lauwie goed zo meis. en nu rustig aan doen he? binnna ja overduidelijk. die echo heb ik ook twee keer gezien tesske. ik zou toch gewoon naar haar toegaan. maar goed ik hou er niet van om kindje ste laten huilen, en het zal vast een fase zijn die weer overgaat denk ik dan maar!
@seteke hele duidelijke uitleg @mik daar ben ik blij om ) Oo van vanmorgen was ik even in de Hans tetiel kon het niet laten dom want we hèbben even gee. Geld allemaal grote dingen gekocht en ja hoor Zie een super lief meisjes broekje en dat blijft nu maar door me hoofd gaan
Binna, wat een leuk nieuws zeg!! Een meisje!! gefeliciteerd joh!! Maar als het een jongen geweest zou zijn, zou ik je ook gefeliciteerd hebben hoor... Leuk dat Silver gelijk had!!
hey dames! Pff Jens wou gisteravond echt niet slapen....wij gingen op bed om half 11 en meneer was flink aan het krijsen. Hij heeft zon last van zn tandjes echt zielig dus zetpil gegeven en toen was hij ff rustig pff maar na een stuk of wat keer er uit zijn geweest heb ik om half 1 maar een fles gegeven. En dat was m! 180 cc opgedronken en daarna ging hij weer lekker slapen. (om 1 uur snachts) Had echt zoiets van dan slaapt hij morgen vast wel lekker uit...niet dus om 5 uur was meneer er zat van en om half 6 zat ik lekker beneden met hem en had hij de grootste lol in de box....:x binna: super zeg een meisje! Kan ook totaal niet wijs worden uit de echo.... petra: had je die tekst van mij nog gelezen met de uitnodiging voor de daggasten? Lijkt me erg leuk om te komen op jullie bruiloft maar moet ff kijken of het haalbaar is. Zal ff overleggen met mark. lauwie: gelukkig dat je bloeddruk weer goed was!!!! Lekker gaan genieten van je laatste weken! Weet niet of jij dat ook hebt gehad met otje maar mis mn zwangere buik wel een beetje nu..... carmen: pff lastig is dat. Hier huilt malou niet maar is aan het zingen en dan tot 11 uur soms wel 12 uur. Als wij er naar toe gaan is het voor haar aandacht en dat proberen we zoveel mogelijk te voorkomen, maar goed kan me heel goed voorstellen als ze zo huilt dat je dan naar haar toe wilt maar goed ze kan er ook heel goed aan wennen aan zon situatie dus ik denk dat ik haar dan wel een tijdje zou laten huilen bijv. 20 minuten dan naar haar toe gaan dat ze echt moet gaan slapen. En dat dan iedere keer herhalen. Lekker vanochtend met malou geshopt! Nou ik hoef niet bang te zijn dat zij shoppen niet leuk gaat vinden... Ze was in emmen de hele tijd aan het zingen (en dan wel hard...) en de hele tijd tegen mij aan het zeggen mama gezellig he... zo lief dan smelt je echt. Wou niks kopen voor malou maar was een gaaf blouse tuniekje (paars) van mexx en vond die zo mooi..... Wel de helft van de prijs hoewel dat bij mexx ook niet echt goedkoop is Maar goed ze kan m volgend jaar voorjaar ook nog aan...(ff mezelf goed praten...) heb zon leuk filmpje van gisteravond dat malou en jens in bad gingen....echt geweldig! Alleen heeft mark het van zn telefoon uit mij gemaild maar snap er nu ff niks van hoe ik ze hier op krijg of op you tube want bij you tube mislukt ie de hele tijd. Weet iemand hoe dat moet?
hier net zo soms wel kletsen en zingen tot 21.30 uur soms roept ze, maar we hebben ook ontdekt hoe meer je er heen gaat hoe leuker zij het vindt. Dus nu ga ik er niet meer heen, mits ze huilt....... fijn dat je geslaagd bent met shoppen
@ Binna: Wat leuk nog een dochter! Mooie foto's, deze heb ik duidelijk niet gezien toen ik zwanger was... @ Lauwie: Wat fijn dat de bloeddruk weer goed is! @ Setteke: Arme Silke! Wij hebben ook een bruine lab en die kan ook zo onbenullig doen af en toe maar met de kindjes is hij toch reuze voorzichtig, heel lief om te zien. @ Miepie: Lastig als ze niet willen slapen he? En wat gezellig is Malou met winkelen, hier nog zo een. Vanmorgen wilde hij bijna alles meenemen ("Olivier puzzel mee, Olivier ook hebben, Olivier mee naar huis, etc.")
