@ FF: Oh ja, heb je voorbeeldplaatjes ofzo van wat je ongeveer mooi vind, dan kan ik je misschien wat beter helpen... Even kijken wat je als 'achterbord' moet gebruiken en afhankelijk van het formaat van het bord zou ik een niet al te dik binnenkussen zoeken, die net binnen het bord past en daar een mooi stofje over heen spannen (ik heb bijv. schilderijen voor tygo gemaakt met zo'n canvasschilderij wat je bij de action koopt, daar een kussen op gelegd en toen het doek erom heen gespannen). Daarna de linten kruislings erover heen spannen. Maar wil je er bij voorkeur nog een lijst werk omheen of...? @ lique: hahaha, welke kleur had je het willen verven dan? Kan alsnog toch? Kost je een dagje, moet Djim straks 1 nachtje in een campingbedje ofzo... En jullie zijn het zeker waard hoor
@Chantal, liefst gewoon wit. Maar denk dat het voorlopig zo blijft, haha!! Genoeg andere klusplannen de komende tijd. @Memobord voor Chantal en FF, wij gebruiken hier Canvasdoeken(bijv action) voor, veel keuze uit (grote)maten. Stof enz maken we ruitjes van, naaien we allemaal aan elkaar tot grote lap. 1 stuk kan natuurlijk ook. Daarna canvas vullen en doek (stof) spannen. Daarna linten eroverheen en hier en daar een leuke pin of iets. Hier zijn er 2 heel mooi gedaan met nepleer. Net echt gecappitoneerd (hoe schrijf je dat??). Maar ook leuke met allemaal hollandse stofjes enz. Kan natuurlijk met alles wat je leuk vind.
@ lique: duh, fotos dan??? ruitjes naaien gaat me te ver, mede ook omdat ik niet kan naaien en geen naaimachine heb
hey meisjes, hier nog steeds een supermoeie kim. sydney wilde vannacht niet drinken maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak een speentje. jeetje eg ze heeft geen kooorts of niets meer maar is ngo niet haar zelfje. erg vermoeiend.
@Mik, succes met het doorkomen van de dag. Kan je van het weekend een beetje bijkomen? @Chantal, duh??? Foto's hebben mijn zusjes. Mochten jullie die willen zien, pb nog even je email dan stuur ik wat door!
Ja heeft hij inderdaad gekregen. En daarnaast nog een creme om zijn hele lijfje mee in te smeren omdat hij zo snel een geirriteerde huid heeft.
nee helaas niet lique. maar ach een nachtje of twee doorslapen en in ben er weer hoor. alleen moet iemand dat nog tegen sydney vertellen ik wil wel graag de foto's zien want wil graag wat creabea zijn! en dat klinkt erg leuk!
En hier was hij boos aan het kijken, maar verveelde zich toch wel een beetje dus zat met zijn wangen te blazen, met deze foto als resultaat, ik kwam niet meer bij! Bekijk bijlage 107564
En op deze fotos was tygo heel schattig op zijn kamer aan het spelen, en je krijgt dan een kleine indruk van zijn kamer... Bekijk bijlage 107567
@Chantal, oh hij is wel heel leuk geworden. Jij hebt die stukken gewoon aan hoofd en voeteneind gedaan begrijp ik? Zodra ik de foto's doorheb van de dames zal ik ze doorsturen. Je hebt helemaal nog geen foto's van de nieuwe kamer geshowd, doorgaan... haha! @Mik, als je email doorgeeft zal ik wat mailen!
Hahaha, nee had ik nog niet laten zien, maar we zijn nog niet klaar en vind het wel zo leuk om het te laten zien als het helemaal klaar is. Ik moet nog 1 hangkast hebben, andere gordijen en de schuifdeuren van de inbouwkast, halen we de platen bekleed met delftsblauw eraf als dit lukt en er komten 2 nieuwe grote platen op met oranje krijtbord verf en 2 witte hangaapjes en moet nog nog zijn letters boven het bed hangen... DAN.... is het af... en ga ik het uitgebreid showen!
ff, heb niet meer gebeld. heb geen hoofdpijn. was ook maar licht vanochtend. marleen, fijn, dan is het al niet besmettelijk meer denk ik? pfff net ff met smurf met bakfiets naar de stad. wilde ze na de bieb niet meer meelopen naar de fiets. heb ik haar de halve gracht meegetild naar de fiets met ook boodschappen en biebboeken.. zere buik. smurf naar bed en zelf ook erin!