Zo, Sil en ik zijn even lekker naar de kapper geweest. Allebeide weer een stukje eraf. Daarna heb ik bij de huisartsen nog even gauw een griepsuit gehaald voor Hilbrand, kan hij die vanavond ook krijgen!
Pff schoonfamilie.... ik vind het best makkelijk dat ik die nauwelijks heb.... Marleen, succes met je pa! @ Chanti, kun je niet een buikfoto laten zien? anders kan ik niet zien wat je krijgt!
Ik zat weer eens te spieken dus ik dacht ik zwaar maar een keer *Zwaai* @ Lauwie, dat is wel vervelend zeg dat je zo je verlof in moet! Hopelijk valt het goed te bespreken straks en hoef je je er niet lang druk over te maken! Want ik snap dat je daar geen zin in hebt!
@ Marleen, succes vandaag met je vader! Hopelijk hoeven jullie elkaar niet in de haren te vliegen komt vast goed!
Geen idee... Ik heb het in Juni nog laten controleren toen was het 90/125 dacht ik, maar de HA vindt die waarden acceptabel. Al heb ik zoiets van, ja het zijn momentopnames, toen ik dat apparaat 24 uur moest dragen was aantoonbaar dat mijn bloeddruk wel 10 keer op een dag naar hele hoge waardes ging. Ik voel me dan zo nu en dan ook wel slecht , maar het is niet meer aaneensluitend zoals destijds. Ik denk dat ik begin volgend jaar gewoon weer even laat controleren. Hmm, lekker zeg... ik heb gister speculoos cakejes gehaald, maar die vielen tegen
Tygo heeft de eerste 3 dgn maar 2 vlekjes gehad, waarvan de bultjes niet meteen blaasjes leken, daarna kreeg hij er pas meer en werden het blaasjes...
@Juud, slaapkop!!!!hahaha!! Ach ze kan het maar gehad hebben toch! @Delilah, zwaaaiiii woon je lekker?? En wat fijn dat de 20wekenecho goed was. @Chantico, succes. Maar ging je ons ook vertellen wat het wordt??? @Alieke, ai, altijd gezellig zulke schoonfamilie. Ik zou gelijk zeggen wat je ervan vindt, maar zo is iedereen in de fam. Komt wel eens hard aan, maar er blijft bijna niemand met iets rondlopen tot het onmogelijk wordt. Wij, Sam en mama, zijn lekker even naar de winkels geweest. Lekker uitgeleeft met de LEKKERLEVEN bonnen. Vriend gebruik die gilette dingen, dus toppie! Pampers ingeslagen en snowboots voor Sam en schoenen voor Djim op de gok meegenomen. We gaan het zien!
Bah heb momenteel best wel last van ups en downs, zo vervelend. Ene keer kan ik echt energie hebben voor 10 en dan doe ik van alles, vervolgens zak ik smiddags als een plumpudding in elkaar en ben ik ontzettend vermoeid en doet mijn lichaam pijn en de dag erna ben ik down. Zou dit stress zijn? Heb wel alle weekenden tot aan de feestdagen vol, waardoor ik het gevoel heb, veel te doen te hebben, tijd gaat me te snel, alsof mijn leven in een versnelling zit en ik moeite heb om me er aan vast te klampen en mee te komen.. Vandaag is dus zo'n down dag! Ben ook al vanaf zondag met van alles in de weer, nu ben ik kapot, bleh...
chantal kan inderdaad stress zijn. vanavond even een momentje voor jezelf zoeken en iets doen wat JIJ leuk vind. lekker in bad met een maskertje of een goed boek op de bank ofzoiets. ik herken het wel vooral met die tweee kleintjes nu. en dan eevn zo;n avonddje voor jezelf doet wonderen!
heb vannochtend foto's laten maken van onze guppies! bij de deen. volgens mij zijn ze erug leuk geworden!
