hahaha alieke je hebt een bumbamuts op hihih donique zit te springen voor de tv en dan moeten we zo rennen naar het dorp voor de itnocht in castricum
@ Lique en Alieke ik moet elke 2 maanden eigenlijk alles laten controleren zoals vitaminen, leverwaardes, nierfuncties. Nu waren mijn nierfuncties wel weer stijgende maar nu is mijn vitamine b12 erg laag. Ook was mijn calcium en vit. d veels te laag. Nu moet ik dus eerst dat allemaal stijgend krijgen en dan mogen we weer proberen zwanger te worden. Het risico op een miskraam is nu groter zegt de gyn. @ Tesske jammer dat je trouwens nog niet echt iets op de echo kon zien. Maar ik ga ervan uit dat de volgende een mooi kloppend hartje laat zien. @ Juud gefeliciteerd met je nieuwe baan. @ Setteke zo wil iedereen wel afvallen. @ Lique ik zou het niet kunnen de hele nacht weg. Hier vanavond ook schoen zetten, intocht heb ik opgenomen en kijken we vanmiddag. Morgen intocht in Helmond en volgende week gaan we naar het kasteel van sinterklaas.
Wij zijn weer terug van de intocht. Het was heel erg leuk en Tess heeft sinterklaas een handje gegeven. Ze pakte telkens maar 1 pepernootje als de pieten haar een handje wilden geven, en dat vonden de pieten toch wel heel erg schattig Ze heeft een ballon in de vorm van een hartje gekregen van zwarte piet (een vriendinnetje van vroeger van me) en nu verteld ze iedereen die het wil horen heeeeel trots dat zij een ballon heeft gehad van zwarte piet We zitten nu nog even voor de tv de intocht te kijken en zijn aan het opwarmen met een kopje thee.
Vogeltje wat vervelend dat je het zwanger worden nog even uit moet stellen. Moet je van de gyn weer aan de pil dan? Toen wij nog geen groen licht hadden gaf de gyn het advies om geen hormonen te gebruiken zodat we geen periode van 'ontpillen' zouden moeten inlassen.
@ Tesske Wat schattig van Tess maar 1 pepernoot pakken. Ik kan niet zo goed tegen condooms dus vandaar de pil. Anders zou ik daar zeker niet mee beginnen.
Vogeltje, wat ontzettend balen dat je waardes niet goed zijn. Dikke knuffel meis en hopelijk snel prachtige waarden! (Is periodieke onthouding mbv. ovulatietesten geen optie?)
ff: we gaan naar beatloverz in de ahoy setteke: nou das lekker 4 kilo alieke: mooi buikie hoor nou heb nog even liggen tukken van 9 tot 12.30 haha anders trek ik het vanavond niet straks de kidz uit logeren brengen
otje vond de sinterklaasintocht geweldig! we zijn eerst naar sint op de boot gaan kijken, dat was al erg leuk. dat was waar ie vertrok dus goed te doen met de drukte. toen daar op terras onder de warmte lamp met de buren lekker wat gedronken. toen naar het plein waar ie aan zou komen, daar was het nog heel rustig, dus genoeg pieten om mee high five te doen of op de foto te gaan of te dansen. ze is totaal niet bang. wel vond ze het heel indrukwekkend allemaal. ook een springkussen en muziek etc daar. toen nog even gekeken dat sint op zijn paard aankwam op het plein en dat ie op het balkon verscheen en toen uitgeteld als een baby op papa's arm naar huis. en nu lekker in bed. en mama lekker ff op de bank (met wat pepernoten )
alieke, mooie buik! jenny, juud en petra, heel veel plezier vanavond! carmen, wat schattig van tess. zo begon ot ook, maar die kreeg snel in de gaten dat ze de hele hand mocht hebben
hmm hoor ineens heel hard uit de babyfoon: 'siiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knecht..'. dat wordt geen slapen denk ik
dat doet donique hier ook altijd maar dan: mamase mamasa mamasakabumba mamase mamasa mamasakabumba!! doe je mee allemaal met een leuk rhaal mamase mamasa mamasakabumsakabumbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wij zijn ook terug van de intocht en Danique vond de pieten allemaal eng! Er waren verschillende pieten die nog even bij de kinderwagen bleven staan, maar ze kroop steeds verder in haar jas. Als de pieten wegliepen zwaaide ze wel heel blij en glunderde ze wel van oor tot oor. Toen we thuiskwamen lag ook haar 1e cadeautje al bij de kachel. Een helly kitty lampje/muziekdoosje` Nu is Danique nijntje in de hoek aan het zetten, want nijntje slaat haar. Ze loopt nu echt naar de hoek en zegt; jij kunt niet luisteren nijntje. Ben benieuwd hoe het afloopt Pietje Danique Bekijk bijlage 107914
hey wij zijn ook weer thuis. eerst de sint binnen gehaald met de boot. ze was super entoshast zwaaien en roepen. en toen wachtn tot ze hem zagen. op de kar. en de pieten rond liepen. helemaal leuk dat ze pepernootjes kreeg. maar toen ze een handje mocht geven wou ze niet. en zekker niet bij de piet op schoot Bekijk bijlage 107930
Binna; leuke pepernooizakjes he? Leuke foto's van Silver Nijntje is weer uit de hoek gehaald en mag weer meespelen. Nu slaat ze niet meer. (goh het lijkt Danique wel )