Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; lezen; Matthijs vindt alles leuk, maar fovoriet zijn boerderijboekjes. Momenteel is hij helemaal weg van een boekje dat heet leuke verrassingen in de dierentuin. In het boekje zitten vensters en als je die opent staat er een verrassing achter. je hebt ook; verrassingen op school, verrassingen in huis en verrassingen op de boererij
    DVD; Met stip op 1 Thomas de trein, maar verder ook animatiefilms. Vooral Madagascar is favoriet

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lezen: Absoluut Jip en Janneke (voor jezelf ook leuk hihi)
    DVD: Tik Tak, David de Kabouter (voor Roos geen beste keuze denk ik....), Nils Holgerson en Ome Willem

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    hé buddy, ik kwam net op een site en moest meteen aan jou denken. Ik weet niet of het wat is, maar je kan een gratis feyenoord ballon bestellen: seebuyenjoy: Gratis ballon

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    OO nog even vertelen. gisteren kwam een vriend van ons en die rijd met voor een bedrijf met limo's en nou kwam ie gisteren met een hummer limo 2xl. super groot en van binnen met allemaal lichtjes en radio en dvd schermen. Nou silver en wiekend pleegje keken hun ogen uit. ze vonden het super leuk. Silver zie mama auto is leukkkk.
    ome Dennis mee. en wiekendpleegje voelde zich helemaal het vrouwtje erg leuk.

Silver verbaast
    Bekijk bijlage 106477

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, haha, we hebben wel vaker dezelfde smaak volgens mij (pip behang)

petra, ah arme roos. dat wordt nog wat met kerst! wat vindt ze van de sint?
    boekjes: de hele serie van rotraut suzanne berner, prentenboeken van elk seizoen en 1 van de nacht, niet echt voorlezen maar wel samen veel te zien
    dvd: dora
    cd: laatst cd van alfred j kwak geluisterd, jeugdsentiment. erg leuk met een orkest
    o en een leuke sint cd bij de hema voor 5 euries bij de hema van vof de kunst

binna, stoere foto's! leuk zeg!

ik lig echt uitgeteld in bed! vriend is lekker wandelen met ot. jammer om niet mee te gaan maar ik kreeg mijn ogen nauwelijks open..

en goed nieuws hier:..... we zijn uit de naam!!!
    en de wieg hangt! nog een beetje kale kamer, maar ik zal het wiegje eens opmaken en wat fototjes maken

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    We zijn weer terug van een leuke dag dierentuin. Nu lekker de houtkachel aan en de stoofpot staat op, heerlijk!

@ Jenny/Marleen/Sjorsje: mijn haar is wel erg donker maar idd als de zon erop schijnt is het nog net niet helemaal zwart hahaha! Veel wassen dus komende week;)

@ Sjorsje: Hoe was de rommelmarkt, veel verkocht?

@ Lique: En lekker kunnen uitslapen vanmorgen?

@ Alieke: Veel plezier en succes morgen bij de 20 weken echo! Willen jullie weten wat het geslacht is?

@ Marleen: En lekker geshopt?

@ Binna: Dat is wel een heeeel grote auto!

@ Setteke: Hihi dat is wel heel laat! Slaap lekker straks!

@ Jenny: Ook een stoofpotje, mjammie!

@ Lauwie: Ja dat klopt idd wat onze smaak betreft, we vinden vaker hetzelfde leuk:) Enne.... kom dan maar op met die naam! We zijn natuurlijk reuze benieuwd nu!:D:p

Mmm het ruikt hier heerlijk in de keuken, krijg onderhand wel trek. Zal eens kijken of we al kunnen eten...

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: wow stoere bak zeg super

lauwie: hey wat goed dat jullie uit de naam zijn, scheelt weer ene hoop kopzorgen haha

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Puck; wij willen niet weten wat het geslacht is, blijft dus een verrassing

Binna; wat leuk zeg! En vooral leuk dat de kids genoten hebben.

Petra; leesboekjes; zandkasteel, woezel en pip en plop en roodkapje
    dvd, woezel en pip theatershow, zandksteel, plop, bumba, srookjesboom

Setteke, lange dag dus met zo weini slaap

Marleen, hoe is het afgelopen met de zaak? Viel het toch nog mee uiteindelijk??

