hihi! wat een schattig bedje trouwens! miepie, wat heb jij een pech met je kiezen zeg! ik heb één kies die mogelijk nog te redden was met allerlei nare behandelingen, maar het kan ook zijn dat ie alsnog getrokken moet worden. ik kan nu nog slechter tegen de tandarts dan niet-zwanger, dus ik heb al bedacht dat ze m in februari ofzo mogen trekken. ik heb nergens last van (totdat ik bij de tandarts geweest ben). heel veel sterkte ermee! alieke, misschien heb je nog iets aan mijn tip van laatst? ot loopt sindsdien vrolijk mee naar boven. juud, enig idee wat er aan de hand is? slaapt ze nu? zag het ook op hyves van je huis. eindelijk verlost! ben je mn boek al aan het lezen? wat vind je ervan? duster, balen die terugval zeg! hopelijk blijft de hulp wat langer! jasmijn slaapt altijd al zo slecht? komt wel slecht uit als je zelf je rust ook zo nodig hebt he? marleen, beterschap! vandaag gebeld over mijn hb: was nu 6,4 dus net boven de grens van 6,3. hoef geen ijzerpillen dus. ben maar wel zelf met floradix etc bezig. zou wel fijn zijn als ik weer wat meer energie heb. heb verder echt verbazingwekkend weinig klachten! heerlijk. vrijdag komen mijn ouders met de wieg. hangt mijn vader m op. dan is het kamertje op de lamp na klaar. nog wel wat wasjes en boodschappen dingetjes regelen. hoe gaat het met de andere babykamertjes?
alieke: ik ga zaterdag met een vriendin die 5 maand zwanger is. petra: ga denk ik mn kies toch laten trekken....brr zie er wel erg tegenop. puck: oh wat zielig voor minipuck zeg! mik25: echt knap hoor dat jullie hem in huis nemen! Petje af! Duster: wel erg fijn dat je er over kan praten met iemand. Hoop voor je dat alles snel weer in rustig vaarwater komt! Juud: ben zo blij voor je dat het huis weg is! binna: fijn dat je je alweer wat beter voelt! Kun je gaan genieten! Lauwie: hoe gaat ie bij jou? Zit ik hier vanochtend leuk te vertellen dat jens goed slaapt...nou vandaag maar 2 uurtjes geslapen tussen 5 uur vanochtend en 7 uur vanavond! (viel wel in slaap tijdens de laatste fles)
petra: heb ff gezocht naar het trouwkaartje maar kan ff niet vinden pff hele kast doorgezocht....maar hij is niet te vinden.(erg handig zon kast waar alles door elkaar ligt...) wij hadden ook 2 kaarten. Een witte kaart met een rode hart waar de uitnodiging algemeen in stond en een rode kaart met witte letters waar in we mensen voor de hele dag uitnodigden. Was een beetje een soort gedichtje heel leuk maar goed kan m niet vinden....
thnx voor alle lieve reacties @ Lauwie, nog niet in kunnen beginnen moest even mijn theorieboek voor laten gaan!
Hey meiden, nog even snel voordat ik mijn in duik. Ik las dat jullie het hadden over vroeg wakker worden, daar hebben ze hier gelukkig geen last van, haha. Onze meiden worden meestal tussen 7:00 en 7:30 wakker. En in het weekend presteert Dionne het wel eens om rond 9:30 uit haar bed te komen. @ Duster: vervelend dat je bijna weer terug bij af bent Denk wel dat Jasmijn voelt dat jij minder goed in je vel zit @ Petra: wat goed van Roos zeg Laureen staat regelmatig bij het traphekje te roepen: hè doe even het hek open!!!!! haha @ Marleen: beterschap Fijn dat de jongens weer stonden te springen voor school/psz @ Alieke; sorry geen idee voor namen en teksten @ Ehhhhhhhhhhhhh @ Juud: jaaa eindelijk van het huis verlost @ Binna: fijn dat het beter gaat met je hoofd @ Puck: gefeliciteerd met de 1e tand van mini puck hihi @ Miepie; tja wat moet je met die kies Eruit trekken is natuurlijk de goedkoopste oplossing Maar eruit is eruit, je krijgt je kies niet weer terug Dus ik zou voor de zenuwbehandeling gaan, ondanks dat het super duur is Heb je veel last van die kies??? waarom belde je me gisteren trouwens?? Zo dit was het even uit mijn blote hoofd. Hier alles goed. Vandaag gewerkt, lekker om 16:00 naar huis gegaan. Mijn bazin is er nu weer en werkt nu eerst weer halve dagen. Hopen dat het nu goed blijft gaan. De meiden zijn weer naar school geweest en vonden het weer erg leuk.
miranda: kwam per ongeluk dat ik je belde moest een andere miranda hebben haha die stond er onder in mn telefoonlijst. pff ga het alleen maar moeilijker vinden om te kiezen trekken of niet...maar goed ga morgen wel eens overleggen met de tandarts. Iedereen welterusten!
