Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

pffff vanmidag heb ik een hel gehad met Silver. we gingen bijna naar huis van uit een vriendin. en ik had net gezecht dat we bietjes gingen eten en de vriendin zei wij eten brokolie. nou toen begon het. ik wil niet naar huis hier blijven. nee we gaan lekker naar huis papa komt zo en dan gaan we lekker eten en zo.
    nou ze ging helemaal uit haar plaat. en toen kreeg ik haar met geen mogelijkheid mee. gillen schreeuwen schopen slaan. in de hoek zetten niks hiel dus ik ben eerst even weg gegaan spullen in de auto gezet. en toen haar bij kop en kont op gepakt in de auto gezet. kreeg haar amper in der auto stoel en gordels maar na wat geduw en boos geworden (voor de 100x) en toen gordels helmaal wijd en haar der in. godels straker en naar huis. nou gillen gillen gillen en toen stopte ze uit eindelijk valk voor huis tot ik weer zei dat we zo gingen eten bietjes. nou dat was het probeem dus ik wil niet biedjes silver hoeft niet is niet lekker. dus heb maar geen bietjes gegeven. want mijn lieven man kwam ook nog eens niet thuis overwerk en had geen zin in strijd. nou toen was het goed en ging het beter. echt stom

bij brand gaan we door de voor deur achter deur. en als het erg fout is weet ik het niet want dan kan het de ketel wel eens zijn en die hangt tegen over Silver haar kamer.

Logeren niks voor mijn heb er graag thuis en het is daarom ook nog maar 1 keer gebeurd.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Joëlle slaapt ook op zolder maar daar hebben we sinds kort ook een rookmelder geplaatst.
    Wel een eng idee dat je kind op zolder slaapt, vinden jullie niet??

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna hebben jullie wel een koolstofmonoxide melder bij de ketel?

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna knuffel voor jou. Ik herken het maar al te goed van Lianna. En eer je er achter bent wat er niet goed is, kun je al 'n uur krijsen verder zijn.

Lianna en Jorja slapen dus ook op zolder, vandaar dat Ard hun haalt als er iets aan de hand is.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, ja aan de ene kant wel. Maarja, die zolder is er niet voor niets... lastig lastig en hopen dat er nooit wat gebeurd

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Wat een pittig ding is onze jongste dame toch zeg :$! Thomas heeft dit ook een hele korte periode gedaan, maar inmiddels weet ik hoe ik het bij Thomas kan voor komen. Ik vind jou altijd zo sterk overkomen en ben eigenlijk verbaasd dat je die bietjes niet gegeven hebt, maar iets anders hebt gegeven.

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; dat heb ik vanmiddag gehad toen ik Danique mee wilde nemen van het kdv naar huis. Ook op de manier in de autostoel enzo. Pfff kost een bult energie he? Hier ging zowaar het naar bed brengen vanavond in alle rust. Tanden poetsen heb ik de oplossing voor gevonden. Zij poetst mijn tanden, ik die van haar en klaar, geen gekrijs. Heerlijk dus. Hopelijk blijft het zo *duim,duim*

Juud; wat super zeg dat ze je zo graag willen hebben. Hopelijk valt het proefdraaien niet tegen.

Sjorsje; pfff al ruim een jaar zo. Hoop toch dat het hier over een half jaar is afgelopen, maar hoop er maar niet te hard op. Als straks de baby komt zal het wel weer hevig oplaaien.

Net heerlijk heen zwemmen geweest. Was weer leuk. Straks lekker even onder de douche en dan de rimboe kijken

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Dat is toch leuk joh! Je hebt nog tijd zat om te oefenen, komt vast goed!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Gefeliciteerd met je theorie! En maandag proefdraaien, spannend!!!

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Binna: Zo dat was een pittige middag voor je! Wat een boeven zijn het toch af en toe he?

Jullie herinneren mij eraan dat wij al meer dan een jaar geleden rookmelders etc. gekocht hebben en dat ze nog steeds niet hangen:), Mooi klusje voor zaterdag!

Over logeren: Vorig jaar september is Olivier voor het eerst een nachtje uit logeren geweest en afgelopen september gebeurde dat voor de 2e keer. Meneer heeft een grote lach op zijn gezicht en mama huilt stiekem dikke tranen hahaha! Was overigens omdat mijn man en ik een weekendje weg gingen, als we gewoon thuis slapen maar we hebben een feest bijv. dan vraag ik oppas aan huis...

Zit voor de 3e avond alleen thuis, bleh.

