Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hé Rebbel, volgens mij sta je bovenaan met baby van de maand...?

2. @ mik: kan je reactie helemaal voorstellen meid ;)

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0

Haha, nee hier heb ik nog nooit wat gekocht. Volgens mij zijn ze ook niet heel erg goedkoop. Hier speelt Thomas regelmatig met deze treinset.

4. Dat gevoel had ik idd ook een beetje, plus het is een ned-duitse website, teksten zijn niet goed vertaald, dus vroeg me af of ze wel betrouwbaar zijn...

Heb jij een goed websiteadresje hiervoor toevalligs?

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Iemand al iets gehoord van Tesske???

Zo net mijn bureau hier maar eens gesopt, nou ja de hele kamer. Ruikt weer lekker fris hier. Schoonmaaksters kunnen het vanmiddag weer vies maken, haha!!

@Chantal, sssstttttt tegen niemand zeggen ander kom ik deze 2 verjaardagen niet door ;)

@Sjorsje, helemaal in de roos dus. Maarja nu is het 15 graden, hoe moet dat bij -5 ?? haha!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja klopt!! :D

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ze heet Zoë

@chantal: ik Pb liever even

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, fijne middag avond!!

10. @ marleen: thanks, ga ik even bij kijken!

@ jenny: zoë, leuke naam, meisje waar ik ben geweest heet lina... Ook leuk...
    PB gelezen en beantwoord :)

@ lique: pfff, verschil moet er zijn he....
    veel plezier dit weekend met de verjaardagen...

@ all: ben ook wel benieuwd naar carmen....

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ben er weer, was even bij mijn moeder langs gegaan met Tess dus vandaar dat het even duurde.
    Ik was echt op van de zenuwen en toen ze met de uitwendige echo alleen een donker gekleurd klein blaasje zag werd ik nog zenuwachtiger.
    Dus moest ik me even uitkleden en kreeg ik inwendig een echo.
    Ze zien een zwangerschapsring met een klein soort van zakje maar nog geen vruchtje met kloppend hartje.
    Volgens de echo mevrouw is het in ieder geval jonger dan 6 weken.
    Het was wel een hele lieve vrouw die de echo deed en ze vertelde me dat het beeld wat we gezien hebben heel netjes is als ik bijna 6 weken zwanger zou zijn.
    N.a.v. mijn eerste duidelijke posi test zou dat beeld wel kloppen zei ze. (ik heb op 23/10 heel onduidelijk getest en had op 24/10 een iets duidelijkere test maar nog steeds niet knal!)
    Ze stelde me echt direct gerust en we hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor een echo op 22 november (dus over 2 weken en 3 dagen)
    Toen ik naar de auto liep voelde het alsof ik heel erg vloeide dus dacht ik dat het einde verhaal , eenmaal thuis direct een onderbroek check gedaan en het was alleen een bult glijmiddel van de echo, wat kun je jezelf dan toch een dingen in je hoofd halen zeg :)

Chantal ik heb gister ook even getwijfeld of ik wel bij de juli mama's wil mee kletsen nu maar besloten het wel te doen en haar berichten te negeren.
    Ze was toch ook ooit eens van de trap gedonderd en kreeg toen een miskraam? was ze toen niet ook door de pil heen bezwangerd?
    Sterkte met de pijnlijke borst, als je er veel last van hebt of het niet vertrouwd moet je wel even de dokter bellen he.

Jenny, ik vergeet steeds te zeggen dat ik ook wel een pbtje wil?

Marleen, jij ook beterschap! had je al een kuurtje gekregen?

12. @ carmen: ok, beetje dubbel gevoel denk ik bij de echo, omdat je verder nog niet iets kon zien, ook al klopt het met je termijn...
    En idd, je bent zo onzeker en je gaat je van alles in je hoofd halen, gelukkig bleef het daarbij!!!
    HEb je het je moeder al verteld of?

En idd, toen het slecht ging met bertram zou ze ook al een keer zwanger zijn geweest en van de trap zijn gedonderd idd en miskraam hebben gehad ja..... ik geloof er geen pepernoot van...

heb er nu al wat minder last van, het is vervelend maar wil liever ook niet naar de HA, ik kijk het nog aan... :)

13. Ik heb trouwens van de week mijn geboortekist van Tygo gevuld en daarbij herinneringen opgehaald, dingen gelezen, foto's gekeken.

Voelde de behoefte om te kijken of ik mijn kraamhulp kon vinden op internet (hyves) omdat ik gezien de situatie hier heel erg veel aan heb gehad. Was ook echt extreem emotioneel toen ze wegging. Heb toen echt het gevoel helemaal alleen te zijn geweest en erg eenzaam en zij was de persoon die er eigenlijk voor zorgde dat ik neit alleen was.

Heb d'r op hyves gevonden en een privé bericht gestuurd met een bedankje en een foto van Tygo...
    Vond ik zelf wel fijn om nog even te doen!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal ja heb het mijn moeder al verteld.
    Er zijn al best veel mensen die het weten, ik ben niet zo van het geheim houden want ik zou er heel verdrietig van zijn als het mis zou gaan en dan heb ik hun steun hard nodig denk ik
    Mijn ouders en broers ( + aanhang), schoonouders, zwagers en schoonzussen en mijn 2 beste vriendinnetjes zijn op de hoogte.

