Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier gaan we puinruimen en dan om kwart voor 11 naar de PSZ voor Tymen zijn verjaardags-/afscheidsfeestje....

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @all, bedankt voor de felicitaties,

@Binna, veel zwemplezier!

@Lauwie, heb gisterenochtend getest. Voelde de hele tijd of ik ongesteld ging worden, dus ik vond het nog niet nodig. En kon er ook niet helemaal vanuit gaan dat mijn cyclus gelijk weer 28 dagen zou zijn... Ben nu 4 weken en 3 dagen....

@Jenny, dat was weer optijd, pfff.

@Tesske, knap je wel op?

@Setteke, ben benieuwd!

@Petra, natuurlijk neem ik ook wat mee. Geef maar aan wat er mist vlak van te voren.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: ach ja zolang hij gelijk weer in coma raakt naast me vind ik het allemaal prima
    LAAT MOEDERS MET RUST haha

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, inderdaad. Als iedereen gelijk weer slaapt! Werkse vandaag!!

wij gaan genieten van het mooie weer en stappen zo op de fiets.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej! Hebben het hartstikke leuk gehad! Kreeg alleen gistermorgen knallende koppijn (nee, niet van de drank, heb ik niet gehad :p ), wat overging in migraine.. heb gister de hele middag en avond in bed gelegen, hondsberoerd, overgeven en al.. heb nu nog koppijn, maar met de pijnstillers is het te doen. Dus ik ga morgen maar ff de HA bellen..

Enne, wat lees ik! Zwanger! Super zeg, van harte!

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Volgende maand horen we als het goed is meer. Ja hij is het helemaal gewend, denk dat hij haar gewoon als zusje ziet. Hij begint nu te zeggen dat er dingen van hem zijn en niet van haar;) Ze mag er gelukkig wel mee spelen haha

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nee nog niet geprobeerd maar het zal er zeer binnenkort wel een keer van komen denk ik :D

We hebben het er nog niet over dat ze weer weg gaat omdat we dat nog niet weten.

We gebruiken haar hele naam en allerlei koosnaampjes.

Ja we hebben hier zeer regelmatig gesprekken over. Een eventueel afscheid zal ook erg zwaar worden, dat zijn we ons erg bewust. Ik noem me tegenover haar ook nog steeds geen mama, ook om voor mezelf toch een bepaalde afstand in te bouwen, al wordt dat natuurlijk ook steeds lastiger...

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat is het leuk geworden!:)

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Happy: Ik zal je van de week even PB-en met de cijfers.

@ Petra: Haha, lekker ben jij, moet ik dus nu echt zelf appeltaart gaan bakken als we komen! Ik ben vergeten om aan Jeroen te vragen of hij er zin in heeft!

@ Lique: Het is voor mij ook de 1e keer ja. Volgens mij hebben we die dag nog niks, dus moet eraan geloven haha!

@ Lauwie: Ziet er leuk uit meis!

Ik ga weer verder met puinruimen. Ik ben weer van alles aan het veranderen en schoonmaken. Straks Thomas alweer halen. Hij wilde vanmorgen perse de foto meenemen van zijn 1e visje dat hij gevangen had. Ik ben benieuwd wat hij in de kring allemaal vertelt heeft!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou dat was het dan weer op de psz. Zal zo even wat foto's showen!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

16. Setteke

Setteke Niet meer actief