Ik ging gezellig bankhangen met manlief omdat hij daarom vroeg...kom ik terug van de wc zit ie doodleuk een spel te doen op zn iphone, dus nu kan ik wel weer met mn lappie op schoot zp-en
@alieke ik weet dat heel veel kinderen als blad aan een boom om slaan als hun ouders binnen komen. en je moet echt niet zo denken meis. je doet niks fout het is gewoon hun gedachten gang ze zijn het gewoon niet met het iedee eens naar huis gaan of iets. denk ook dat het in een keer weg is. tis alleen gewoon onwijs zwaar en echt niet leuk
dames mag morgen op soll. gesprek!!!! Alleen wel een beetje apart want ik moet om kwart over 9 de site manager bellen en krijg dus een telefonische sollicitatie. Dit doordat er nogal spoed bij is. Het is een functie als directie secretaresse voor 18 uur. Ben benieuwd! carmen: Ik heb deze dekbed besteld: Lief! - kinderdekbedovertrek - wehkamp.nl miranda: ik heb zelf de regel van een duur dekbedje en een goedkope. Ze doen er wel lang mee. malou zit nu in het tijdperk van schoonmaken....pff alles is vies en als er een vlekje op haar kleding/keukenkasten/grond/bank/ weet ik wat zit moet ze het schoonmaken..... Gisteren visite gehad en dat jongetje stopte alles in de mond en dan kwam ze gelijk met het speelgoedje naar mij om te zeggen kijk mama is bah...mama schoonmaken. Wat een peutermonsters hier zeg! Moet zeggen dat het hier deze week redelijk goed gaat! Ze heeft haar nukken maar over het algemeen is ze goed te pas. Ze speelt zo leuk met jens! En jens vind dat zo geweldig die doet niks anders dan schateren als ze gekke dingen doet.
duster, sorry geen verstand van duplo en megablocks. het klinkt alsof je wel weer geniet van je kindjes. fijn! lique, ik beloof het, 18 november is mijn laatste dag! jenny, wat grappig dat jij daar op school gezeten hebt! sjorsje, ik weet niet zo goed wat voor school het is, niet een bepaalde onderwijsrichting (zoals jenaplan ofzo), volgens mij geen geloofsovertuiging, maar ook niet openbaar, met een stichting als bestuur. het is de dichtsbijzijnde basisschool. naar wat voor school gaat lianna? ff, luxe hoor met die scholen. petra, heb ff gemist wat er zo spannend is bij jullie? miepie, ben je nog gegaan? hoe gaat het nu? puck, hoe was het op de beurs? je zit wel veel avonden alleen he? ongezellig! marleen, met sterk overkomen en verbaasd dat je iets anders geeft in één zin vatte ik het zo op. laten we er geen punt van maken idd chantal, ik vind dat ook moeilijk hoor de balans tussen haar sterke wil de ruimte geven maar geen monsterkind krijgen die denkt dat de hele wereld om haar behoeftes draait. wil haar niet breken, maar doe wel mijn best om haar te laten merken dat ze niet alles kan bepalen/ overal invloed op heeft. blijf het wel het moeilijkste vinden van opvoeden. carmen, tess geen last van de griepprik? morgen de echo he? veel succes en plezier! wat een pech voor je broer zeg! alieke, wat knap zeg van danique! misschien is het ook wel het makkelijkst om je dwarse zelf te laten zien bij degene die het meest dichtbij staat? lekker weekend hier! morgen leuke plannen: mijn ouders komen de wieg ophangen en 's middags gaan ot en ik naar de vriendin die het geboortekaartje maakt .
alieke: go danique!!!! Echt knap van haar! alieke/binna: moet wel zeggen dat ik het ook had met malou toen ik zwanger was dat ze heel moeilijk was. Denk dat ze gewoon ook goed vernemen dat er heel wat aan de hand is.
Lauwie een leuke dag dus morgen! ben je er helemaal uit hoe het geboorte kaartje moet worden? Tess heeft alleen wat temp (38.6) en wat kortademigheid maar met een pcm supje, luuf en de puf ligt ze nu heerlijk te slapen. Marieke wat goed dat je op gesprek mag!ben erg benieuwd, spannend hoor! Vind het overtrek heel erg leuk. Had trouwens een gemiste oproep van je?
carmen, hoop dat ze morgen weer helemaal fit is. we passen het kaartje van ottilie aan. ander kleurtje, andere knuffel (de teckel ) erop. ik weet alleen nog steeds niet welke naam erop komt
@Marieke wat supper ga voor je duimen @duster. Wat ik wel weet is dat sie mega blocks gewoon op duplo past en dat het er goed uit ziet maar je ziet wel iets verschil n kwaleit. Ik heb de prinsesen mega bloks en d hello kitty s ook niet. Van de echt duplo en zie je oom Iets maar geen last van
@miepie: oeh spannend @lauwie: ja woonde aan de stad 17 jaar en mijn moeder vond het een goede school
carmen mn telefoon heeft kuren dus bel ik soms zo maar mensen blijkbaar......of heb ik kuren zal dat het zijn?
Wij hebben een leuke dag op de beurs gehad, veel voeding ingeslagen, leuke tijdschriften, puzzels, kleurboeken, hebbedingetjes, veel gratis dingen, etc. Voor mijn kleine meisje een schattig setje van billy & lilly gekocht en mijn kleine man is helemaal gelukkig met zijn grote Bumba knuffel. Was heel gezellig met mijn zwangere zussie! @ Judith: hier ook af en toe zo'n draakje in huis, echt kijken hoever hij kan gaan... @ Miepie: Wat leuk, veel succes morgen! @ Tesske: Wat een apart verhaal, is ze nu weer samen met haar ex dan? @ Lauwie: Leuke en gezellige dag gewenst morgen! Pff niet alles is meer blijven hangen, sorry. Denk dat ik zo naar bed ga, moet morgen werken.
Miepie succes morgen. Wel lekker dat je niet van huis hoeft voor die sollicitatie. Lauwie, volgens mij is het gewoon een katholieke school. Puck, kids zijn weer lekker verwend dus.
puck, leuk dat het zo geslaagd was! sjorsje, gaat ze er heen of hangt dat van morgen af? gaat ze morgen mee? juud, had je een buisavondje? electro? klinkt wel vaag bekend..
Lauwie het is de bedoeling dat ze er heen gaat, maar mochten we het nou echt helemaal niks vinden dan gaan we op zoek naar een andere school. Het gesprek is trouwens dinsdag. Juud, Lianna heeft electro gehad een hele tijd terug en ze vond het wel leuk om te doen. Maar toen ze iedere keer met die bladen ging slepen heb ik 'm opgeruimd. Ze heeft 'm trouwens van Sesamstraat. Ze noemt het iedere keer: lichtje laten branden.
Ik zit nu die documentaire te kijken op rtl5 over misvormde mensen. Verschrikkelijk om zo te moeten leven.