Ben benieuwd hoe je kraamverzorgster op je berichtje reageert!

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    chanatl meid
    is het toch echt niet je maag?
    de pijn die je aangeeft hebben veel maagpatienten........
    als je pijn hebt in het kuiltje onder je ribben, dan is het denk ik toch echt je maag, want die zit daar.

heb je geen uitstraling naar je armen?

misschien nog een keer teruggaan en anders op het moment dat de pijn weer zo erg is een maagtablet slikken, of kauwen.
    Pantozol, Zantac, Rennie of Malox, probeer wat zou ik zeggen, vermindert het hier mee is is het echt je maag, heb je dat zelf uitgesloten, heb j geen arts voor nodig!
    en anders terug naar je HA

succes

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: oh leuk dat je haar gevonden hebt
    die van mij woont om de hoek haha

tesske: oh fijn dat je echo goed was, zal je zo ff pben

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, nog even spannend dus.. maar ja dat is het eigenlijk altijd tot een week of 12 (en soms langer gezien het verhaal van lique's vriendin). jammer dat je nog ruim 2 weken moet wachten op bevestiging dat het goed zit. maar fijn dat ze je gerust kon stellen dat dit heel goed past bij hoe ver je ws zwanger bent.

chantal, wat een heerlijk bijdehante opmerking van tygo! hoor je dan iemand terug? :p

chantico, dametje al uit bed? :D

hier lijkt het ergste qua puterpuberen wel weer even voorbij. wel een paar ruzietjes maar geen extreme buien als het niet loopt zoals ze wil.

de wieg hangt helaas nog niet omdat er een schroef kapot ging bij het ophangen... wel leuk met mijn moeder staan zwijmelen met alle mooie lakentjes etc in de kamer :)

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    #2518 marleen2109, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    @ Carmen: Dit vind ik dus altijd het nadeel van zo'n vroege echo. Je hebt een positieve test die steeds duidelijker werd, dus zwanger ben je zoiezo. Het hartje gaat ergens deze week pas kloppen, dus dat je geen kloppend hartje hebt gezien, zegt eigenlijk nog niets. Maar je leeft zo naar zo'n echo toe dat het nu gewoon extra spannend wordt. Ik hoop dat de komende 2 weken voorbij vliegen en ik verwacht de volgende keer toch wel te horen dat je een mooi klompje mens met kloppend hartje hebt gezien!

@ Jenny: Ik heb je toch ook maar eens even een PB gestuurd :D!

@ Lauwie: Jammer van het wiegje, maar heerlijk zwijmelen in de babykamer is ook al heerlijk toch? Je valt al bijna weer in de categorie hoogzwanger :D!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, ons dametje heeft zeker een kwartier in het donker in haar bedje gezeten voordat ze zover was om aangekleed te worden ;) Nou ja, daarna was het wel een gezellige ochtend. :)

Binna, leuk dat Silver het Sintgebeuren al zo goed snapt! Oh wat een pittige tante is Silver toch af en toe. Niet leuk voor jou, maar ik vind het wel fijn om te lezen dat het blijkbaar toch gewoon bij de leeftijd hoort. :p

Ise krijgt ook alleen maar vitD druppels (op dit moment toevallig AD, maar dat doet geloof ik niets extra’s), en ik vergeet die nog wel eens… Sambucol en Echinaforce heb ik hier wel eens meer over gelezen. Dat geef je toch preventief? En kauwvitamines / Optimax vitaminebeertjes zijn dan in plaats van druppeltjes vitamine D, neem ik aan. Misschien wel een goed idee, want ik vergeet die druppels zo vaak…

Er bestaat dus wel iets tegen hoesten bij kinderen. Logisch natuurlijk. Het hoesten van Ise is geloof ik wel iets minder aan het worden, al snottert ze nu veel meer. Hoe gaat ie met Jasper z'n verkoudheid?
    Haha have fun vanavond bij de Chippendales! Die doen toch ook wel eens acts met vrouwen uit het publiek? Hopen dat je niet op het podium wordt gevraagd, of juist wel?

Haha, ja hier is ook het motto dat veel het goed is om de natuurlijke weerstand sterk te laten worden :D Het is vooral dat ik als ze echt erg hoest of snottert soms graag iets voor haar zou willen doen om er sneller vanaf te komen. Maar inderdaad, liever niet te heftig ingrijpen in haar natuurlijke weerstandsopbouw.

Jenny, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Sjudith, gefeliciteerd met het halen van je theorie! En super dat je nieuwe werk zo leuk gaat!

Alieke, fijn dat je een goede oplossing voor het tandenpoetsen hebt gevonden! En hoeraaa voor Danique op de wc!

Miepie, spannend, een sollicitatie! Hoe is het gegaan?

Carmen, oh wat een spannende echo zeg. Hoop dat je vertrouwen kan blijven houden en er over twee weken een goede echo volgt.

Wij hebben wel rookmelders, maar geen koolmonoxidemeter. Goeie tip om eens uit te zoeken!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, idd heerlijke voorpret! en mijn vader maakt het zondag af dus zondagavond een enorme spamsessie van de 2 kinderkamertjes hier :D

Deel Deze Pagina