Morgen naar de JGZ beurs, gaan er morgen nog meer of alleen op andere dagen?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Judith: Vergeet je steeds te feliciteren met je theorie, super!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat kan nog weleens heel erg meevallen meis! Thomas vond het reuze interesant om grote broer te zijn. Wij hebben hem ook bijna over bij betrokken. Af en toe een flesje laten geven vinden ze ook zo leuk, dan hebben ze niet het gevoel dat de baby voor gaat, maar voelen ze zich juist belangrijk. Het wordt pas lastiger als het brusje gaat kruipen en ook overal mee wil gaan spelen...;):$;)!

----------------------------------------------------

Pff, verder geen puf om te reageren. Heb een hel van een middag achter de rug waarin van alles mis ging. Heb het nog steeds snel benauwd, dus duik lekker vroeg mijn bed in. Fijne avond allemaal!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad erger. Lianna gilt hysterisch als Yosyp ergens mee gaat spelen en die gaat op zijn beurt heel hard gillen als Jorja iets pakt wat hij dan ineens wil hebben. En Jorja gilt dan natuurlijk heel hard omdat ze omver is geduwd of het af is gepakt. Ach het kan zo gezellig zijn, die kinderen :p

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske ja die hebben we daar ook hangen
    Vindt dat ding eigelijk niet Fin in huis maar ja hing er al

@Marleen ik ben van mening dag dwingen geen nut heeft. En bij ons is zo ie zo de regel
    Als je iets niet wilt eten hoeft het niet eet je je andere eten aardapels of rijst of zo.'en na het eten eten we een toetje yogyrt of iets van dat en meer niet dus geen bort leegmaak dat maar niks anders dusmze gaat wel eens zonder eten naar bed pech Hè en ach nu hoefde ik ze ook niet te eten ze liggen in de vriezer ;)

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik had gister nog een hele reactie getypt op mijn telefoon die ineens verdween. wil nu mijn bed in dus ff kort.

juud, gefeliciteerd!! en wat leuk van je nieuwe baas!

duster en anderen, dank voor de sint tv antwoorden. ik heb bedacht dat wij voor het sinterklaasjournaal gaan. 3 dagen voor de intocht lijkt me een mooie tijd en vind het wel leuk om haar daar op voor te bereiden.
    we lezen nu al een sinterklaas prentenboek (van charlotte dematons, een aanrader!). ik heb het idee dat ze het al wel redelijk snapt of in ieder geval wel mee bezig is. vorig jaar was ze trouwens al met sint en piet bezig (tot maanden nadat ie vertrokken was :D)

vitamine: alleen vit d

marleen, klinkt alsof je het 'zwak' vindt om dan geen bietjes te geven. ik had het ook niet gedaan. hier geen strijd over eten. en ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar een makkelijke eter hier. ik zie het dus meer als een keuze om over sommige dingen geen strijd aan te gaan dan dat ik het niet sterk vind. hetzelfde geldt overigens voor een pyama of kleren in bed.
    ik vind gezond eten en slaap wel belangrijk, maar een dagje geen groente of een keer andere groente en slapen in kleding boeit me dan niet. ik bepaal de kaders en daarbinnen mag ze van mij best wat ruimte. ik zie dat niet als niet sterk zijn, maar als keuzes maken over waar ik strijd over wil voeren en welke beslisruimte zij krijgt.

net heel veel speelgoed van de buren gekregen. puzzels, tasjes, little people poppetjes, verkleedpetten, etc superleuk!

ik ga slapen, weltrusten allemaal!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hier ook geen stijd over eten

ook geen koolmono-oxide melder bij CV, moet ik echt halen

ja eng idee een kind op zolder, maar goed wat als je 4 verdiepingen hebt haha???

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier in principe ook geen strijd over eten.
    Eet ze niet dan niet; net zo goed.
    Soms weet ik gewoon dat ze iets niet lekker vind en doe ik voor haar wel een potje ofzo. Dat vind ik dan weer niet zo'n probleem. Van de week hadden we macaroni en dat vind ze niet lekker, dus telkens weer proberen en uiteindelijk vroeg ze of ze wat anders mocht. Dus heeft ze een potje met spaghetti gehad. Dat vond ze dan weer prima. Als we aardappels. groente en vlees hebben dan eet ze maar wat ze wel wil

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen Meiden

Fijn e dag allemaal werkze voor de geen die
    Gaan werken

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    mogge :)
    Wij hebben een waardeloze nacht achter de rug, Giulia werd constant huilend wakker. En geen idee waarom??
    Uieindelijk bij ons tussenin gelegd maar vanaf 6 uur weer huilen???

Nu ga ik werken, ben kapot :S

Fijne dag allemaal!!!!

Deel Deze Pagina