Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    eindelijk bericht van de januari mama (al dagen niet aanwezig nadat ze de baby een dag niet gevoeld had). ze is opgenomen omdat de baby een groeiachterstand van 3 weken bleek te hebben. gelukkig niks ergers dan dat!

lique, fijn dat djim gewoon is gaan slapen

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, jemig, daar hebben jullie lang op moeten wachten. Gelukkig maar, hopelijk komt het allemaal goed !

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh my... hebben vanavond met de kids schoentjes gezet... Jamie keihard zingen en maar naar de deur kijken... Britt zet een pruillip op en zegt; "Sinterklaas komt niet he, Sinterklaas komt niet he mama?" Doe ik haar op bed, en tot 6x toe bijna huilend steeds zeggen "Sinterklaas komt niet he?" ... arm kind... ze keek zo bang...

4. Whahaha, GEWELDIG!!!

5. Tygo is een echte man...
    Als ik zeg: Mama houdt van jou
    Antwoord hij: Dankjewel!

:p

En hij heeft een nieuw woord: Sinterklaas chocolade lolly

Uiteraard vind hij die dus wel heel erg lekker....

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hihi chantal! otje antwoordde altijd 'nee toch?!' als wij zeiden dat we van haar houden

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Als wij I love you zeggen dan zegt Giulia love you too (goed opgevoed hahaha)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    OO meiden ben toch zo blij.
    we waren nog aan het twijfelen welke kap voor onze rode bugaboo.
    nou was ik gisteren in de babypark en daar hebben ze de rood met witten stippen kap. dus ik vroeg waar liggen die. ik dacht kan ik even kijken hoe duur en zo. ze zegt op de budget afdeling. lag er daar nog 1 in de aanbieding van 70 euro voor 35 euro. en kreeg bij de kasa ook nog eens 10% korting dus nu voor 31,50 en super gave kap. nu nog een mooi laketjes maken en dan kan mijn Prinsesje heerlijk liggen in de wagen
    Zo ziet ie er dan uit. maar dan wil ik wel de hele kap met stippen. en de fleec kant die je nu aan de achter kant ziet. die komt dan aan de binnen kant.

Bekijk bijlage 108516

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, leuke kap hoor!!!

Zo net 2 kids met een dik/blauw oog naar school gebracht. Daar zullen ze ook wel denken ;). Bij Djim viel het mee, alleen dik en blauw onder zijn linkeroog. Toen Sam wakker werd zat haar hele rechteroog dicht. Gisteren leek het al wat rood enz. Maar vanmorgen kon ze nog door een spleetje kijken. Arme meid. Als het morgen niet minder is, maar even langs de dokter. Hopelijk is het gewoon een muggepikkie...

Zo ga maar aan het werk!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Daar was ik ook eens weer. Gisteren gewerkt en gisteravond moest Hilbrand op de laptop aan het werk, dus daarom mij niet gemeld. Maar alles is ok hoor hahaha!

@ Petra, nou weten we nog niet hoe je het gehad hebt zaterdag. Was je dronken? ;)

@ Binna, mooie kap, hoor!

@ Lauwie, wat heeft die meid van jou toch mooie uitspraken hahaha

@ Chanti, jemig wat een zeikbuurvrouw. Idd get a life!

@ Lique, oef helemaal van boven naar beneden gerold? Gelukkig is het alleen een blauw oog. En die arme Sam ook....

@ Juud, idd lekkere wijven hoor! Mannen van jullie af moeten slaan natuurlijk...... ;)

Ik ga zo maar eens met de was aan de gang.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, gave kap!

lique, ah sam ook een dik oog. niet ontstoken? nog wel ff een foto voor later van je 2 kabouters met een dik/blauw oog maken.

setteke, hoe is het op je stage?

hier lekker een dagje vrij! lig ff in bad en dan zo naar de zoo

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, haha, zal ze vanavond even op de foto nemen. Gisterenochtend waren het nog van die knappe smoeltjes (zie hyves, haha).

@Setteke, jahoor, hij was 2 treden van boven verwijderd......

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, op mijn stage alles goed. Ik draai nu lekker mee en mijn collega's geven aan dat het heel erg scheelt dat ik ook mee werk! Dus dat is hartstikke positief. En het is gewoon superleuk! :D

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Lauwie wat een leuke uitspraken van ot.
    Tess kan er ook wat van, schattig he.

@ Love you/hou van je, zeggen jullie dat vaak tegen je kindje?
    Ik zeg dat echt nooit, zeg wel dat ik haar heel erg lief vind maar ik vind het persoonlijk echt vreselijk dat een jong kindje dat soort dingen zegt terwijl ze niet eens echt weten wat voor eenn lading 'houden van' heeft.

@ Juud/ petra leuke foto hoor!

@ Binna, leuke kinderwagen zo.

Ik ben vandaag vrij, we lopen nog lekker in onze pyjama maar gaan ons zo aankleden en eventjes naar de markt.
    Fijne dag allemaal.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, dat zeg ik wel vaak tegen Sam en Djim, ook tegen mijn vriend trouwens. En ik denk dat een kind heel snel doorheeft wat normaal is en wat niet. Ik zeg het alleen thuis en ook niet tegen andere mensen... En ik verwacht ook echt niet dat ze het terug zeggen, maar als ze dat wel doen, heel fijn!
    Heerlijk zo'n pyjama dag!! Wanneer is je volgende echo ook alweer?

@Setteke, wat heerlijk dat het zo goed gaat. Nog ingegaan op die baan?

@Juud, mogge!!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier zeggen we ook niet ik hou van jou of I love you. Wij zeggen inderdaad ook dat we elkaar heeeeeel lief vinden.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen, zo kun je het toch leren :)
    Ze merkt wel dat het speciaal is want ik zeg het niet tegen iedereen en niet heel de dag door :)
    Ook tegen Angelo zeg ik vaak dat ik van hem hou en elk smsje sluit ik daar mee af :) andersom ook :D

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lique heb aanstaande maandag de 2e echo.
    Wat zielig zeg dat je beide kids een dik blauw oog hebben.. :$

Setteke leuk dat je stage zo goed bevalt!
    Is er al uitzicht op een baan?

Ooh ja weet niet meer wie het vroeg maar mijn bloeddruk ging bij Tess iets omhoog toen ik rond de 16 weken zwanger was.
    En die steeg steeds verder waardoor mijn lever en nier functie steeds minder werd.
    De placenta was ook compleet verkalkt door de langdurige hoge bloeddruk en Tess kreeg daardoor niet voldoende zuurstof en voedingsstoffen waardoor ze te klein/licht was en de artsen verwachten dat ze een verstandelijke beperking zou hebben.
    Ik hoop dat het van gister eenmalig was omdat ik veel stress had op het werk gisteren.

Deel Deze Pagina