Wij hebben toch besloten om Danique niet mee te nemen naar d 20 weken echo. Vooral nu ze zo aan het puberen is durf ik het niet aan.

Wij hebben vanmorgen uitgeslapen tot kwart over 9. Danique was gisteraovn er al om half 7 in, dus een flinke ruk gemaakt.
    Ik doe haar nu er weer in, ze heeft vandaag niet geslapen overdag, dus is er nu echt wel aan toe om te gaan. Ze wordt weer vervelend

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zoo daar ben ik ook weer even. Vanmorgen lekker tot 9 uur in bed gelegen en uurtje later kids opgehaald. Daarna naar mijn zusje en daar de hele dag gebleven. Waren net thuis. Snel mijn bed doorgewassen en boven even gestoft en gezogen. Eten, kids naar bed en nu uitgeteld op de bank. Straks kijken of die nieuwe serie op 3 wat is.

@Binna, cool ding. Wij zijn met het aanzoek van mijn vriendin ook in zo'n ding geweest.

@Lauwie, jippie de naam is er. Ik zit met smart te wachten op de spam actie ;)

@Petra, DVD LionKing, alles van Dora en barbapapa, maar op het moment hebben we alle baby-kindertv zenders, dus weinig DVD. Boekjes: Jip en janneke en een hele verzameling onbekende, iedere keer weer anders wat ze willen lezen.

@Alieke, wat een heerlijke tijden.

@Puck, lekker gegeten, het klinkt heerlijk. Hier dus best lekker uitgeslapen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kom alleen even zwaaien.
    Heb het weekend dienst gehad en doordat ik echt bijna geen calamiteiten heb gehad, maar wel aanwezig moest blijven, heb ik op de afdeling het e.e.a verbouwd en opgeruimd.
    Ben helemaal kapot van al het sjouwen en bukken maar het resultaat mag er zeker zijn!
    Ben sinds vanmiddag wel erg benauwd dus ga zo even stomen en dan op bed.

Fijne avond nog meiden.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, lange dag idd vandaag.... Straks maar mooi op tijd naar bed haha!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    We hebben helaas niet zoveel verdiend op de rommelmarkt. De winst was 20 euro (stageld was namelijk 25 euro). Er waren erg veel buitenlanders en die boden niet zoveel, maar omdat wij niet alles mee terug wilde slepen is er erg veel weggegaan voor heel erg weinig geld.

Lauwie super dat jullie uit de naam zijn.

Petra, ach wat zielig dat Roos bang is voor "kabouters".

Ik heb hier bijna nooit televisie aanstaan, maar ik had voor Yosyp z'n verjaardag 2 dvd's gekregen van Sesamstraat. Die heb ik vorige week uitgeprobeerd en nu staat de hele dag dus de televisie aan. 's Nachts droom ik die liedjes nog.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique. Dan kan het best zijn dat steve ze beste vriend de chafuur was hij rijd die dingen

@Puck ja die is groot hè. Hij kan ook niet bij ons door de straat door de bochten en. Breete

Der is er ng een die is nog langer die is net als een vrachtwagen

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Pff vakantie weer helemaal voorbij, morgen begint het echte leven weer...

@ Binna, goh leuk zeg!

@ Carmen, oef pas een beetje op jezelf hè?

@ Boekjes: hier vindt ze vanalles leuk, we halen elke drie weken nieuwe uit de bieb. Ze vindt nu het boekje van de koe die een ei legde erg leuk en het boekje van de mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.

@ DVD: ze vindt ook weer vanalles leuk. David de Kabouter, Hello Kitty, Dora, Pim en Pom enz.

@ Lauwie, oh wat leuk dat jullie de naam klaar hebben. Ben benieuwd!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nou daar zijn ze dan :D

kamertje van broertje

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    de wieg

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    de commode

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat is het toch leuk om hier ieders dagelijkse ditjes en datjes te lezen! :)

Wel groot nieuws vandaag: Lauwie en vriendlief zijn uit de naam! Hoeraaaa. (Hopelijk blijven ze er enthousiast over! ;)) Mooi kamertje hoor!

Wij hebben vandaag lekker aan gekeuteld. Beetje buiten gespeeld, beetje naar Opa & Oma, etc. Het eenvoudige leven :)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    en de kamer van ot

Deel Deze Pagina