@ Binna: Wow, onze Silver had gelijk!!! Op de echo kun je inderdaad goed de schaamlippen zien. Ik geloof niet dat daar nig een piemeltje gaat groeien haha! Was het broekje bij Hans Textiel duur? Als je het echt zo leuk vind dan zou ik het gaan halen en dan even iets bezuinigen op de boodschappen deze week (en evt. volgende week hihi). Had je zelf eigenlijk een voorgevoel wat het geslacht betreft? @ Juud: Ik ben heel benieuwd hoe ze reageren op het feit dat je weggaat! @ Carmen: Dus je gaat je goede nieuws vertellen vandaag. Hopelijk reageren ze er leuk op! @ Slapen: Ik ga het heel hard afkloppen, maar hier geen problemen tot nog toe.
@marleen 11 euro en ik heb voor deze week nog 12 euro. dus dat wordt te gek he. moet maar even wachten tot volgende week en niet echt een super voor gevoel maar neigde meer naar een jongen maar kwam ook door de chineese kalender
daar heb ik bootschapen van gedaan tot vrijdag. dus moet het wiekend nog ( ach heel soms hebben we dat eens )
@ Binna: Oh, ja dan ben je wel ff uitgeshopt...! Hopelijk krijgt 1 van jullie snel salaris. Af en toen vliegt het ook allemaal zo hard de deur uit hier...
Oh dat heb ik soms ook wel eens, nog maar een paar euro voor de hele week, maar gelukkig heb ik altijd vanalles op voorraad in de vriezer en in de kelder. Wij krijgen elke dag gewoon warm eten. Zal bij jou niet anders zijn, of wel Binna?
ja in de vriezer ligt vlees genoeg en genoeg dingen om er een lekker maaltijd van te maken. tja we hebben deze weet een mc eastbase en 2 kasten gekocht via mp/ en deze maand ook al een bed + matras voor wiekendpleegje dan gaat het hard he. maar lang leven de belasting dienst die stort maandag weer geld. en der staat ook wel geld op de spaar hoor maar ja willen een nieuw auto en bakfiets
Hier ligt ook de vriezer vol hoor. Altijd makkelijk als het even iets minder is. Wij moeten momenteel wel een beetje opletten.
wij gaan even heel slecht doen, maar zooo lekker: Heb totaal geen trek in groente en aardappels deze dagen, te erg eigenlijk!! We eten het wel hoor, maar vanavond gaan we lekker aan de kebab, daarna wandelen, dus hopelijk maak ik daar wat mee goed, haha! @binna, ai, nog even inhouden, en op = op inderdaad! @Carmen, hoe was het vertellen?
lique het ging heel goed en ze reageerde echt super enthousiast en leuk. Ze was wel even bang dat ik minder zou willen werken en dat ze me dan kwijt zou raken in deze functie (moet minimaal 28 uur ) maar heb haar gerustgesteld want ik ben echt niet van plan minder te werken. Ze gaf ook aan dat ik goed naar mijn lichaam en de gyn moet luisteren en dat ik direct aan moet geven als ik rust nodig heb. Set wat fijn dat tymen vandaag niet hoefde te huilen! Petra ik vind het een eer dat we uitgenodigd zijn maar geef me nog niet op want ik weet niet hoe het allemaal gaat verlopen. Dank voor de reacties op het slaapprobleem. Mark brengt haar vandaag alleen naar bed en we hopen dat dat beter gaat. (heb net wel liggen kroelen op de bank met haar en ze is rustig meegegaan naar boven) en ik ga haar toch maar 'even' maximaal 15 minuten laten huilen voordat ik naar haar toe ga.
Wij hebben gisteravond later heel slecht gedaan. Hilbrand was naar het voetbal geweest (bekerwedstrijd Heerenveen) en is daarna langs Hassan gereden en kwam met 2 broodjes shoarma thuis..... Hmmm.....
Chantal, ik had dat een paar weken niet goed mee gekregen, maar van harte gefeliciteerd dat het met de pap-testen enzo nu helemaal goed is!
@ chantico: dankjewel, wat lief van je en is niet raar dat je het niet hebt meegekregen hoor, want ik ben die periode minder aanwezig geweest en heb er ook niet echt over gepraat