Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck, vreselijk ontaard!!! :p
    Hoe staat het met de adoptie?

@ FF, aach sneu hoor een kleine die ziek is :(

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heeee Juud, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!

Fijn dat het met alle zwangeren goed lijkt te gaan.
    Jammer dat we nog niks van Alieke gehoord hebben.

@ Tesske: succes vanavond

@ Puck: pizza is toch niks mis mee

@ Binna: leuke foto's van de "auto"

@ Arri: Laureen heeft nog geen echte truien

@ FF: bah vervelend dat je meisie ziek is

@ Lauwie: ja ja er is een naam!!!! leuk hoor
    Erg leuke kamertjes hebben jullie kinderen hoor
    Hoe was het bij de vk??

@ Duster: hoe was het bij het UWV??

Hier is het lekker rustig, Laureen is met opa en oma mee naar huis.
    Ze blijft daar logeren en komt morgenavond weer terug.
    Dus ik morgen even lekker dingen voor mijzelf gaan doen.
    Verder ook alles prima hier.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jeee ik werd steeds van zp gegooid.
    Ik had nog net even tijd om mijn reactie op te slaan in Word en kon hem nu dus wel plaatsen.
    Vreemd hoor.

4. @ juud: joeheoeee, gefeliciteerd man, wat super!!!!
    No looking back!

@ superano: idd dat is met een bontje er in en langs de rand, lekker warm. Hij wilde ze gister al helemaal niet meer uit doen :)

Truien:
    Ik heb wel truien, met v-hals en dikke vesten, maar ja ik heb een jongentje... Verder draagt Tygo ook gewoon longsleeves en effen shirts met een t-shirt of polo er over...

@ puck: wij patat, ook geen zin om te koken en gister zwaar getafeld bij de griek, dus ik vond het wel goed voor vandaag ;)

-----------------------------------

Ben op dit moment weer druk bezig met van alles en nog wat.
    Heb een hele mooie lijst waar mijn gipsbuik in hing, maar die heb ik eruit gehaald, nu komt er een plaat weer achter (in de lijst dus), die ben ik nu aan het schilderen met magneetverf, dan gaat er een behangetje overheen en klaar is mijn eigen originele magneetbord!

Ook hebben we vanmiddag muurverf gehaald voor de gang, grijs...
    En ik het het rolgordijn voor de keuken al klaar liggen voor René om op te hangen....

Leuke dingen!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud gefeliciteerd met je nieuwe baan.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal tip van mijn gebruik veel lagen magneet verf anders werkt het niet super had het in me ouder huis maar kon er maar weinig aan hangen

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Was na het eten heel even op de bank gaan liggen en ben in slaap gevallen. Toen Mark me wakker maakte was ik al te laat om nog naar de lezing te gaan :)

Chantal leuk dat je zo gaat klussen!
    Bewaar je je buik nu ergens anders?

Alieke, meldplicht! ik ben zooo benieuwd naar je echo meid.

Juud waarom heb je niet zo'n zin om te zp-en meis?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ja Chantal, dit kan ik zeker beamen. 2 lagen is niks!!! Vooral als je er dan nog wat anders overheen gaat doen!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, yeah! super! gaat de goeie kant op he? huis verkocht! andere baan waar je blij van wordt! laat deze lijn zich maar voortzetten ;)! geniet ze!

superano, heb ik me ook over verbaasd, dat volwassen kleding truien zijn voor de winter, maar kinderkleding vaak t-shirts. ot lijkt het niet snel koud te hebben dus die heeft ze nu nog regelmatig aan. heb wel vestjes en dikke jurkjes. en straks dubbele lange mouwen.

alieke, waar ben je meis, hou ons niet zo in spanning!

hier een rotdag. vervelend gesprek vanmiddag en vlak daarvoor een veel te hoge bloeddruk. gesprek nog een vervelend staartje dus ik voel me nu en rot daarover en ik ben niet helemaal gerust op die bloeddruk. donderdag (met plasje) terug om opnieuw te meten...

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Pizza heeft gesmaakt!:)

@ FF: Sneu dat je meisje ziek is. Ik kan er ook niet zo goed tegen als ze niet goed eten. Beterschap!

