Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    'wij klimmen de trap op. wij geven niet op!'

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    chantico don't get me started . mijn buren overtreffen alles!!!!!!!!! drama en nu ook ruzie sinds kort.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik kan me nu echt aanmelden met mijn hersens etc weer op de goede plek, oftewel.............ik voel me weer de oude.
    Ik heb geen zin om terug te lezen :), dus ik haak hier weer in

@ Chantico, wat verveledn dat de onderbuurvrouw last heeft van gewone woongeluiden. Ik denk dat je toch het beste het gesprek aan kunt gaan met haar en duidelijk moet maken dat vloerbedekking geen optie is en of zij zelf iets weet waardoor ze minder last heeft, misschien moet ze haar eigen plafond beter isoleren..........weet je wat, je vraagt gewoon of zij vloerbedekking op haar plafond neemt :D

@ Miepie, ik zag op je hyves een superleuke foto van jullie gezin, de kinderen kijken ook zo lief

@ Carmen, he bah, wat een rotnieuws, al was de kans natuurlijk best groot dat dit zou gebeuren, we hoopte allemaal dat het nu een stuk makkelijker zou gaan. Hoe is Mark eronder? maakt hij zich zorgen?

@ Lauwie, wat een heerlijke teksten van Ot. Zij is altijd zo wijs he als het om praten gaat. Roos heeft nog veel meer moeite met articuleren ze zegt bv tjokolaas tegen sinterklaas

@ Jenny, hadden je vriendinnen het een beetje leuk gehad?
    Het was wat he, dat ik jullie niet meer kon vinden...als ik de smsjes terug lees die ik toen aan Andy hebt verstuurd, ze zijn echt in de trant van fggffjshi ;)

@ Juud, was een prima feestje he? maar ik ben wel weer even uitgefeest :D

@ Queenbee, wat leuk dat het zo goed gaat bij jullie

hahaha ik begin het bericht met ik ga niet teruglezen maar ondertussen heb ik dat wel een stuk gedaan

@ Lique, toch wel weer speciaal zeker om naar de verloskundige te gaan? en nu aftellen voor je echo. Hoe voel je je ondertussen?

Andy is nog steeds aan het werk, die arme lieverd, vanmorgen al om 6.30 uur begonnen

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    meer, meer, meer, we willen meer Ottilies uitspraken!!!!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dalijk nog Kim en dr lief in bonje bij de buren :p

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, de tijd vliegt zeg!!

@ Carmen, he bah :( hoge bloeddruk is nooit goed! Let op jezelf!

@ Chantico, ik had never vloerbedekking gekocht :p

ik wilde nog even een hele leuke foto sjowen :)

Bekijk bijlage 108454

Ik vind dus dat we allebei een MILF zijn 8)8)8)8)8)8)8)

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantico, inderdaad staat nu op 9 weken en 3 dagen. Banner is ook wat onduidelijk hoor, weet niet hoe ik hem groter krijg.

@Mik, klinkt gezellig!!

@Juud, coole foto's in die wasmand, hahaha!

@Lauwie, gaat ie, hahaha!

Ohhhh, hier net even missertje. Ik was al boven met Sam en Djim kwam de trap op, vriend was beneden nog even aan het rommelen. Djim aan het klooien en jahoor van boven naar beneden. Hele blauwe plek onder zijn oog, zal er wel schattig uitzien morgenochtend.... Beetje jammer, maar is niet anders.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, wat een verschil in lengte bij ons zie ik nu pas hahaha :D

@ Lauwie, wat leuk die uitspraken hihihi :)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Liquem auwa!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, fijn dat je je er rustig over voelt. ben er van overtuigd dat het onschuldig is en hoop dat de vk je daar morgen ook van kan overtuigen. wat een kort nachtje zeg! bah!

puck, vervelend dat je weer ziek bent zeg! beterschap!

chantico, wat een ellende met die buurvrouw zeg! misschien moeten jullie wel klagen over de overlast (het gezeur) van de onderbuurvrouw bij de woningbouw. wij hebben ook 1 stel vervelende buren. maar zoveel rekening als jullie er mee houden klinkt arelaxed!

duster, dankjewel. zo voelt het ook.

lique, eindelijk een datum voor de echo :). met bijna 11 weken lang genoeg gewacht idd!

carmen, wat vervelend dat je meteen weer zoveel last hebt nu je zwanger bent. met die longontsteking was je toch ook net zwanger? balen hoor! en je bloeddruk zo hoog, heb je een idee hoe dat komt? kun je nu al zwangerschapsvergiftiging krijgen? had je bij tess ook zo hoge bloeddruk?

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lique, au voor Djim! Was hij erg geschrokken?

Lauwie, wat een ingewikkelde zinnen kan Ottilie toch al maken. Ben helemaal onder de indruk. Af en toe tel ik de woorden als Ise een mooie zin heeft gezegd, en dan kom ik toevallig steeds op 9 uit. Maar dat zijn dan wel de topzinnen, meestal praat ze minder lang.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud en Petra, zeer zeker MILF

@Petra, tuurlijk wel weer leuk, maar het was een totaal onbekende invaller, dus das toch weer anders. Voel me lekker moe en soms nog wat misselijk, maar lijkt iets beter te gaan. Arme Andy. Je bent redelijk snel hersteld toch!

@Juud, ja zit nu wel schot in ;)

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zielig! hoe je hem wel in de gaten vannacht ivm hersenschudding?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, dat wordt dan morgen want ze ligt op bed. als er nog wat moois uit de babyfoon komt meld ik me weer :D
    ottilie zegt ook nog woorden als aperols (=aardappels) hoor

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mik, ga hem zeker in de gaten houden hoor. Maar hij huilde gelukkig gelijk, geen moment suf en kon het ook gelijk benoemen gelukkig.

@Chantico, ja gelijk schreeuwen en dikke tranen. Ikke vallen enz enz. Daar heeft hij keurig een koude doek op zijn gezicht gehouden.

@Lauwie, heerlijk die teksten!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik vind jullie ook allebei een milf hoor! :D shireen hebben we nog steeds niet gezien, maar die was er ongetwijfeld ook een :D

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique zat in de bakfiets vanmiddag. ziet ze de maan. dus helemaal enthousiast:

mama kijk maam maam maam, waar is de zon nou?

even later :

mama zon is weg zon lapie doen (slaapie doen)

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ah gos wat sneu voor djim! hoop dat het meevalt morgen! zielig hoor! is ie wel lekker gaan slapen?

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kim, schattig!

nog 2 dagen!
    heb hoofdpijn als ik lig en als ik ga zitten trekt het weg. beetje raar toch? ;)

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, hij is lekker gaan slapen na het gebruikelijke ritueel, dus heb gelukkig niets afwijkends kunnen ontdekken.

@Mik, hahahahha!!

Deel Deze Pagina