Lauwie dat is erg ja. Herken dat nog wel. Rust maar lekker uit vanmiddag. Chantal, wij hebben dezelfde overtrek, van de Hema toch?
@ lauwie: geweldige situaties toch met die peuters he... Ik neem Tygo ook regelmatig onder de arm of over de schouder mee, omdat ie inmiddels denk ik van alle winkels in Goor de vloeren wel van dichtbij heeft bekeken.... @ sjorsje: idd van de hema, lekker fleurig!
zo ik ga even naar bed, want ik heb een nachtdienst vandaag, v oor het eerst weer sinds 2,5 jaar!!!! dus ik ga voorslapen..... ciao
@FF, zodra ik de foto's heb, mail ik ze door! Hopelijk kan je al even op voor slapen. Succes vanavond!
Zo even geluncht. Heb alleen nogal last van mijn schouder nu, zit zooooo vast ook tussen mijn schouders. Ben gister alweer even op een tennisbal gaan liggen Een oefening die ik me nog herinner van de fysio... Jammer dat René niet zou van de massages is.....
@Chantal, waarom bel je niet gewoon een fysio in de buurt, kost niks en je kan het toch een keer proberen. Je moet niet overal mee blijven lopen!! (hoor je het ) Nou meiden, heb het alweer gehad hier en weinig te doen. Ik boek hem lekker naar huis.
was ff bang dat ze niet ging slapen, maar gelukkig. heb spierpijn in mijn bekkengebied, is dat ook van het indalen?? ook in mijn billen. wel gek toch? lique, lekker een middagje voor jezelf? ff, truste en werk ze zo'n tilsessie is met zo'n buik toch minder hoor! maar goed, heb ff lekker in bed kunnen liggen. ff moed verzamelen om eruit te komen en aardappels te schillen voor de boerenkool.
@ lique: ik ben moeillijk en ga dus altijd alleen maar naar de fysio waar ik al 10 jaar naartoe ga... En die zit in enschede, dus vind het steeds net nog niet erg genoeg om te bellen voor een afspraak. Ik wil even kijken of ik met de oefeningen die ik nog weet, het beter kan krijgen voor ik bel @ lauwie: ik heb eigenlijk geen idee meer... Hoe dat voelt... Fijn dat jullie nog even hebben kunnen rusten!
Sorry het is hier nogal hectisch, dus ik heb geen tijd om te lezen en reageren Gisteren hebben we de begrafenis gehad van oma. We vertrokken om 7u15 en waren om 17.00uur pas weer thuis . Die nacht ervoor en afgelopen nacht nauwelijks geslapen, dus ik ben nu echt gesloopt :x Vanochtend was mijn begeleidster hier en omdat de HA over een maand mijn waardes weer controleert, heeft ze mijn begeleiding iig met een maand verlengd
@ lauwie: hihihi, ik vind 'm heel netjes.... @ duster: pffff, wat vermoeiend, je hebt je rust wel nodig de komende dagen zeg. Fijn dat de begeleiding met een maand is verlengd
chantal, ja ik weet ook eigenlijk wel dat hij niet giga is . ik vind m iig groot genoeg. ben je nog lekker aan het werk? bijna klaar of ... gaan jullie morgen allemaal naar de sint intocht?
Hoi, ben nu echt ziek, AB kuur pakt volgens mij alles in mijn lichaam aan wat er niet hoort, voel me bleh! @ Chantal: Grappige foto's van Tygo en wat een leuke kamer! @ Lauwie: Mooi buikje! Mijn zusje loopt 1 week achter op jou en heeft ook zo'n buik, mooi! @ Alieke: Mooi foto van jou! Sorry, rest blijft niet hangen. Ik plof nog even op de bank voordat de kleintjes zo weer komen, gelukkig werkt mijn man thuis vandaag...
Puck beterschap. Lauwie mooi buikje hoor. Duster fijn dat het verlengd is met 1 maand. Bij ons is de sintintocht zondag en als het weer meezit gaan we kijken bij de haven (is ongeveer 45 minuten lopen).
o ja die geweldige boze foto's van tygo! die zijn leuk chantal! het is wel een komediant he? puck, balen dat je je nu helemaal ziek voelt. heb je hulp of ben je alleen met 2 kleintjes? wat krijgt je zusje ook al weer? beterschap!