Alieke, Lianna is nu 3 jaar en 3 maanden en ze is al ruim 'n jaar zo. Met periodes is het wat minder, gelukkig. Vluchtroute: ik pak Yosyp en Ard pakt Lianna en Jorja en dan kunnen we eventueel naar het plat dak van de keuken of anders naar het gewone dak. Logeren: ze gaan af en toe naar mijn schoonouders, maar alleen als wij het zelf nodig hebben. Juud, dat is al snel, alvast succes voor maandag.
@jenny, het plan is net even doorgesproken , maarja of je alles voor kan zijn, want als de brand op de 1e verdieping is en kids slapen op zolder enz... tja... geen idee. @Juud, glanzende hoge zwarte regenlaarzen van de bristol!!!! gefeliciteerd met je theorie, goed gedaan wijfie!!! Leuk dat je 'komende' werk je zo graag wil hebben!!! @Logeren, graaaaaaggg, haha!Sam vraagt er nu ook zelf om,maar in het begin was het altijd als wij weg moesten. Zo heerlijk om ook de volgende dag lekker uit te slapen. Je moet jezelf soms verwennen Wij gaan eten, kom vanavond nog even terug!!
tess krijgt trouwens vitamine beertjes van optimax, sambucol en antibiotica. Oh ja en de griepspuit maar dat is maar 1x in het jaar. Marieke wat super dat je al zo goed bent afgevallen! Hoe lang duurt het dieet nog?
@Vitamine, hier krijgen ze nu vitD tabletjes en verder niks. Groente en fruit en daarop doen ze het vooralsnog buitengewoon goed!
Pabo weet raad, haha: deze laatste zijn 20 eu en heten bedlaarzen, kan vast niet op gelopen worden, haha!
@ Juud, nog bezig met schoenen uitzoeken. Ik zou voor de regenlaarzen gaan, haha. @ Vitamientjes: hier krijgen de kids niks extra's (ik vergeet het en ze willen geen kauwtabletjes, drankjes of druppels) maar ze zijn ook nooit ziek. We gaan dus gewoon zo door. hihi