Oh, en Ise heeft opeens iets met letters, tenminste, met de letter E. Ze is gek op een jochie op de opvang, zijn naam begint met een E. En nu wijst ze in boekjes enzo steeds de E aan en zegt dan dat hij dat is Zal ze wel herkennen van zijn kapstokje ofzo. Maar toch raar als je tweejarige een letter herkent. Daar had ik me nog lang niet op voorbereid...
Marleen dat is inderdaad het grote nadeel van vroege echo's. De echo dame gaf ook aan dat ik wel iets eerder terug mocht komen voor een echo maar ze gaf daarbij ook direct aan dat het dan weer onzeker kan zijn (al zal het hartje dan wel kloppen maar is de termijn nog steeds moeilijk vast te stellen) en dat het vanaf 8 weken echt duidelijk moet zijn. Vandaar dat we gekozen hebben voor een afspraak over 2 weken en 3 dagen. Ik had na de echo echt even een dipje maar heb mijn neus nu weer de positieve richting ingeduwd en ga gewoon voor een super echo over 2 weekjes. Het scheelt ook wel dat ik even op internet heb gesnuffeld en daar precies dezelfde echo plaatjes tegen kom waarbij die meiden hebben vermeld dat ze ongeveer 5 weken en 5 dagen zijn (zelfs de doorsnee lengte klopt met dat van mij) en die inmiddels bevallen zijn. Chantico haha ze heeft het dan nog best lang volgehouden zeg! Lauwie wat jammer dat de schroef kapot ging... wat voor'n lakentjes heb je gekocht?
Tess kan trouwens sinds van de week officieel echt helemaal zelf haar jas aan doen. Ze doet de goede arm in de mouw, steekt haar andere armpje van achter erin en als ze dan beide armen erin heeft pakt ze haar jas nog even bij de kraag om 'm goed op te schudden
@ FF: uitstraling naar mijn armen... uhm weet ik eigenlijk niet, niet in ieder dat het dus opvalt anders had ik het nu kunnen beantwoorden Maar ik heb laatste tijd wel meer last van hoe zeg je dat zuurbranden/ oprispingen? Kan het altijd eens proberen, dankjewel voor de tip FF!! @ jenny: oh hahaha, dus die zie je nog wel is? LIjkt me apart ook voor zo'n kraamverzorgende om een kindje te zien opgroeien waar ze bij hebben geholpen... @ lauwie: oh wat jammer! Maar dat zwijmelen lijkt me heerlijk, dus ik heb een reden om zondagavond even achter de pc te kruipen en hoor ik er iemand in terug...hmm weet ik eigenlijk niet... Hahahaha, dat van mama's beurt eigenlijk niet... dat is eigenlijk geen term die ik gebruik, dat iemand aan de beurt is zeg maar... Dus dat is misschien van het KDV? En het eten... Tssss, René + kids zijn slechte eters dussss.... Koken is in ons huishouden erg ondankbaar... @ chantico: hahahaha, kwartier toch nog.. Nou ja, heeft zij ook haar punt gemaakt toch? @ carmen: hey wat goed van tess! Tygo steekts stelselmatig nog de verkeerde arm naar voren hoor, als ik hem de jas aan wil doen. Schoenen daarentegen gaan hem wel weer goed af...
pff nou vanmorgen gesprek gehad en dat ging harstikke goed. Had er ook wel een goed gevoel bij, maar om half 5 telefoon gehad en ben dus afgewezen. (dit gebeurde zo snel omdat er met spoed iemand gezocht wordt) Degene die is aangenomen heeft gericht ervaring als secretaresse en tja dat heb ik niet. Zit er nu echt helemaal even doorheen. Heb echt zoveel zin om te gaan eten nu echt heel slecht. Ben nu al bijna 10 maand bij huis waarvan 6 maand werkloos en ben er heel bang voor dat als dit zo door gaat met het solliciteren ik in de bijstand kan. ( vanaf 1 augustus) Ook natuurlijk het kinderopvangtoeslag gedoe.... @#$%^^&&&^%$#@#@@@
@ Carmen: Wat knap van Tess zeg! Ik bedoelde mij stukje over vroege echo's trouwens niet als kritiek hoor. ik geloof ook niet dat je het zo opgevat had, maar zeg het toch maar even. Ik vind het namelijk juist zo sneu als je een echo krijgt, maar eigenlijk geen zekerheid krijgt en alleen maar onzekerder wordt. @ Miepie: Jeetje wat een rotsituatie. En als je nu eens solliciteert naar een simpel baantje van waaruit je verder kunt zoeken? Het is voor jezelf lekker om er even uit te zijn, je kinderopvang hoef je niet op te zeggen en je kunt iets rustiger opzoek naar iets anders. Het laat ook zien dat je echt heel graag wilt werken en dat is toch ook weer een pluspunt voor je volgende sollicitatie. Ik probeer ff mee te denken, maar heb ook geen briljante oplossing voor je... Meiden, ik ga even optutten en naar de chippendales whahaha!!! Fijne avond!
