Nou fijn meid dat je een mooie echo hebt gehad! Nu weer lekker verder zwijmelen bij de foto's (en dvd?)!
@aliek jullie wouden het geslacht toch ook niet weten? of wel en wat fijn dat ie voor de rest goed was. krijg je nu nog wel een exstra echo?
Nee wij wilden het geslacht ook niet weten. En ze heeft het verder niet gehad over extra echo. Vraag het volgende week wel even aan de vk. In principe is het volgens mij niet nodig doordat er verder niets verontrustends te zien was, dus dan is het onschuldig zei ze. Maar googlen op die term is niet een te raden. Dat heb ik dus net gedaan. Maar ik lees gelukkig ook telkens terug dat als er 1 te zien is en verder alles in orde is dat er dan geen zorgen gemaakt hoeft te worden.
alieke, fijn dat je echo goed was. niet googlen hoor, word je nooit vrolijk van. dat je niet een extra echo krijgt, lijkt me al genoeg zeggen. lekker genieten! jenny, stom he dat ik zo'n stresskip ben. als ik zo verlof heb, kan ik het gelukkig heel goed loslaten. nog een paar dagen..
@ Alieke, fijn dat de echo toch goed was gelukkig meid! @ Lauwie, adem in adem uit @ Carmen, tsja ff niet genoeg interesse in zp, ben zo druk ook
Jullie hebben helemaal gelijk Als het toch verontrustend was geweest had ik vast nog opnieuw moeten komen. Ik makate me eigenlijk ook geen zorgen, tot ik met mijn stomme kop ging googlen. Maar gelukkig lees ik daar vooral over ook andere dingen die tegelijkertijd niet goed zijn (bv maar 2 bloedvaten in de navelstreng en zo'n echodens focus, of meerdere focussen of achterstand in groei ofzo), maar bij ons kleintje was alles verder prima in orde, gelukkig! Juud; las dat je bent aangenomen! GEfeliciteerd meid! Sorry heb verder niets gelezen, ik ga mijn bedje in. Ben erg moe, mijn hoofd zit vol snot dus erg vervelend. Slaap lekker!!!
goedemorregen, rise and shine Ik ben blijkbaar nog steeds niet goed ingesteld op de wintertijd want iedereen ligt nog lekker te slapen en ik ben al weer op vanaf 5.30 uur (ik lijk wel een baby) @ Alieke, van harte gefeliciteerd met je echo en wat fijn dat ze je gelijk gerust konden stellen. Volgens mij had Suze ook zoiets bij de 20 weken echo. @ Chantal, ik word elke keer helemaal blij van je berichten en je hernieuwde energie, fijn om te lezen dat je allerlei leuke dingen doet en je afgelopen weekend klinkt wel heel prettig. @ Setteke, alweer bij gekomen van je weekend @ Lauwie, balen joh dat je een rotgesprek hebt gehad. Is dit je laatste werkweek/ @ Juud, ik had ook al met je gepingt, maar ook hier: van harte, echt gaaf voor je @ Tesske, was het niet heel erg dat je de lezing miste? @ Puck, wij hadden van het weekend 2 keer patat gegeten, ach ja dat maak ik de rest van de week wel weer goed met gezonde dingen. Vond Olivier de pizza lekker? @ Miranda, lekker rustig zeker nu Laureen aan het logeren is? Gaat het weer goed met de tandarts, is ze er weer regelmatig? Ik moet vandaag naar de tandarts voor die behandeling aan mijn voortand voor die kopstoot van Suze (en bedankt he, klein monstertje). Ik hoop maar dat het snel achter de rug is.
Goedemorgen, ook ik zit alweer fris en fruitig achter de laptop. Moet vandaag 'n half uur eerder beginnen, zodat ik vanmiddag eerder weg kan voor het gesprek op de basisschool. Er is eigenlijk niks aan, maar toch vind ik het spannend. Lauwie, rustig aan de laatste paar dagen. Petra, succes bij de tandarts.
Petra; weet je dat ik het heel fijn vind te lezen dat Suze ook dat had tijdens de 20 weken echo. Ik lees op internet bij alles wat ik vinden kan dat het uitiendelijk niets te betekenen had. Alleen op informatieve sites kom je wat andere info tegen. Eigenlijk ben ik wel gerustgesteld voor het grootste deel. En anders valt er nog niets aan te doen en is ons kindje net zo welkom! Raymond daarintegen maakt zich helemaal geen zorgen; die neemt gewoon aan dat er neits aan de hand is en klaar. Wou dat ik dat ook zo kon Sjorsje; leuk zeg gesprek op de basisschool, weer een stapje verder! Volg je eigen gevoel in het gesprek. Jij moet je ook prettig voelen op een school. Ik ga ook snel aan hetw erk. Vanmiddag cursus van half 3 tot half 6, wordt dus weer een lang dagje. Oh enne, vandaag 20 weken!!!!!!!!!!
