Hé meiden, niet echt teruggelezen... Paar dingetjes opgepikt: @ petra: zoooooo wat een geld, beetje overdreven, heb je nog andere partijen waar je het aan kan vragen? Moet goedkoper kunnen me dunkt... Heb je geen vriendinnetje of familielid die helemaal gek is op dingen organiseren, die je als je weddingplanner kan "misbruiken" zodat de stress niet bij jou ligt. Kan zij alles voor je uitzoeken/ opzoeken/ regelen in overleg met jou. Moet echt goedkoper kunnen, twijfel ik niet aan...! @ iemand die me vroeg hoe me avond was? Uiteindelijk heeft René lekker gekookt, lekker simpel, maar dat had ik hem ook gevraagd. Hij moest werken en Tygo wil de laatst tijd vaak 'auto rijden' dus we zijn hem weg gaan brengen en terug gereden. Rond kwart voor 8 thuis, pyama aan, nog even samen op de bank gelegen en Tygo naar bed, daarna was ik zo ontzettend moe, dat ik tot niets meer in staat was. Heb tot 9 uur op de bank tv gekeken en ben naar bed gegaan, om half 10 mn ogen dicht gedaan en het lichtje was uit En vanavond gaat mijn lieve vriend weer werken.... Maar het is voor een goed doel en door zijn inzet kunnen er ook mooie dingen voor hem uit voortvloeien, dus ik laat het maar gaan. Tijd voor weekend, zondag naar Derek Ogilvie!
@ juud: hoezo niet dan? te wakker voor? René slaapt meestal ook niet voor half 12- 12 uur... Wat gaan we vanavond eten, wil iets makkelijks, geen zin aan iets wat zwaar op de maag ligt...
Ja Joelle en Dionne gaan al jaren naar de tandarts maar dit kan je nog niet met het blote oog zien. Ze zijn nu wel aan het wisselen met tanden maar de kiezen dat duurt nog totdat ze 10 á 12 jaar zijn. Maar al die kiezen zitten al wel in de kaak (normaal) en die zie je dan op zo'n overzichtsfoto. En die zijn bij hun dus niet te zien, vandaar. Joelle mist 3 kiezen en 1 tand, en Dionne 2 tanden en 2 kiezen.
wij eten vandaag lekker makkelijk aardappelpartjes met shoarma vlees en salade. Ben weer terug vd markt, tess even op bed gelegd en zelf even zp-en. Straks controle van mijn bloeddruk en z.n beleid afspreken.
Ik liep in de supermarkt en had werkelijk nergens trek in, dus heb besloten zelf friet te gaan bakken...
Chantal, jammie lekker. Ik heb broodjes besteld op m'n werk, zullen wel weer hard zijn zoals gewoonlijk. Maar vaak nog altijd beter dan die kant en klaarmaaltijden.
ik zit heerlijk aan een drankje met citrusvruchten en perzik mango...jammie...blegh blegh8) Nog ff volhouden! 21 december hoef ik geen zakjes meer!
wij aten op de markt een patatje mayo, ineens zag ik tess patatjes met saus in haar jaszak proppen. Dus ik vraag waarom ze dat deed zegt ze 'bewaren voor papa' . Erg lief maar had liever gehad dat ze een zakje/bakje had gevraagd
Bij Djim is het nu veel blauw paarzer onder zijn oog, is op de foto niet heel goed te zien. Maar inderdaad lekker stel. @Sjorsje, alles wasco verwijderd (had jij een tijd terug ook niet een wasco vraag?)