@ Miepie, toch bedankt voor je reactie want dat klinkt namelijk wel leuk om zo 2 verschillende kaarten te hebben. 1 voor de mensen die dichtbij me staan zoals mijn familie, vrienden en clienten en 1 voor de mensen die ALLES van me weten zoals de meiden van hier, nee hoor. En voor de mensen die 's avonds komen @ Miranda, heb je wel lekker gewerkt? was het fijn dat ze er weer was? Ik ga Andy wakker maken en dan gaan we naar bed
@ Petra, het was wel vreemd dat ze er weer was wij hebben die 4 weken natuurlijk wel "doorgewerkt" maar op zich ging het wel goed. we moeten gewoon kijken hoe het gaat de komende tijd maar we hebben nog wel 2 dagen in de week een extra tandarts hoor
juud wat super dat je nu dan echt van je huis af bent! Hoe gaat het met jou? Alieke wat fijn dat ze gepoept heeft! Miranda fijn dat het de betere kant op gaat op je werk, kun je merken dat het je nu ook minder stress geeft? Marieke wat een gedoe toch met die tanden van je, ik zou voor een zenuwbehandeling kiezen denk ik. Oh ja ik krijg as vrijdag de echo en heb volgende week woensdag de afspraak bij de gyn. Ik ga zo werken, normaal ben ik vrij op dinsdag maar werk vandaag waardoor ik vrijdag vrij ben ivm de echo. Fijne dag allemaal!
Goeimorgen meiden @mieppie ik heb niet zo veel met me tanden en was dus al snel klaar trek er maar uit kauw wel aan de andere kant maar ja Dat is makelijk gezegd @Petra wij hadden 1 soort foto kaart en daarna hter op twee soorte teksten 1 met de tijden van de trouwerij en eentje voor de mensen die de hele dag kwamen @juud hebben jullie nu ook de schuld niet meer @teske suces en spannend vrijdag echo @Miranda fijn dat je baas er weer is @Puck wat super de eerst tand bij mini Puck @lauwie hoe gaat het met je moe heid en werken hoe lang moet je nog werken @Marleen dat is wel een fijn gevoel denk dat ze er zin inhebben lijkt me fijner als dat ze niet willen en denk aan je zelf he @duster hoe is het vancht gegaan Pfff hier is het Sinds zondag 6 uur ipv van 7 uur à 7.30. Silver der klok is nog nie verzet. Grrrr
Mogge Ik wilde even Jenny en Petra showen (en de rest) wat ik aan doe naar beatloverz Sexy sportshirt | Pabo Laagjesrok | Pabo Nu de grote vraag.....wat voor schoenen die ook nog lekker lopen?? En een netpanty of gewoon zwart??? (wat een dilemma's op de vroeg ochtend )
@ bina, ja zeker nog een schuld maar ja is vast bedrag per maand, weet je waar je aan toe bent en nog altijd iets minder dan 2 hypotheken @ Duster, hoe ging het met de kinders? @ lauwie, hoe voel jij je? En hoe ver is de babykamer? Heb je al bijna verlof?
@Binna@Sjudith; Jasmijn werd om 22uur wakker en is gelukkig na een kwartiertje weer in slaap gevallen. Toen hebben ze geslapen tot 6u15, dus ik heb niet echt te klagen (al mag het natuurlijk wel een uurtje of 2 langer ) Gisteren een heel goed gesprek gehad met mijn begeleidster, waarin ik veel traantjes heb gelaten Maar het is nu iig nog duidelijker. Ze gaat iig proberen of Matthijs eerder bij de PSZ terecht kan. Er staat nl een gigantische wachtlijst en de verwachting is dat hij in april pas terecht kan (maar het kan dus nog later) Ik ga me nu snel aankleden, want Matthijs en ik gaan naar de dreumesclub. Dit is een ochtend (van 9u15 tot 11u15) waar kindjes naar toe kunnen als voorbereiding op de PSZ. Alleen moet hier een ouder bij aanwezig zijn.
Goedemorgen. Iedereen weer wakker??? Wij wel in ieder geval. Ik ben nog even rustig aan het bijkomen terwijl Laureen alweer op haar loopfiets rond de tafel scheurt. hihi De planning voor vandaag is, Laureen zo aankleden, even naar de Prenatal (had daar hele mooie laarsjes gezien voor Laureen) naar zwemles met Laureen, even langs de winkel, de meiden van school halen, broodje eten, de meiden weer naar school, Laureen naar bed, ik even rust, de meiden weer ophalen, Joëlle naar turnen, eten koken, eten, Joëlle weer ophalen, de meiden naar bed en ik op de bank. Oja en tussendoor moet ik nog een beetje in huis doen. haha Nu hebben jullie een beetje een idee hoe mijn dagen zijn als ik vrij ben.
ik ga zo boodschappen doen , dat vind ik voorlopig genoeg hahaha @ juud, sexy hoor! ik ga niet zo sexy, vroegah wel altijd maar nu zou ik me niet prettig voelen. Ik heb nog anderhalve week om iets te bedenken
@ Miran die planning pfffff @ Petra, sexy he hahaha @ Duster, hee wat fijn zo lekekr geslapen! En hoe ga je het nu de rest van de dag doen?