Ik zwaai even kort vanaf mn werk en heb nog niet bij kunnen lezen. Met ons gaat het gaat. Suze is gisteren weer gewogen en gemeten bij het CB en is 79 cm en 8990 gram.beetje licht maar verder prima Ik hoop binnenkort weer mee te reageren Doeidoei
Wordt gek van het thuis zitten bah bah.....:x:x Pff heb het nu echt ff gehad met thuis zijn. Vandaag ook nog malou ziek en jens die nog steeds met zn tandjes zit en zelf heb ik heerlijke knallende koppijn.... Echt een superfijne dag dus... Jens gisteren naar cb geweest en hij was 72,5 cm en 9200 gram. Groeit als kool! Hmm suze dus lichter als jens jeetje.... mik: ben benieuwd naar de fotos! chantal: erg herkenbaar....
@ mik; ja zat er al over na te denken juist om niet thuis te gaan zitten vanavond (derde op een rij nl.). Maar op zich in bed, tutten en een boek lezen voor de verandering, glaasje wijn erbij, misschien kan me dat ook wel eens goed doen.... Leuk fotos van de kindekes, ben benieuwd! @ petra: ach niets om zorgen over te maken toch Tot snel! @ miepie: bah meid, kan het me zooooooo voorstellen... Heb je ook geen afwisseling in je week, dat je je eens ergens anders mee bezig kan houden dan met moeder zijn... Balen hoor... Knuffel!!!
chantal: Op maandag en donderdag ben ik alleen dan zijn de kids naar de oppas. Maar ik wordt zelf zo lui van thuis zijn dat ik soms ook wel weinig doe op die dagen. En daarbij moeten we het wel nu zuinig aan doen....tis toch 400 euro netto minder per maand. Redden het wel makkelijk hoor maar hebben een paar grote uitgaven gehad afgelopen 2 maanden dus nu ff rustig aan doen. hmm heerlijk een avondje op de bank met een wijntje! Doen meid!
@ Chantico: En, hoe was het? @ Marleen: Hoe ging het met je vader in het ziekenhuis? En heb je je in kunnen houden? @ Duster: Nou dat klinkt ook niet lief van je schoonmoeder, kan me voorstellen dat je helemaal niet op dat weekend zit te wachten @ Delilah: Zwaai! En hoe gaat het met je? @ Lique: Klinkt gezellig zo'n ochtend met je dochter shoppen! @ Chantal: Heel herkenbaar! Ik heb dat ook als ik teveel hooi op mijn vork neem. Vroeger (zonder kinderen) werkten we allebei en zaten de weekenden ook altijd vol. Als we nu een weekend hebben waarin we geen verplichtingen hebben houden we die ook vrij, gewoon lekker rommelen, heerlijk! Dus voor jou: idd lekker een moment voor jezelf pakken dmv bad, boek, etc. Doen hoor! @ Miepie: Kan me voorstellen dat je af en toe gek wordt van thuis zitten. Heb je nog sollicitaties lopen? Vanmorgen naar de markt geweest, leuke en lekkere dingen gekocht. Morgen weer plasje inleveren bij ha want blaasontsteking lijkt nog niet over, bah!
@ puck (en anderen): klinkt gek, maar fijn dat het herkenbaar is, hahahaha! En nog je blaasontsteking niet over joh, die is hardnekkig...
@Puck , ojee nog steeds blaasontsteking! Heerlijk hoor samen weg!!! Heel gezellig, het is echt al zo'n meisje! @Chantal, wat enorm vervelend dat je zo schommelt in je emoties. Heb je daar al lang last van!!! @miepie, kan me zo goed voorstellen dat je je zo vervelend voelt thuis. Kun je niet alvast beginnen met sporten, daar voel ik me sowieso altijd al beter van. Of gewoon lekker een uur lopen per dag! @suze en Jens, haha wat een verschil!! Zo lekker geslapen net met alle kids, heerlijk1!
@ lique: oh luie donder! Hmm, klinkt als jaloezie hé? Hahahahaha!!! En ik heb er sinds een paar weken last van. Lijkt een beetje op dat nesteldrang gevoel wat beschreven wordt aan het eind van een zwangerschap zeg maar, hahaha. Ik zet het hele huis op stelten