@Juud, ik kan het op mijn werk natuurlijk niet openen, maar kan me een voorstelling maken als het bij de PABO vandaan komt. Vandaar dat je zo druk naar de sportschool moet Verder weet ik het even niet meer. SORRY, Zit op mijn werk, maar ook tegen een griepje aan ben ik bang. Ga gauw verder hier en hopelijk optijd naar huis!
Nou ja Juud, is gezellig hoor. Lique: niet te hopen dat je ziek wordt. Ga maar lekker vroeg naar huis, mag van mij.
@Miranda, dankje hahah!! Van mezelf ook hoor. Heb om 13.00 nog een vergadering, daarna peer ik hem denk ik @Juud, zal het vanavond eens beoordelen.
@Juud, op het moment beroerd,haha!! Moe en misselijk, maar kan ook door komende griep komen. Gisteren aan de race en hele dag warm-koud....
Jee wat is het hier druk haha niet dus. Het eerste deel van mijn planning zit erop. Zwemles: check Prenatal: check Winkel: check Meiden van school:check Broodje eten: check Haha.
@alieke: ah wat zielig hoop dat haar oog snel weer over is @juud: zozozo meid HOT hoor, vind topje wel erg leuk hoor damn weet nog steeds niet wat ik aan ga trekken mijn vriendin heeft ook al haar hele outfit haha
juud, had het eerder op de pagina al geschreven: vrijdag komen mijn ouders de wieg ophangen. dan alleen nog de lamp en wasjes draaien en kastje en commode inruimen. vanmiddag middagje vrij en dat komt goed uit want er was er vannacht een aan het spoken hier. lig nu even op de bank terwijl ik boven geklets hoor en mijn vriend volgens mij ligt te slapen. haha had bij pabo ook 'erger' verwacht, maar vind het wel beschaafd sexy hoor! ik zou voor een zwarte panty gaan. weet je al wanneer je mee gaat lopen? jenny, jij doet toch wel iets aan waar je boobs goed in uitkomen petra, wil je dat als moeder niet meer (zo sexy) of als aanstaande vrouw? lique, beterschap! miranda, succes met de rest van de planning. nu ben je ws aan het onderdeel tijd voor jezelf toe en dat zal vast wel lukken alieke, wat zielig voor danique. binna, is je kuur al afgelopen? hoe gaat het nu? duster, hoe was het vanochtend? puck, oh tandjes, sterkte! ah de familie komt naar beneden... laters!
@ Lauwie: ja ja ik ben op het punt: tijd voor mijzelf aangekomen!!! Heb net even snel alles afgestoft in de woonkamer dus als Laureen wakker is nog even met de stofzuiger rond. En nu even lekker NIKS.
toch wel een keertje leuk als je wat nieuws hebt, jenny ? miranda, chill ze! ot en ik gaan ff naar het tuincentrum. ff flamingo's en vissen kijken. heerlijk zo midden in de week!
@ Lauwie, lekker hoor dat je bijna klaar bent Hioe was het in het tuincentrum? Ik heb al de hele dag een onwijs dwarse peuter Meiden ik ga naar Marco Borsato (is het plan), 10 mei in het Geldredome, wie gaan er ook?