@ lauwie: hahaha, ik snap je hoor Nog anderhalf uur... Heb net echt een gigagave zuil ingemanipuleerd, heb ik strak getekend al zeg ik het zelf, dus ik vermaak me nog wel! Morgen weten we nog niet of het lukt te gaan in Enschede, omdat schoonmoeder morgen 70 wordt, we weten niet of het qua tijd dus allemaal gaat passen, even kijken. Anders zondag in Goor zelf naar de intocht. @ puck; oeh bah, das niet mooi... Maar ja, wat eruit moet dat moet eruit! Goed uitzieken!!! en dankje, vond zo ook heel grappig en de kamer is echt heeeeeel mooi...
@Lauwie; Het was een erg warme uitvaart. De man die de dienst deed kende Dirk's oma persoonlijk, dus dat maakte het extra bijzonder. Ik zag ook nog een eerdere vraag voorbij komen die ik nog niet had beantwoord. Mijn tante begreep het volkomen en vond het de juiste beslissing (ik had maandag al afgebeld). Toen ik 's ochtends een kaart in de bus wilde doen, kwam ze naar de deur want dat vond ze toch persoonlijker. Heb haar dus wel even gezien. Wat een mooie buik heb je @Chantal; Helaas geen rust. Morgen zijn mijn neefjes jarig en overmorgen natuurlijk de Sint intocht. Dirk moet heel het weekend werken, dus ik heb genoeg te doen Begrijp ik nu goed dat je een boek wilt gaan schrijven???? @Puck; Beterschap!
@ lauwie: van mij hoeft het niet, maar rené wees me erop dat je het sociaal gezien niet kan maken om het niet te doen, als hij op een leeftijd komt dat hij beter kan comm. met andere kindjes dan zegt hij tegen ze of dat sinterklaas niet bestaat, want dat zegt mama, dat kan niet tegenover de andere kindjes of iedereen krijgt kadotjes van die sinterklaas, behalve jouw kindje... Toen dacht ik, he ships... Moet ik er toch aan geloven... Dus nu probeer ik er dan ook maar volledig in mee te gaan, maar heb nog steeds het idee dat hij er geen pepernoot (wat een goede woordspeling ) van snapt...
@ duster: oh dat is jammer... Misschien toch proberen de verjaardag zo minimaal mogelijk te houden, dat je morgen nog wel wat rust kan pakken? En een boek schrijven, wie weet... Eerst maar eens de cursus doen en kijken hoe het gaat...
@Chantal; Ik ga denk ik maar 's ochtends, dan heb ik tenminste ook de auto nog en kan ik 's middags lekker slapen . O, dat van die cursus had ik gemist. Hartstikke leuk! Heb je je al ingeschreven en wanneer begin je?
Lauwie ik vind dat echt iets dat bij het kind zijn hoort. De wereld is al zo hard en koud laat ze dan in iets leuks geloven.
Geweldig Lauwie! De laatste loodjes beginnen nu toch wel te wegen hè, zeker met zon eigenwijze niet-willen-lopen smurf erbij. Ik hoop dat ik over een paar maanden een kind heb dat héél graag (en vlot) de goede kant op loopt Een heel mooie buik hoor! Alieke, mooie foto inderdaad! Chantal, wat een heerlijk mannetje is Tygo toch, met zn boos-kijk-fotos Mik, ik fluister Sydney vanavond wel in dat ze moet doorslapen, hoop dat ze me verstaat! Marleen, beterschap voor je mannetje! Heeft hij er nu veel last van? Duster, heftige dag gisteren. Fijn dat het een mooi afscheid was. En heerlijk dat je nog een maand begeleiding hebt gekregen! Sint: wij gaan niet naar de intocht. Ik denk dat we de tv aan zetten en dan wel kijken of ze er interesse in heeft. Voor dit jaar vind ik het wel leuk om er iets over te vertellen enzo, maar ik heb geen zin om in weer en wind tussen allemaal mensen te staan wachten om in de verte iemand te zien. Ik ben wel benieuwd of Ise bang is voor Sint of Pieten. Gisteren met het Sint-Maarten-lopen was ze in ieder geval heel dapper en niet bang voor het donker (over een heel donker terrein gelopen eerst), al vond ze de storm wel indrukwekkend. Het buurjongetje was wel bang, maar dat is misschien omdat hij een half jaar ouder is en meer fantasie heeft al. Ons moppie kan zich waarschijnlijk nog geen monsters inbeelden En over dat voorliegen: ik heb er zelf totaal geen nare herinneringen aan dat het Sint-verhaal niet waar bleek te zijn. Ik vond het juist wel stoer om ingewijd te worden in een geheim dat alle Groten deelden. Ga Ise dus lekker meenemen in dat spannende gebeuren en zie wel wanneer ze er aan toe is om te ontdekken dat ze voorgelogen is 8)
@ Lauwie: Wat een mooi buikje! Let je wel een beetje op jezelf? @ Chantal: Lang leve de Hema, wij hebben dat dekbedovertrekje ook! @ Duster: Fijn dat de uitvaart "mooi" was. En Wat fijn dat je langer begeleiding krijgt meis! @ Sinterklaas: Morgen is het braderie en kermis, dus hij komt hier volgende week pas aan. Ik denk dat ik de tv wel aan zet en ze hun schoen laat zetten. @ Voorliegen: Ik weet nog dat ik best een beetje boos was toen bleek dat sinterklaas niet bestond. Maar mijn moeder bracht het ook op een vrij botte manier... Als de tijd daar is dan maak ik er wel een mooi verhaaltje om heen waardoor het niet overkomt als een leugen. _______________________________________________ Ik ga vanavond lekker uiteten met m'n mannetje, jammie!!!
