Leuk dat de meeste kindjes het leuk vonden om naar Sint en Pieten te gaan. Ise had het na 20 minuten intocht-tv wel gehad, en vroeg of de tv uit mocht en een cd met kinderliedjes aan
wat een superfoto's van de kleine pieten! hier is de intocht volgende week dus daar wil ik wel even naar toe We hebben net Suze bij haar grote liefde gebracht, de turkse vrouw van Andy zijn compagnon, dat is ware liefde tussen die twee en Roos is naar opa en oma en Wij gaan dus straks op ons gemakkie samen eten en hebben al besloten dat we morgen de hele ochtend tv gaan kijken in bed en lekker lummelen en daar kijk ik nu al naar uit
hallo Wat een leuke foto's zeg heerlijk hoor! Zo wij zijn er bijna klaar voor En het voelt zo lekker even zonder kleine dame! Ik ben weer even mijn oude ik
ooooh dat herken ik zo, het is gewoon onwennig zo zonder de kaboutertjes. ik heb trouwens toch nog even een nieuw truitje gekocht
nou ik sluit me aan bij jullie KINDLOOSSSSSS haha we hebben samen lekker gegeten, bas gaat zo nog tukkie doen en ik nog wat internetten en dan ga ik maar eens beginnen met de verbouwing
@ Binna, had jij niet mee gewild? jij was toch ook zo'n feestbeest? ik bedenk ineens dat je misschien wel mee had gewild maar hartstikke zwanger bent en dan is losgaan een tikkie lastiger @ Jenny, wat doe je aan? en neem me niet kwalijk als ik je vanavond (weer) Jenny noem
Wat leuk dat bijna alle kindjes de intocht leuk vonden! En leuke foto's ook zeg. Alieke leuke buik foto! Ik heb vanmiddag bij de kapper mijn blonde krullen ingeruild voor een warme donkere tint en moet echt heeeeel erg wennen, schrik me elke keer rot als ik in de spiegel kijk
tesske: foto!!!! binna: ja we zullen zeker wel foto's maken vanavond hihi ik trek zwarte skinny, met leren laarzen over knie en lange top in poederkleur met taille riem ogen, black as hell en mijn haar gestreken haha
Tess heeft net haar schoen gezet maar ze is bang dat ze 'm niet meer terug krijgt... Daarom mochten haar 3 paar laarzen en all star gympen niet gezet worden maar hebben we een oude schoen gezet
wat een leuke pietjes! mik, haha, dat ze die hele tekst kent ik was dus verbaasd dat ze helemaal niet bang was. wel heel erg onder de indruk.
Ik maak morgen bij daglicht wel even een foto. Lauwie stoere meid hoor. Ben ook erg benieuwd naar de uitgaan outfits van de meiden!
carmen, heeft tess 3 paar laarzen? da's een dure hobby grappig dat alleen de oude schoenen gezet mochten worden
Meiden, heeeeel veel plezier bij Beatloverz. Jammer dat ik niet meekon, ik zou zeggen, neem een paar borrels voor mij!
Wat een leuke foto's allemaal! Hier is de intocht volgende week. Ik heb vandaag alleen maar een draaimolen, botswagens en dat soort dingen gezien. De intocht op tv hebben we ook niet gezien. Jasper sliep en Thomas wilde bij mijn zus blijven en ging met mijn neef liever op de Wii spelen. We hebben wel vanmiddag een tekening gemaakt en net de schoen gezet. Thomas vind het reuze spannend en Jasper snapte er geen bal van haha! @ Jenny, Juud en petra: Veel plezier meiden en gedraag jullie een beetje haha! Fijne avond allemaal!