@ Superano: Ik heb ook vaak longsleeves voor ze, voor de kleine meid ook vestjes en voor Olivier draagt vaak rugbyshirts. Hij heeft nu welgeteld 2 wollen truien met v-hals.

@ Judith: Eigenlijk geen nieuws over adoptie...

@ Miranda: Lekker een paar uurtjes voor jezelf!

@ Chantal: Wat een leuk idee dat magneetbord!

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Alieke: Waar ben je? Ben heel benieuwd!

@ Lauwie: Bah meis wat naar!:( Pb maar hoor als je je verhaal even kwijt wilt! Knuffel

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, sorry dat ik niet op je berichtje gereageerd had! idd niks aan als je kleintje ziek is! hoop dat ze snel opknapt!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond!

Mennn, wat zijn jullie rustig geweest zeg!

Truien: ik heb voor de kids van die capuchontruien en vesten, vrij sportief dus. Ik heb niet zoveel gebreide truien voor ze. Ik koop dat soort vesten en truien vaak bij de C&A via Wehkamp.

@ Juud, ik had je al gefeliciteerd bij het pingen, maar nogmaals: van harte gefeliciteerd! Super meis!

@ Alieke, waar ben je???? Hoe was je echo?

@ Lauwie, misschien stelt het je gerust, een hoge bloeddruk kan ook ontstaan door spanning en stress. Het is maar een momentopname en wordt beïnvloed door allerlei factoren. En bij mij was er pas wat aan de hand toen mijn onderdruk boven de 100 kwam en toen voelde ik me echt belabberd. (normaal heb ik een onderdruk van 70 of 80) Ik heb vanaf week 27 met een verhoogde bloeddruk gelopen en tot 35 weken was er niks aan de hand met mij en de kleine. Pas daarna ging het mis.

@ FF, och arm meisje, hopelijk knapt ze gauw weer op.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, ik denk ook dat het spanning was, maar baal ook dat ik me zo op laat fokken. ws is het donderdag gewoon weer ok, maar wel fijn om donderdag die bevestiging te krijgen..

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hé Shanai, alles goed met jou en Fayenna?

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, snap je wel hoor, tis ook niet leuk!

17. @ lauwie: knuff!

@ carmen: de buik hangt nu op onze slaapkamer op de zolder, waar ook onze zwangerschapsfotografie foto's hangen.

@ binna en lique: er zitten nu al 2 lagen op en was zeker van plan 3 lagen te doen, maar ik heb vrij zware magneten aan de koelkast hangen, dus ik probeer tussendoor steeds even uit, heb genoeg verf dus!

@ puck: thanks!

@ ff: heb geloof ik gemist dat er 1 van je kindjes ziek is?
    Beterschap in ieder geval!!!

Nou ik ga er nog een laag opgooien en dan lui op de bank, ben kapot, weer gebroken nacht, dus vanaaf vroeg naar bed....

fijne avond meiden!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    alieke wat maak je het spannend!

juud gefeliciteerd met je nieuwe baan

kus

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    he meiden even voor jullie spanings boog. ik moet morgen pas om 20.00 uur hoor ;)

@chantal probeer het ook met een zwaarder papiertje

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    * Hier ben ik dan! *
    Wij zouden de echo om 3 uur hebben, maar werd verzet naar half 6 vanavond.
    Alles lijkt er goed uit te zien. Er is alleen een echodens focus te zien in de linkerhartkamer, maar aangezien alles er verder helemaal goed uitzag is dat iets wat vanzelf weg gaat trekken (zo rond de 28 weken gemiddeld) zei de echoscopiste.
    En tegenwoordig wordt dit dus gezien doordat de apparatuur eigenlijk te goed aan het worden is. Er was dus al enkele jaren veel onderzoek naar gedaan en als er verder geen verontrustende signalen zijn hoeven we ons dus geen zorgen te maken, want alles zag er perfect uit!
    We weten dus het geslacht niet, maar is ook niet belangrijk! Ben zoo blijdat alles er goed uit zeg!

* einde meldplicht*

Deel Deze Pagina