hier alles flex net gedouchd en op geruimd, nu naar de AH en dan de kids weer halen al bij al een drukke maar leuke dag morgen gaan we ws een auto kopen, ben heel benieuwd fijne dag allemaal
een tijdje geleden begon ik erg veel pijn op mijn borst te krijgen. Zo erg dat ik er snacht van wakker werd en ik kon niet op mijn zij slapen, dus moest plat op de rug, dat heeft een week aangehouden ( in mindere mate) en toen leek het over te gaan, ik dacht spierpijn ofzo want ik had wel helpen verhuizen op zondags (het begon maandagnacht). 2 wkn later in de nacht van maandag was tygo veel wakker, dus ik ook, alleen had ik weer die pijn, waardoor ik dus ook steeds niet in slaap kon komen... Toen ik 's ochtends opstond, had ik er zo'n last van, dat ik pas tegen een uur of 2 ben opgestaand van de bank, toen was het te doen om rond te lopen, paracetamols geslikt. Gevoel alsof mijn borst gewoon 'gecrusht' wordt onder een zware steen. Dat zakte dus langzaam af en de pijn beperkte zich zeg maar tot tussen de borsten in een lijn naar beneden (ook branderig), uiteindelijk zakte dat ook af en had ik alleen nog pijn aan het aanhangsel zeg maar (zit in het midden onder aan je ribben), dat was zo gevoelig dat ik zelfs geen BH kon dragen een paar dagen. Naar de HA geweest uiteindelijk toch maar, die heeft gekeken naar mijn longen, gevraagd of het niet mijn maag was (weet ik veel!) en uiteindelijk geconcludeerd dat het het aanhangsel was, waar heel veel pezen en spieren aan vast zitten, wat het probleem was. Dat hier geen reden voor was, niets aan te doen was en als ik er echt last van had, moest ik maar een paracetamol nemen.... Dat is het hele verhaal! En nu voelt het weer zo kut, niet het aanhangsel, maar gewoon op de borst zelf... Dus zo maar een paracetamol nemen dan?
Misschien stress, heb hier wel vaker vernomen dat je dat echt op je borst voelt. Vriend heeft het laatst ook gehad. Lastig, succes ermee!!
Hmm, heb niet echt iets om stressig om te zijn en in mijn gedrag ben ik ook altijd de rust zelve... Althans die klacht heb ik van mijn vorige werkgever al is gehad, het stoorde hem dat ik nooit eens gestresst overkwam in 'stressvolle' situaties... Maar niet dat ik weet, hoe dan ook, je doet er niets aan, ook niet als het stress is! Ik ga even een kopje koffie pakken, een glaasje water, een paracetmolletje en ik rond het af met een stukje chocola!!!
@lique: dingdong!!! ehm volgens mij heb je een andere reden waarom je niet mag drinken en roken, slimmerd haha dienst en een zere keel zijn het in iedergeval niet @marleen: beterschap @chantal: oh klinkt niet best van je borst, hoop dat het snel overgaat
chantal: nee maandag weer... het gaat heel goed dus dat is wel lekker ben gister opnieuw tante geworden van een nichtje, zo schattig en poepie klein. mijn schoonzusje heeft het super gedaan
Oh da's mooi! Hoe lang heb je thuis hersteld nu? ah wat leuk, tante geworden, zoooo liefffff.... Ik ben met Tygo maandag ook op kraambezoek geweest, vriend van René heet een paar weken geleden een dochtertje gekregen. Wat een lekker ding, zo lief en klein en poepig... Heerlijk!
@ Jenny: Gefeliciteerd!!! Hoe heeft ze? @ Chantal: Jij blijft ook maar van die vage klachten houden meis, waardeloos!!! Mr T is ook een lekkere kletskous haha. Word je gecommandeerd door je eigen zoon hihi!!! Wat een zeikweer vandaag zeg, bleh!!! Eens ff verzinnen wat ik vanmiddag met thomas ga doen...
ik heb ook even bij de juli mama's gespiekt. jeetje wat erg. ik vinddat zo gemeen he dat iemand je zo voor gek zet. ik leefde de vorige keer echt met haar mee. en ook met de breuk (zogenaamde) met bertram en dan nu dit. gatverdamme wat een raar wijf. en echt wat belachelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
@ marleen: yeh i know, soms zakt de moed me ook echt in de schoenen. heb vorige week of die week ervoor echt een meltdown gehad en ben uitgevallen tegen rené... Ja leuk hé van tygo, rene en ik kijken elkaar dan ook aan en komen niet meer bij van het lachen...
Marleen, heb jij al eens iets van deze website besteld? http://www.thomas-locomotief.nl/index.php?lang=2& Als vervente webshopper en bij jou spelen ze ook hiermee toch?
Ik had bij Wehkamp voor Lianna een skipak besteld, komt ie net binnen, dus meteen passen. En nou wil ze 'm niet meer uitdoen