@Binna, was een oudere man, dus denk het niet @Setteke, hadden jullie de buren zo gemist, hahaha!! @Lauwie, wat een enorm leuk kamertje voor broertje!! Ot haar kamer is ook leuk geworden. Nog niet naar een ander bedje? Met Djim willen we deze maand nog over. Zo ga nu echt voor de tv
chantico, ze zijn expres schuin, maar dan vind ik op een rechte lijn mooier (ipv dat ze nu rechts omhoog gaan) lique, we denken erover om er een paar spijlen uit te halen, maar verder bevalt dit bed nog prima.
Mooi kamertje voor broer van Ottilie! En Madam heeft zelf ook een mooi kamertje! @ Lique, we hebben sinds deze zomer ontdekt hoe leuk onze buren eigenlijk zijn en we krijgen steeds meer contact. Buuf was jarig geweest en we werden uitgenodigd voor het feestje, dus zijn we gegaan! Wij gaan zo naar bedje...
Wow mooi kamertje hoor voor broertje! En ot heeft zelf ook een mooie kamer! Ik ben weer helemaal schoon onder de douche vandaan en duik niet al te laat mijn bedje in. Zenuwen slaan nu alweer toe voor de 20 weken echo. Hoop toch zo dat alles goed is met kleine uk
@lauwie: wow leuke kamers zeg en jeetje ben je 33 weken, wat gaat het snel zeg lampion bij de hema, 3 euro geloof ik inclusief lampje lagen bij de kassa in roze en blauw @setteke: werkse morgen ik duik er ook vroeg in, heb het koud
Bij carnavalsland, tenminste hier hebben ze lampionnen van Bumba (hadden er 1 voor Danique's verjaardag) Verder doen wij niet aan sint Maarten. Ik ga mijn bedje in Slaap lekker allemaal!!
@Setteke, nou gezellig toch!! Beter een goede buur... @Lauwie, hier kan je zowat in elke supermarkt, action, hema enz krijgen. Net als de lampjes! Zo ik ga er lekker in!!!
Kopen zelf maken of op ht kdv vragen of ze het gemaakt hebben Doen wij wel super leuke kamertjes @setteke. Oo beter luk toch goed conta t met de Buuren
alieke veel plezier met de echo! Lauwie leuke kamertjes en leuk 'slapend' kind hoor ik ga weer werken en heb vanavond een lezing in het theater over dementie. Maar ga even kijken of ik mijn kaartje naar een collega kan doorschuiven, wil vanavond liever lekker met de pootjes op de bank en vroeg naar bed.
goedemorgen, @ Alieke, heel veel succes vandaag op deze spannende dag, gaan jullie ook te weten komen wat het geslacht is? @ Lauwie, schattige kamertjes zeg, ben je al gewend aan het hartjes behang? wat een guitig koppie heeft ot daar @ Setteke, ik hoop dat je ondertussen bijgeslapen bent @ Binna, stoer hoor die foto's Ik ga weer fietsen, dus fijne dag allemaal
Alieke succes met je 20 wkn echo!! Lauwie; mooie kamertjes en fijn dat jullie uit de naam zijn!!!! Lees verdere geslaagde weekends met leuke dingen Miepie; knuff voor jou, balen van je sollicitatie, helemaal als je er zo'n goed gevoel bij had is het extra teleurstellend... ------------------------------------------------ Ik ben zaterdag naar Rotterdam gegaan om te helpen schoonmaken in het huis van mijn vriendin die vandaag sleuteloverdracht heeft. We waren vrij snel klaar, hebben nog een tijd zitten kletsen, naar de bios geweest naar "the town' met Ben affleck ( yum yum), daarna chinees gegeten en ben blijven slapen. Tygo was bij mijn moeder en Rene heeft overdag Tygo's kamer verder gesaust. Gister op tijd naar huis gegaan en later naar enschede gegaan om tygo op te halen en koopzondag. Dus Tygo is hele gafe wintercrocs rijker ( nog van zijn verjaardagsbon) en ik ben le coq gympen rijker, paarse. Toen belde mn pa of we nog in de stad waren en wat met ze wilden eten bij de griek... Okkkeeeee.... DUs al met al een super geslaagd weekend! Alleen jammer dat het vanochtend 6 uur was....
Goeimorgen meiden @alieke veel plezier vandaag hoe laat moet je @teske denk je wel aan je zelf je moet iet ziek worden h @chantal hmmm klinkt als een lekker wiekend
Lauwie wat een leuke kamertjes. Alieke veel plezier en succes bij de echo. Chantal, wat een heerlijk een weekend. Hopelijk gaat de week ook goed.