@ Alieke, van harte gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap, gek idee he, dat je nu gewoon al op de helft bent. Bij suze hebben ze heel lang getwijfeld of haar hartje wel goed was, ze konden niet zien of 1 kamer in orde was. Andy vond het ook heel erg spannend en ik juist weer helemaal niet. Succes vandaag met je lange dag! Ik ga de kleine smurf uit bed halen want die is al een tijdje aan het kletsen (op haar manier dan)
alieke kan me wel voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent ookal is de kans klein dat het echt verontrustend is. Een zwangerschap is een periode waarin af en toe de stomste zorgen in je hoofd op komen, misschien kun je bij de vk vragen om een extra controle echo bij 28 weken? Puur ter geruststelling? Hoop dat je verder wel genoten hebt van het bib-loeren? Lauwie heh wat vervelend dat je bloeddruk wat hoog was. Hoe hoog was het? Fijn dat je donderdag even terug kunt komen. Petra sterkte bij de tandarts! Sjorsje werk ze. Juud komt het ook doordat er nu zoveel zwangeren zijn? Vind het zo rot voor je ... Chantal leuk dat je nu alle zwangerschaps dingen op 1 plek hebt! Ik ben vandaag vrij, zit al lekker met dochterlief een broodje te eten op bed. We doen mooi rustig aan vandaag en straks misschien even naar de speeltuin en de dieren in het park.
Goeimorgen @sjorsje suces vanmidag @alieke gefeliciteerd met je 20 weken op de helf al weer @Carmen lekker hè even rustig aan doen
petra, sterkte vanmiddag bij de tandarts! ik werk nog 6 dagen. deze week 3 en volgende week. alleen volgende week toevallig bijna allemaal trainingen etc, dus dan ws geen stress meer. alieke, eigenlijk ook stom dat ze het vertellen. je kunt niks met de informatie en in je hoofd gaat het malen dat er iets niet klopte. bij otje hadden ze wel 3 dingen gezien, waardoor ze dachten dat ze een verhoogde kans op een chromosoom afwijking had: cystes in de hersenen, witte puntjes in het hartje (kalkafzettingen op de klepjes) en echodense darmen. was ook niets aan de hand. dat is ook het nadeel van de 20 weken echo, ze zien heel veel en soms ook nog meer dan er is.. hoop dat je het los kunt laten en als dat niet lukt zou ik het aankaarten bij de vk. dat het je overviel en dat je uitleg wil wat het is of nog een echo dat het weg is. zonde om daardoor minder te genieten! carmen, lekker toch dat je in slaap gevallen was, je had ' sochtends al het gevoel dat je het nodig had. mijn bloeddruk was 150/95. wel hoog dus.. sjorsje, veel plezier/succes op de school! die brief van de school dat ot ingeloot is, was geen foutje, dus wij moeten deze week gaan bedenken wat we willen.. pff nog helemaal geen beeld bij.
@Alieke; Gefeliciteerd met de goede echo en met je 20 weken. Als je je zorgen blijft maken idd gewoon een extra echo vragen voor rond de 28 weken @Petra; Succes vandaag! @Lauwie; Een hele dikke knuffel voor jou. Was je gesprek bij de VK zo vervelend gelopen? @Sjorsje; Succes voor het gesprek @Binna; Alvast veel plezier vanavond Gisteren dus gesprek gehad bij het UWV. Ze is nog steeds heel begripvol, maar als er niks medisch aan de hand is dan kan/mag ze me niet in de ZW houden. Vandaag dus maar weer naar de HA, kijken wat hij er van zegt. Volgende week belt 't UWV voor de uitslag en in het slechtste geval moet ik dan binnen 5 dagen weer aan het werk zijn
lauwie dat is wel aan de hoge kant idd, duim voor je dat er donderdag geen eiwit in je urine zit en dat je bloeddruk weer netjes is. Begrijp ik nou dat ze ot als na de zomer op school willen?dus met 3 jaar? Duster ben benieuwd wat je ha zegt.