@Sinterklaas, ik vond het ook niet leuk om erachter te komen, maar vond het nog erger om erover te liegen tegen mijn zusjes. Ach we doen gewoon lekker mee aan de dolle gekte zolang het duurt. Wat zijn nou 3-4 jaar op een mensenleven. @FF en Chantal, jullie hebben mail!! @Duster, fijn dat het een warm afscheid was. Wel heftig. Gelukkig is de hulp verlengd. @Lauwie, mooie buik!!! nog niets van die mama las ik... toch? sorry verder weet ik het niet meer. Was lekker optijd naar huis en heb even heerlijk geslapen op de bank, ga nu de kids halen!! En lekker aan de patatjes! Vanavond misschien even naar de winkel... of morgen?
duster, wel veel verdriet tegelijk in je familie! fijn dat de uitvaart mooi was. en fijn dat je tante het begreep en je haar nog even gezien hebt. marleen, probeer ik ook hoor. was moe van het staan en wachten, vandaar de tilactie.. lique, nee nog steeds niets. hoop maar dat ze vergeten is te posten dat er niets aan de hand was... voorliegen: ik doe ook gezellig mee hoor. als ze gaat vragen of het wel waar is dan is het vroeg genoeg..
lique wat een onwijs leuke dingen zeg!!!! zo iets bedoel ik dus ja, met dat leer is wel heel mooi hoor! zou het graag willen leren maken!
ik heb net even op de site gekeken van het feest waar jenny, juud en ik met aanhang heengaan en dat word wel even stevig knallen. zowieso is het tot 07.00 uur dat is wel even een tijd geleden dat ik tot diep in de nacht op stap (kan) gaan Ik ben benieuwd @ Juud, zullen wij rond 21.30 bij jullie zijn?
@ Petra gefeliciteerd met de ondertrouw. @ Duster gecondoleerd met de oma van Dirk @ Lauwie wat heb jij een mooie buik zeg, mag je trots op zijn. hier alle kiezen aanwezig, gelukkig maar. @ Puck beterschap en ziek maar goed uit. @ Chantal wat gaaf dat je je hebt ingeschreven voor een cursus kinderboeken schrijven. @ Binna gefeliciteerd en wat leuk zeg weer een meisje. Heb even in een dipje gezeten. Moest mijn bloed weer laten controleren en de waardes waren niet goed. We hebben het zwanger worden dus even moeten uitstellen. Begin morgen weer met de pil en dan hebben we in februari hopelijk groen licht. Baal hier ontzettend van maar het is niet anders. Verder heb ik wel mijn streefgewicht behaald dus alles wat er nu afgaat is mooi meegenomen
@vogeltje, wat enorm balen meid, waar moest je precies voor prikken. Sorry maar ben het even kwijt. @Petra, dat klinkt goed, hopelijk houden jullie het een tijdje uit!! @FF, ja leuk he, waar woon je ook alweer???
dag meiden even kort @llauwie: prachtige buik geweldig @chantal: wat heb je een heerlijk vent en ja we gaan morgen helemaal naar de klote tot heel vroeg haha hoop dat ik niet ga spugen enzo haha
nou meiden mijn dienst zit er bijna op, nog 2 uurtjes en dan ben ik vrij..... voor iedereen een goed weekend groetjes
lauwie ik vind dat je een prachtige buik hebt!! Petra/juud en jenny veel plezier vanavond! Ff nachtdienst? Wat moet je dan zoal doen op de dialyse? Hoe gaat het nu met britt? Alieke/chantico en andere zwangeren hebben julie ook een buikfoto? Tess was om half 6 wakker en is helemaal hyper omdat sinterklaas komt!
Goeimorgen meiden @lauwie super mooie buik hè je @vogetje jeetje meis dat is wel heftig dikke Knuff @teske wow vroeg dagje zo om 6 uur al @Petra juud en Jenny heel veel plezier vanavond Ben erg beniewd hoe het vandaag gaat zij met silver en Sinterklaas ze binnen komt bij de kade