Marleen veel plezier. Carmen, fijn dat je toch gerustgesteld bent bij de echo. We waren een stukje op tv aan het kijken van sinterklaas. Ik vroeg aan Lianna wie die man met de baard was en toen zei ze: een clown. Hahaha.
@Carmen o meis dat is dan wel even een moeilijke i Sietuatiw. Wel fijn dat je er nu weer positief tegn aan kijk. Bij de mei mama's Waaren er oom twee en die hebben nu een super mooi echo gehad En wat super knap van tess. Vindt het zo super dat ze zo goed ontwikkeld terwijl ze toch best wel eens ziek is en zo @miepie oooo meis wat een klote zooi. Hoop zo dat je snel een baan vindt want is echt niet fijn voor je zo. En denkt er om zeg ik heel streng . Niets slechts gaan eten Marleen heel veel plezier Jeetje mis setteke wel hoor op vakantie zo @jsjorsje en heeft lianne haar pak al uit @lauwie hè wat balen van die schroef je verbuigt je er toch op hè Nou sorry meer weet i uit me hoofd even niet zit via me tel bij de snackbar steve ze pannekoeken mislukte we moeten ook nieuwe pannen ze bakken onwijs snel aan.
@Sjorsje, en skipak uit? haha die lianne en clown, haha!! @Tesske, oei ja das weer een nadeel van zo'n vroege echo inderdaad. Nou gelukkig zag het er wel allemaal goed uit! Hopelijk een mooi hartje over 2 weken. Jas aantrekken, goed hoor!! En dan nog zo netjes ook. Hier kunnen ze dat ook wel, maar dan wel op de KDV-manier: jas op de grond, handjes in de mouwen en dan over het hoofd zwaaien, haha!! @Miepie, dikke knuffel!! Het komt echt goed!! En niet gaan eten, trek je stappers aan en loop je kwaadheid eruit!!! @Chantal, hopen dat ze reageert!! @Chantico, grappig hoe jong die dames al met letters bijzijn he, haha!! @Lauwie, leuk leuk leuk, zondag foto's!!! Ben vanmiddag naar een soort natuurlijkgeneeskundige geweest, met mijn zusje. We hebben heel wat opdrachten mee, kijken of het werkt. Over 6 weken terug. Ik moet minder koolhydraten eten, minder suiker (snoep opeens de laatste 2 weken weer) en flink aan de vitamines, vooral ook omdat ik veel achter de pc zit. Zo ga me douchen en dan op verjaardag!!
Jaja, Lianna trok uiteindelijk d'r skipak uit. Maar alleen omdat ik zei dat ze anders geen spekjes kreeg.
Lique, haha, zo heb je haar wel uit haar skipak! Miepie, wat ontzettend rot dat je weer afgewezen bent. Kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit en wil vreten. De arbeidsmarkt is echt zo ontzettend moeilijk op het ogenblik. Een dikke digitale knuffel meis! Ik hoop dat je morgen toch weer met nieuwe moed op kunt staan...
marieke wat onwijs balen meis! En probeer niet te gaan eten he, denk aan alle moeite die je al gedaan hebt om zover te komen met afvallen. Dikke knuffel voor jou.. Marleen had het ook niet zo op gevat hoor,vond je berichtje juist heel lief!veel plezier bij de chippendales. Ik ben er n paar jaar geleden ook geweest.
hoehoe daar ben ik weer ik heb even bijgelezen en ga nu weer date avond houden met Andy. Met ons gaat het prima! @ Miepie, ik heb nog voor je geduimt, jammer zeg @ Tesske, van harte met je mooie echo, super joh! @ lauwie, ik had je vd week een pb gestuurd, had je die gezien? Fijne avond allemaal
miepie, balen zeg!!!!! kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit! petra, ja sorry dat ik nog niet gereageerd heb. we zitten nog midden in de namen . dank voor je idee!
heb vanmiddag bijna 2 u over ritje van normaal ruim half uur gedaan, pffff. moe op de bank nu. binna, verheug me er idd op. gelukkig is zondag te overzien
Pfff, wat een avond. We zouden morgen naar de oma van Dirk gaan. Ze heeft 2,5week geleden een herseninfarct en ligt op sterven. Nou werden we rond 18u30 gebeld dat ze de nacht waarschijnlijk niet doorkont. Dus snel oppas geregeld en daar nog naar toe. Het is echt sneu hoe ze er bij ligt. We zijn nu op de terugweg. Helaas kunnen de kindjes niet blijven slapen, dus die moeten we zo nog ophalen. Ik hoop dat ze thuis meteen verder slapen, want ik ben ondertussen gesloopt...