Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Miepie, wat een lastige keuze. Maar inderdaad: hoe vind je de baan zelf eigenlijk? Als het 28 uur was, zou je dan meteen ja zeggen? En waar zit het probleem met die 4 uur extra bij het regelen van de opvang? Of is dat vooral een probleem omdat ze je de maandag sowieso niet vrij willen geven? Misschien moet je ook heel even afwachten hoe graag ze jou willen hebben. Als ze je vragen voor een 2e (arbeidsvoorwaarden) gesprek, dan willen ze je blijkbaar graag hebben. En dan kun je aangeven dat je de baan graag wilt (als dat zo is natuurlijk ;)), maar dat er twee dingen zijn die het moeilijk maken om ja te zeggen: het aantal uren en de maandag moeten werken. En dan vragen of jullie samen misschien naar een creatieve oplossing kunnen zoeken. Misschien kun je vier uur thuis werken, of komt er nog iemand met een andere oplossing waar je zelf niet aan heb gedacht. Dus: als jij het wilt: aangeven dat je zeer geïnteresseerd bent maar twee dingen hebt waar je het graag over wilt hebben.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, inderdaad, leuk sinterklaas kado. Wij vieren het met de hele fam en de kids krijgen alleen kado's. Als we onze eigen kids nou een boekje geven met ..krijgt een broertje of zusje.
    Ach is een eerste verzinsel, we zullen zien. Ja hoor, meestal duurt het inderdaad zo lang. Maar hoopte misschien wel op een vroege echo en een 12 weken..... gewoon wachten wachten!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij vieren het altijd in 2x.
    1x met mijn ouders, broers en vriendinnen, en mijn neefjes.
    en 1 keer met mijn schoonouders, zwagers en schoonzussen.
    Dus het zal hier dan echt een kado voor opa en oma worden (een echo foto met een gedicht ofzo)

Had ja aangegeven dat je wist hoever je was? een vriendin van me had destijds gezegd dat ze geen idee had hoever ze was en kreeg daarom al heel snel een echo. ;)
    (ik kreeg de dag na mijn test al een echo maar dat was een spoedje.)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, nee, dat kon ik ook niet echt zeggen. Was natuurlijk ongesteld geweest en daarvoor is mijn mirena verwijderd, ben niet opeens een maand langer zwanger, haha!!!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    haha nee dan kun je dat ook echt niet maken nee :D

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miepie, wat lastig voor je
    Ik denk dat alleen jij alleen deze keus kan maken maar ik weet wel dat ik zelf liever 32 zou werken dan 0

Over het jobhoppen op je cv denk ik dat het wel meevalt want daaruit zal blijken dat je zo graag wil werken dat je alles probeerd.
    Als het echt een probleem is met opvang is het natuurlijk een heel ander verhaal, je kunt natuurlijk niet elke week met je kinderen gaan leuren en je kunt alleen maar 32 uur werken als je weet dat je kinderen op een goede plek zijn.
    Veel succes in elk geval

Ik kwam vanochtend op mn werk, pompidompidom....
    blijk ik vrij te zijn :)
    Mijn collega had weken geleden gevraagd of ik deze week de vrijdag kon werken ipv de maandag en dat ben ik natuurlijk vergeten.
    Ik heb een superproductieve dag gehad.
    Heb eerst uitgebreid paardgereden, daarna boodschappen gedaan en net heel het huis schoongemaakt, inclusief het opruimen van de garage.
    net nog even winterbuitenplanten gekocht om in de bakken aan het hek te doen en klaar is petra

@ tesske, word het niet tijd voor een nieuwe avater, want volgens mij is Tess nog heel klein op de foto die je nu hebt en is ze nu een parmantig dametje :D

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaaierdezwaai

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: kijk das nog eens lekker ... eh dom.... hahaha

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra die foto in mijn avatar is van vorig jaar rond deze tijd dus inderdaad al een behoorlijk oude foto ;)
    Zo ziet het dametje er nu uit

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En haar nerd look :D

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Tess als CEO 8)

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lekker gek doen

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    En nog een om het af te leren

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske heerlijke foto's. Silver heeft ook zo'n trui. En heb je nu soken over de broek en dan laarsjes vindt het erg leuk staan

Silver was vandaag niet zo heel leuk. Op een gegeven moment gaf ze een grote mond. Dus ik zeg wil je nu even stoppen ik hou niet van een grote mond. Zegt ze later kijk mama en doe haar mond wagen wijd open kijk grote mond mama :rolling:

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ja ze heeft haar knie kousen (creme kleur met een zilvergrijs strikje) een stukje boven haar laarsjes uit.
    Doe dat alleen bij leuke knie kousen omdat ik het dan leuk vind staan, bij gewone kniekousen vouw ik de boel iets om zodat er niets boven de laars uit komt.

Hahaha lekker bijdehand van Silver, moest je niet vreselijk lachen?

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh en doe de laarzen trouwens alleen over de broek als ze een tregging aan heeft, anders lijkt het me voor haar niet fijn zitten omdat een gewone broek zo los zit. ;)

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, coole foto's, wat een heerlijk wijfie. Hier ook alleen de broek in de laars met een jegging (tregging) of skinnyjeans.

@binna, oei oei oei, hahaha!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Tesske, schattig dametje hoor!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier trouwens niet met de broek in de laarsjes, behalve bij een legging.
    ik ben al blij als haar benen er in passen haha

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, haha!! ja dat is ook nog vrij belangrijk!

Deel Deze Pagina