@ Carmen vooral dingen die Giulia niet nodig heeft longsleeves, jurkjes, broekjes haha Oja en boekjes, Ot & Sien, Pim & Mien en Rambamboelie Heb net de gyneacoloog even gebeld. Ik wil graag weer ongesteld worden, na 5 mnd niet ongi te zijn.... Volgende week donderdag langskomen. Hoewel we zo goed als zeker besloten hebben om niet meer aan de hormonen te gaan alleen dus om ongi te worden.
Nouja leuk geshopt dus! Hoe komt het dat je 5 maanden niet ongi bent geweest? Je gebruikt toch al een tijdje geen hormonen meer?
@ carmen: nog even over je bloeddruk, hoop dat het een momentopname was en dat het verder niets te betekenen heeft... Succes en sterkte de komende tijd
Dank chantal, hoe is het eigenlijk met jou bloeddruk? Heb vanmorgen in de stad voor 8 euro aan witte chocolade pindarotsjes gekocht, hmmm zo lekker!
@ Carmen, juist omdat ik helemaal niks slik wordt ik niet ongi, maar moet wel een keer ongi worden ook goed voo rmijn lijf denk ik @ Channie, mijne nu ook XD
Bedankt voor jullie reacties! Zal er nog eens goed over nadenken... @ Lauwie: Toevallig dat je het vraagt, ze heeft net weer gegeten. Het gaat al iets beter, ze vindt eten waar al wat meer stukjes in zitten lekkerder. Heb nog geen tijd gehad om e echt in rapley te verdiepen... @ Judith: Jij hebt leuk geshopt! Ik heb net foldertjes door zitten bladeren maar zie veel te veel leuke dingen hahaha Ben benieuwd wat je gyn. zegt volgende week. Ga zo aan het eten beginnen voor mij en mijn boefje, man is weer weg. We gaan tortellini eten... Auw minipuck heeft het naar haar zin in de box en dat laat ze weten door keihard en hoog te gillen, mijn oren klappen ervan dicht
Juud hier begon het 's avonds met wat kleine pukkeltjes en de volgende ochtend zat ze helemaal onder! Ik ga even snel wat te eten maken en dan naar de bioscoop. Fijne avond!
Wat zijn waterpokken? Bijna iedereen krijgt als kind waterpokken, meestal in de winter of de vroege lente. Eerst wordt het kind verkouden. Vervolgens ontstaan over het hele lichaam vlekjes en blaasjes, vaak ook in de mond, in het haar en op de oogleden. De uitslag jeukt en kan gepaard gaan met lichte koorts. De blaasjes verdrogen tot korstjes. De korstjes zijn na tien dagen verdwenen. Dit vond ik zo even op internet, is ze verkouden?
Weten jullie nog dat we 2 maanden geleden voor het dilemma stonden: of onze auto laten maken of een andere auto kopen (waarvoor we geld moesten lenen bij familie en bank) We hebben onze auto toen laten maken voor 700,- Vandaag moest de auto gekeurd worden en is gebleken dat we toch de verkeerde beslissing hebben genomen :x De onkosten bedragen nu nog eens 1.310,- en de aandachtspunten voor volgend jaar bedragen nu al 1.000,- De garage vindt het niet echt verstandig om hem te laten maken, maar nu krijgen we er dus niks meer voor terug :x:x
Duster, wat balen zeg! Hopelijk komt er nu toch echt snel een meevaller voor jullie! Juud; lekker geshopt dus Carmen; hopelijk is je bloeddruk snel weer wat hoger. Hier juist het tegenovergestelde, vanmiddag bij de vk een bloeddruk van 95/60 dus zeker niet te hoog Hou van jou zeggen; ik zeg het ook wel regelmatig tegen DAnique, maar niet elke dag. Zeg wel altijd dat ik haar lief vind of een schatje. Als ik ik hou van jou zeg dan zegt DAnique; love you Vanmiddag op controle bij de vk, was goed gegroeid. Baarmoeder stond nu bovenkant navel, bloeddruk 95/60 dus niet heel hoog. Verder wilde hij het hartje niet goed laten luisteren door druk te doen, maar wel alles prima in orde. Nog even gehad over de echodens focus, hoef geen echo ofzo. Juist doordat alles er perfect uitzag. Ze zei ook dat ze nooit zkerheid kunnen geven of alles goed is en ze vergeleek het met de straat op lopen en onder de auto kunnen komen. Niets verhoogd risico ofzo om me zorgen over te maken. Gewoon genieten van alle mooie momenten.
@ Alieke, dat is toch fijn dat het goed was Genieten! Ik ben helemaal blij De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Net gekocht hihihi
@Juud, waterpokken, niet bij te houden. Maar hoe is het nu met haar? En kan me goed voorstellen dat je wel weer eens ongi wil worden (grote schoonmaak). Maat 86-92, past ze dat nog? Wanneer ga je over naar andere werk? @Duster, ahh nee, dat meen je niet. Das wel enorm balen zeg. @Alieke, gelukkig maar!!
Jemig, dat is even flink balen!!! Over auto's gesproken; Mijn auto wilde zaterdag ineens niet meer starten. Ze dachten dat er een nieuwe startmotor in moest, maar na een reset aan de computer bleken er geen storingen te zijn. Het hele weekend heeft hij bij de garage gestaan zodat hij even wat langer stil zou staan en ze maandagochtend alles nog een keer konden checken. We kregen een leenauto die echt belachelijk luxe was , zo moest je bijv de achterklap niet zelf dicht duwen, maar op een knop drukken en ging het automatisch 8). @ Juud: Hier waren ze verkouden en hadden ze wat dunnige ontlasting. Na de eerste rode puntjes zaten ze er binnen no time helemaal onder.
Oja, ik krijg de foto niet geupload. Maar sam heeft een virus op haar oog. Mocht het morgen erger zijn moeten we even terugkomen. Maar ze kunnen alleen de symptomen bestrijden, verder niet...