duster hier een megablocks fan, Britt bouwt er zo goed mee ze is er dol op!!! miepie veel succes morgen carmen sterkte met Tess
lauwie leuk dat morgen je wieg wordt opgehangen, heerlijk gevoel zal het zijn,als het kamertje klaar is! alieke wat goed zeg dat poepen op de wc....dat doet Britt echt nog niet op de w.c puck een leuke beurs dus!! ____________________________ ik ga slapen zo, heb gewerkt, maar kan dan nooit gelijk slapen....een beetje hyper ben ik dan altijd nog! nu een borreltje gehad en ik word wel moe, dus gauw naar boven tot morgen
@Alieke, de overgang van opvoeder is soms lastig voor kinderen (KDV, papa mama, opa, oma) Ook scheelt het dat ze zich bij jou waarschijnlijk zo op haar gemak voelt dat ze haar grenzen kan/gaat zoeken. Zie het als een compliment!! En leuk he dat poepen op de wc, ze zijn ook zooooo trots daarna! @Miepie, dat zou wel helemaal toppie zijn zeg!! Succes! @Lauwie, dat ga ik onthouden, want dat is ook de dag dat mijn oma jarig is @Tesske, heel veel succes met de echo, spannend!! @Puck, klinkt als een leuke dag. Werkse vandaag! @Sjorsje, oja electro, wel leuk voor Sam ga ik onthouden @Kimm, tja geen idee hoor!! Wat moet je er van zeggen Zo dames, einde van de week weer in zicht! Druk weekend met verjaardagen voor de boeg. Heb mezelf maar dienst gegeven, dus kan niet drinken. En heb toevallig echt een zere keel, dus roken is ook niet aan de orde. Deze week kom ik dus ook wel weer door, haha! Over anderhalve week naar de VK en vandaag 8 weken. Verder weinig te melden, Sam gaat lekker logeren vanavond en Djim gaat mee bij mijn zusje op verjaardag. Kids doen het super, mag echt niet klagen!
@Petra, succes, haha!! @Binna, werkse!! @Happy, alles goed? @Tesske, ging even in jullie topic kijken. Ze heeft niet meer gereageerd zeker. Zie dat je met 2-3 meiden schrijft waar ik ook mee schrijf sinds augustus. We hebben toen allemaal onze mirena laten verwijderen. Het zwanger worden loopt echt storm in dat topis, gaat echt nergens over, haha!! Ik heb me maar niet aangemeld bij de Juni-mama's. Blijf lekker hier en niet veel tijd voor nog eentje. En volgens mij is die groep ook al in 2en gesplitst.... zoveel lente-zomerkindjes. Ga de kraamzorg alvast maar regelen
Goeiemorgen allemaal! Ik ga zo bijlezen, maar heb eerst een 'wedstrijdje' met Ise: ze wil geen kleren en schone luier aan, dus heb ik haar weer in bed gezet. 'Met een pyama aan, hoor je in bed, roep maar als je een schone luier en kleren aan wil, dan mag je er uit.' Ik ben benieuwd hoe lang ze blijft zitten, in het donker... Ik heb al lekker ontbeten beneden, ik denk toch dat zij ook wel honger heeft. We shall see!
Goeiemorgen ladies! @ alieke:jeeejjj danique! wat goed!!! @ miepie: wow, super, heel veel succes!!! @ lauwie: dat heb ik idd net zo...da's de uitdaging voor mij in het moederschap... hahaha, klinkt leuk, de wieg ophangen ben erg benieuwd naar je kamer!!! @ carmen: oh oh, die broer van jou.... idd dikke pech zeg... En vandaag echo? succes en veel plezier! @ puck: klinkt gezellig en geslaagd en mooie buit @ petra: arme jij.... succes!!! @ chantico: hahahaha, leuk wedstrijdje, ben benieuwd....??? --------------------------- Tygo is echt heerlijk op het moment, ja op het begin van de week na dan, maar hij is zo'n wijsneus en kletst veel, zegt alles na, knuffelt veel, heerlijk! Anekdotetijd? Vorige week had ik gekookt, zeg ik tegen René , zo dacht dat jij maar eens even ging opruimen. Slaat Tygo met zn hand op de tafel: Nee! Mama's beurt! Whahahahahaahahaha!!!!
@Miepie; Succes met je sollicitatie @Petra; Succes vandaag! Ik ga me maar snel douchen/aankleden, want over een uurtje is mijn begeleidster er weer
goeiemorgen!! Petra is het wel een leuke cursus? Chantico, haha heel herkenbaar!ben benieuwd hoelang ze volhoud. Chantal tja wij zijn ook van die nuchtere twentenaren he lique, ze heeft vanmorgen gereageerd dat bertram en zij weer bij elkaar zijn en er voor gaan. Het zal allemaal wel... 8 weken alweer,gaat best snel he? Pff vind de echo vreselijk spannend, had ik bij tess totaal niet (had ook niet echt de tijd toen want had 's ochtends getest en was 's middags al direct voor de echo geweest) en je leest hier zo vaak dat op de echo blijkt dat het al gestopt is met groeien enz. Ben blij als de echo achter de rug is.
Goeiemorgen! @ Carmen: Spannend meis! Ik heb al heel lang mijn twijfels bij kimm en daarom reageer ik nooit op haar en heb ik haar ook niet op hyves. Het is me allemaal net iets te vaag. @ Alieke: wat goed van Danique! Knap hoor! Oh het is echt erg, maar er is verder niet veel blijven hangen... Ik ben nog steeds vreselijk verkouden, hoofdpijn en snel benauwd. Maar ik heb echt een vreselijk druk weekend voor de boeg. Ik ben ooit eens naar the full monty geweest met vriendinnen en toen heb ik me laten overhalen om ook eens naar de chippendales te gaan...en dat gaat dus vanavond gebeuren !
@Tesske, nou het zal wel. Jij kan het mooi volgen in dat topic, haha!! Denk tegen de tijd dat mijn echo dichterbij komt ik ook dat gevoel zou hebben hoor. Brrrr, blijft toch spannend. Hier allemaal mijlpalen in mijn hoofd. 1e was 6-7 weken, hier veel miskramen om ons heen met 9,5 week. Dus eerst maar weer eens zover komen. En dan nog mijn vriendin met 16 weken... Zo zie je maar het is altijd spannend! @Marleen, we can shake hands, hier ook lekker verkouden. @Chantal, zo das duidelijk. Mama's in de keuken
Oh heb het onderwerp juli 2011 ook even gelezen... oh my god carmen... wil je daar dan wel schrijven?
Whahahaha, gaat lekker hier. Er liggen 2 pc's open en 1 is net gister een moederbord nieuw ingekomen en zijn ze aan het installeren.... Dus 2 van de 5 pc doen het maar....