. bah bah bah. vind het eigenlijk ook dat het na de twaalf weken in nederland verboden moet worden!
Ik heb het verhaal in het topic gelezen, maar niet de reacties. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kindje met 17 weken nog zou laten aborteren (ik kan me helemaal bij mezelf een abortus niet voorstellen trtouwens). Mijn kleine beeb die beweegt al een aantal weken heel lekker in mijn buik, zo'n fijn gevoel! En dan te bedenken dat je zo'n kleine beeb zomaar weg laat halen brrr.
Hey meiden over dat topic eerst gelezen maar daarna niet meer vondt het een moeilijk iets. en altijd zo bang dat het weer nep is. en de reden en zo ik vindt het erg moeilijk dus wou niet reageren en me er veder mee bezig houden @alieke ik vindt het liedje van de 3j zo'n mooi teks hebben Ik betover je voor het slapen gaan spreek een goed wordt en raak je aan engelen koren zing straks je naam
Maar dat is me dus eigenlijk te lang. Het moet echt 1 of 2 woorden zijn. Het komt namelijk hoog boven aan de muur, dus geen plaats voor een lange tekst als deze. Al is het wel een mooie inderdaad Binna
alieke ben al ff aan het denken aan namen.... meisje: jorinde, anika, mare ehh... jongen: ehh... pff vind het wel moeilijk haha....bij mij zijn de namen op. Dus als er hier ooit een derde zal komen zullen we flink moeten nadenken!
alieke: muurtekst: a * is born bla,bla,bla.......zzzzz of de grootste ster ben jezelf. Moet je maar eens kijken op MUURTEKSTEN en MUURSTICKERS daar zijn wij van Muurteksten.nl goed in. dag sterren, dag maan ik moet slapen gaan
Je hebt dat doosje met 6 stenen. met simpele plaatjes daar boven staan symbolen. je hebt dan een boekje met opdrachtjes heel veel soorte boekjes boekje wat er bij ons bij zit. je legt hem open en dan het doosje er leeg op. dan de plaatjes met een symbool op de juiste boven in. en dan pak je een steen en zeg je (de opdracht ) bv waar zie je het dopje van een flesje en dan moet het kind dat zoeken tussen die 6 plaatjes en dan de steen daar op leggen. en dan dus dat met alle 6 de plaatjes en dan keer je hem om en moet de achter kant er het zelfde uit zien qua voorbeeltje. en je hebt dan veel verschilende oprdachten wat hoort bij me kaar en wat hoort bij wat. dus vork en mes of lepen (of zo). je kan de boekjes inkijken bij bol.com hoop dat ik het goed uit geleged heb vindt het wel moeilijk uit leggen.